Je bent ervaringsdeskundige merk ik?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie leven draait nu om haxball. Als je 25 bent heb je daar zo'n spijt van
fok, series whatever.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een week geen haxball gespeeld, en als ik dat wel doe op een dag is het max 30 minuten
draait idd heel mijn leven om
Jij behoort ook bijna tot de oude mannen club.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ook frank noglaat die oude man met rust
Ik zou mijn ziel geven om weer jullie leeftijd te hebbenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent ervaringsdeskundige merk ik?
Dus je bent geen ginger, wat tofquote:Op zondag 29 maart 2015 01:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zou mijn ziel geven om weer jullie leeftijd te hebben
Gek genoegquote:
Niet Mij neukenquote:
ja, maar wie beslist wat normaal is?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iets dat geaccepteerd is en je meerdere malen tegenkomt. Normaal is ook wel een gewenning.
stel dat in mijn directe omgeving ik vaak mensen op straat met honden zie neukseksen. het wordt in mijn directe omgeving door iedereen geaccepteerd.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iets dat geaccepteerd is en je meerdere malen tegenkomt. Normaal is ook wel een gewenning.
nee, want in mijn omgeving is dat niet normaal.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel dat in mijn directe omgeving ik vaak mensen op straat met honden zie neukseksen. het wordt in mijn directe omgeving door iedereen geaccepteerd.
is neukseksen met honden op straat dus normaal?
Uiteindelijk wel. Voor ieder ligt de grens ergens anders tussen normaal en raar. Het is een vraag die je niet voor meerdere mensen kunt beantwoorden.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel dat in mijn directe omgeving ik vaak mensen op straat met honden zie neukseksen. het wordt in mijn directe omgeving door iedereen geaccepteerd.
is neukseksen met honden op straat dus normaal?
maar voor mij is dat wel normaal. wie beslist nu of het daadwerkelijk normaal is?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, want in mijn omgeving is dat niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |