Eventjes wel. Nooit serieus natuurlijk. Maar ik kan natuurlijk niet verder dan 17. Dus ik heb jet opgegeven. Misschien als ik 18 ben weer aan beginnen.quote:
als mijn hart hier al gebroken wordt, hoe moet dat dan in het echte leven?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
Maar mann, Chevy, guus wtf doen jullie hier. Clubs vol zestienjarige meisjes wachten op jullie
Helaas lig ik al veilig in bed en ik wil het niet te laat maken want zomertijd is in zicht. Maar vandaag wil ik je met alle plezier op een sportieve wijze afslachten.quote:
sletjequote:Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mijn volgende delen worden met jullie.![]()
Niets persoonlijks.
ik wil mezelf exclusief houdenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
Maar mann, Chevy, guus wtf doen jullie hier. Clubs vol zestienjarige meisjes wachten op jullie
nee hoeft niet van mij, je hebt je beslissing al gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mijn volgende delen worden met jullie.![]()
Niets persoonlijks.
Jullie leven draait nu om haxball. Als je 25 bent heb je daar zo'n spijt vanquote:Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mijn hart hier al gebroken wordt, hoe moet dat dan in het echte leven?
Volgens mij ben jij allang verder gegaan en overgestapt naar andere dames.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoeft niet van mij, je hebt je beslissing al gemaakt
ook frank nogquote:
ik heb een week geen haxball gespeeld, en als ik dat wel doe op een dag is het max 30 minutenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie leven draait nu om haxball. Als je 25 bent heb je daar zo'n spijt van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |