Kwaliteitsdiscussie wel. Nee echtquote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
der_mann en ik zijn erover aan het discussiėren.
De maatschappij.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar voor mij is dat wel normaal. wie beslist nu of het daadwerkelijk normaal is?
dit debat komt voort uit dat de enige regel van de FOK IRC is ''doe normaal''.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Voor ieder ligt de grens ergens anders tussen normaal en raar. Het is een vraag die je niet voor meerdere mensen kunt beantwoorden.
je omgeving blijkbaarquote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar voor mij is dat wel normaal. wie beslist nu of het daadwerkelijk normaal is?
quote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zullen we gewoon drinken ipv van dit geneuzel
Kan je nie alleen ofzo ;squote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
kan tegelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik kreeg ook niet eens een waarschuwing, wat een onduidelijke tyfusregels daarquote:Op zondag 29 maart 2015 01:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja zie het
je ging te diep op hun in
quote:Op zondag 29 maart 2015 01:41 schreef SideEffect het volgende:
* SideEffect *** Anietje is verwijderd door Elvanera (Ga eens batsen met Jan)
wat was nou voor hun normaalquote:Op zondag 29 maart 2015 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
*** Jan is verwijderd door Elvanera (Wij zijn zo normaal gebleven)
Wat netjesquote:Op zondag 29 maart 2015 01:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alcoholische dranken benuttig ik niet vaak.
ik heb hier nog wat staan (boswandelingquote:Op zondag 29 maart 2015 01:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alcoholische dranken benuttig ik niet vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |