Eventjes wel. Nooit serieus natuurlijk. Maar ik kan natuurlijk niet verder dan 17. Dus ik heb jet opgegeven. Misschien als ik 18 ben weer aan beginnen.quote:
als mijn hart hier al gebroken wordt, hoe moet dat dan in het echte leven?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
Maar mann, Chevy, guus wtf doen jullie hier. Clubs vol zestienjarige meisjes wachten op jullie
Helaas lig ik al veilig in bed en ik wil het niet te laat maken want zomertijd is in zicht. Maar vandaag wil ik je met alle plezier op een sportieve wijze afslachten.quote:
sletjequote:Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mijn volgende delen worden met jullie.![]()
Niets persoonlijks.
ik wil mezelf exclusief houdenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
Maar mann, Chevy, guus wtf doen jullie hier. Clubs vol zestienjarige meisjes wachten op jullie
nee hoeft niet van mij, je hebt je beslissing al gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mijn volgende delen worden met jullie.![]()
Niets persoonlijks.
Jullie leven draait nu om haxball. Als je 25 bent heb je daar zo'n spijt vanquote:Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mijn hart hier al gebroken wordt, hoe moet dat dan in het echte leven?
Volgens mij ben jij allang verder gegaan en overgestapt naar andere dames.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoeft niet van mij, je hebt je beslissing al gemaakt
ook frank nogquote:
ik heb een week geen haxball gespeeld, en als ik dat wel doe op een dag is het max 30 minutenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie leven draait nu om haxball. Als je 25 bent heb je daar zo'n spijt van
Hij is mevr. Drebin nu aan het verwennenquote:
Je bent ervaringsdeskundige merk ik?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie leven draait nu om haxball. Als je 25 bent heb je daar zo'n spijt van
fok, series whatever.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een week geen haxball gespeeld, en als ik dat wel doe op een dag is het max 30 minuten
draait idd heel mijn leven om
Jij behoort ook bijna tot de oude mannen club.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ook frank noglaat die oude man met rust
Ik zou mijn ziel geven om weer jullie leeftijd te hebbenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent ervaringsdeskundige merk ik?
Dus je bent geen ginger, wat tofquote:Op zondag 29 maart 2015 01:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zou mijn ziel geven om weer jullie leeftijd te hebben
Gek genoegquote:
Niet Mij neukenquote:
ja, maar wie beslist wat normaal is?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iets dat geaccepteerd is en je meerdere malen tegenkomt. Normaal is ook wel een gewenning.
stel dat in mijn directe omgeving ik vaak mensen op straat met honden zie neukseksen. het wordt in mijn directe omgeving door iedereen geaccepteerd.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iets dat geaccepteerd is en je meerdere malen tegenkomt. Normaal is ook wel een gewenning.
nee, want in mijn omgeving is dat niet normaal.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel dat in mijn directe omgeving ik vaak mensen op straat met honden zie neukseksen. het wordt in mijn directe omgeving door iedereen geaccepteerd.
is neukseksen met honden op straat dus normaal?
Uiteindelijk wel. Voor ieder ligt de grens ergens anders tussen normaal en raar. Het is een vraag die je niet voor meerdere mensen kunt beantwoorden.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel dat in mijn directe omgeving ik vaak mensen op straat met honden zie neukseksen. het wordt in mijn directe omgeving door iedereen geaccepteerd.
is neukseksen met honden op straat dus normaal?
maar voor mij is dat wel normaal. wie beslist nu of het daadwerkelijk normaal is?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, want in mijn omgeving is dat niet normaal.
Kwaliteitsdiscussie wel. Nee echtquote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
der_mann en ik zijn erover aan het discussiëren.
De maatschappij.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar voor mij is dat wel normaal. wie beslist nu of het daadwerkelijk normaal is?
dit debat komt voort uit dat de enige regel van de FOK IRC is ''doe normaal''.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Voor ieder ligt de grens ergens anders tussen normaal en raar. Het is een vraag die je niet voor meerdere mensen kunt beantwoorden.
je omgeving blijkbaarquote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar voor mij is dat wel normaal. wie beslist nu of het daadwerkelijk normaal is?
quote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zullen we gewoon drinken ipv van dit geneuzel
Kan je nie alleen ofzo ;squote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
kan tegelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik kreeg ook niet eens een waarschuwing, wat een onduidelijke tyfusregels daarquote:Op zondag 29 maart 2015 01:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja zie het
je ging te diep op hun in
quote:Op zondag 29 maart 2015 01:41 schreef SideEffect het volgende:
* SideEffect *** Anietje is verwijderd door Elvanera (Ga eens batsen met Jan)
wat was nou voor hun normaalquote:Op zondag 29 maart 2015 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
*** Jan is verwijderd door Elvanera (Wij zijn zo normaal gebleven)
Wat netjesquote:Op zondag 29 maart 2015 01:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alcoholische dranken benuttig ik niet vaak.
ik heb hier nog wat staan (boswandelingquote:Op zondag 29 maart 2015 01:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alcoholische dranken benuttig ik niet vaak.
Als het te drinken is wel. Vaak zijn ze echt vies.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb hier nog wat staan (boswandeling) wil je?
Gadverdammequote:Op zondag 29 maart 2015 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb hier nog wat staan (boswandeling) wil je?
nee valt niet te drinkenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als het te drinken is wel. Vaak zijn ze echt vies.
Ik lust wel vele soorten alcohol, maar ik sla het gemakkelijk over.
Haha nee, vodkappelsap is wel echt nice. Gevaarlijk ook. Ben wel meer van de zoete drankjes. Mojito's ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee valt niet te drinken
je mixt toch niet alles met cola he :'0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |