24kilates, hierzo: http://www.24-kts.net/epa(...)ducts/AsicsMiamiVicequote:
Ligt er aan hoe ze vallen ten opzichte van Adidas. Wil je er vanaf?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Elias3 het volgende:
[..]
24kilates, hierzo: http://www.24-kts.net/epa(...)ducts/AsicsMiamiVice
Toevallig maat US10 nodig?
Vandaag mijn lievelingetjes nieuwe veters gegeven
[ afbeelding ]
De nieuwprijs voor gedragen sneakers betalen? Nee daar kun je me niet echt warm mee maken. Ik bestel ze wel nieuw.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:57 schreef Elias3 het volgende:
Moet mijn collectie een beetje uitdunnen en deze heb ik nog maar 1 keer gedragenMogen eventueel weg voor 140, de prijs die ik ervoor betaald heb exclusief de verzendkosten van 20 euro.
Ik vind de gele veters iets too much. Draag ze zelf met de rood/donkerrodequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Elias3 het volgende:
[..]
24kilates, hierzo: http://www.24-kts.net/epa(...)ducts/AsicsMiamiVice
Toevallig maat US10 nodig?
Vandaag mijn lievelingetjes nieuwe veters gegeven
[ afbeelding ]
quote:
Zoek voor de grap eens op wat een gedragen yeezy, Albert Heijn of patta schoen kost op ebayquote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De nieuwprijs voor gedragen sneakers betalen? Nee daar kun je me niet echt warm mee maken. Ik bestel ze wel nieuw.
Dit zijn geen Yeezy sneakers maar ruimschoots verkrijgbare Asics.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zoek voor de grap eens op wat een gedragen yeezy, Albert Heijn of patta schoen kost op ebay
Waar dan? Een kennis van me zoekt nog een andere maatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit zijn geen Yeezy sneakers maar ruimschoots verkrijgbare Asics.
http://www.titolo.ch/asicsgellyteiii-p-10370.htmlquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Waar dan? Een kennis van me zoekt nog een andere maatMoet trouwens wel in Europa zijn, VS wordt te duur.
Kan weken zo niet maanden lang totdat de voorraad op is. Vanaf 6 april.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef matthijst het volgende:
Hoe werkt Nike iD? Die AM90's die schijnbaar binnenkort komen? Kan je die een paar dagen bestellen, of alleen op de dag zelf tot ze "op" zijn?
Heb geen ervaring met iD
Heb je ooit jason markk geprobeerd? Schijnt de beste te zijn op de markt voor sneakers.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:45 schreef Xurk het volgende:
Onlangs via Amazon cheap een suède / nubuck eraser + borstel gekocht voor niet teveel geld. Deze: Angelus Nubuck & Suede Cleaning Kit. Ik lees vaak dat die van New Balance erg goed is maar die kon ik nergens vinden.
Begin van de week binnengekregen en meteen uitgeprobeerd op een stuk of 4 paar schoenen. Werkt best goed! Het is geen wondermiddel, maar de (donker)grijze vegen en vlekjes die je op den duur op suède sneakers krijgt wanneer je per ongeluk ergens tegenaan komt zijn bijna niet meer te zien. Echt een verbeteringFlink gummen, borsteltje eroverheen en klaar
Ik ken Jason Markk natuurlijk wel en die ligt ook bij genoeg shops, maar dat is (in NL) bijna altijd de normale cleaning pack, dus niet voor suède. Terwijl ik juist een suède eraser wilde. De premium kit van Jason Markk heeft wel iets voor suède maar geen gum geloof ik, en kost dan wel ¤ 20.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:31 schreef shiftsix het volgende:
Heb je ooit jason markk geprobeerd? Schijnt de beste te zijn op de markt voor sneakers.
Ik gebruik dit:quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:45 schreef Xurk het volgende:
Onlangs via Amazon cheap een suède / nubuck eraser + borstel gekocht voor niet teveel geld. Deze: Angelus Nubuck & Suede Cleaning Kit. Ik lees vaak dat die van New Balance erg goed is maar die kon ik nergens vinden.
Begin van de week binnengekregen en meteen uitgeprobeerd op een stuk of 4 paar schoenen. Werkt best goed! Het is geen wondermiddel, maar de (donker)grijze vegen en vlekjes die je op den duur op suède sneakers krijgt wanneer je per ongeluk ergens tegenaan komt zijn bijna niet meer te zien. Echt een verbeteringFlink gummen, borsteltje eroverheen en klaar
Ennn.. Welk soort sneakers draagt bontkraagvolk?quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand nog een beetje nette sneakers onder een spijkerbroek (geen witte of zwarte). Kan eigenlijk niets normaals vinden, alleen wat het bontkraagvolk draagt maar gelukkig behoor ik daar niet toe.
Je zoekt nette witte of zwarte sneakers? Zal eens voor je zoeken. Met bontkragen heb ik ze nog niet gezien. Of heeft Jeremy Scott die toevallig gedesigned?quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand nog een beetje nette sneakers onder een spijkerbroek (geen witte of zwarte). Kan eigenlijk niets normaals vinden, alleen wat het bontkraagvolk draagt maar gelukkig behoor ik daar niet toe.
Open een willekeurige website en de populairste schoenen die verkocht worden lijken allemaal of ze rechtstreeks van de bristol of scapino vandaan komen, alleen dan met een ander prijskaartje. Verder moet iedereen het zelf weten , maar ik draag dat dus niet.quote:Op zondag 5 april 2015 12:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ennn.. Welk soort sneakers draagt bontkraagvolk?
Juist geen witte of zwartequote:Op zondag 5 april 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je zoekt nette witte of zwarte sneakers? Zal eens voor je zoeken. Met bontkragen heb ik ze nog niet gezien. Of heeft Jeremy Scott die toevallig gedesigned?
Kijk eens bij ETQ of Filling Pieces,quote:Op zondag 5 april 2015 12:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Open een willekeurige website en de populairste schoenen die verkocht worden lijken allemaal of ze rechtstreeks van de bristol of scapino vandaan komen, alleen dan met een ander prijskaartje. Verder moet iedereen het zelf weten , maar ik draag dat dus niet.
[..]
Juist geen witte of zwarte
Gaat al de goede kant op, maar vind ik nog iets te hip en zeker filling pieces aan de prijzige kant, 220 euro voor een paar schoenen... zoek gewoon een paar sneakers die er een beetje netjes uitzienquote:Op zondag 5 april 2015 12:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk eens bij ETQ of Filling Pieces,
Dit is ook een schoen in de klasse "scapino" imo.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef Roces18 het volgende:
Naast nette sneakers heb ik ook deze gezien , voor erbij.
[ afbeelding ]
http://www.weare-shop.nl/(...)html?page=2&limit=48
zijn dat dezelfde als deze toevallig, want er is wel een enorm kleurverschil: https://www.zalando.nl/on(...)?wmc=AFF31_NS_NL.97_..
of janoskis / vans old skools in effen kleuren zijn ook redelijk 'netjes'/'clean'quote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef thethoryd het volgende:
Kan altijd voor volledig zwarte Stan Smiths gaan.
als je goed leest, zie je dat deze los staan van een 'paar nette'. Ik heb nog steeds geen nette gevonden...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die vraag om nette sneakers is altijd wel grappig, en dan met een paartje Asics aankomen
Je kan ook gewoon de Janoski's van Lockwood halen, mooie lakschoenen
Heeft Clae niks?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je goed leest, zie je dat deze los staan van een 'paar nette'. Ik heb nog steeds geen nette gevonden...
Clark desert boota, desert tracks of wallabees.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je goed leest, zie je dat deze los staan van een 'paar nette'. Ik heb nog steeds geen nette gevonden...
clarks vind ik geen sneakers, dat zijn gewoon schoenen. en common projects is niet slecht maar die prijzen zijn belachelijk :pquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Clark desert boota, desert tracks of wallabees.
Anders common projects of een paar goede converse.
En Clae?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
clarks vind ik geen sneakers, dat zijn gewoon schoenen. en common projects is niet slecht maar die prijzen zijn belachelijk :p
De paar die ik had gezien , uitverkocht... helaas pindakaasquote:
Asics GT-2quote:Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef bylevi het volgende:
Ik ben op zoek naar (een paar) nieuwe sportieve sneakers voor onder mijn spijkerbroek. Nu weet ik dat ik zelf moet gaan passen, maar zou toch jullie advies graag willen horen! Het belangrijkste is dat de sneakers lekker zitten. Ze moeten natuurlijk ook in de zomer te dragen zijn. Ikzelf denk nu aan een Asics gel lyte 3/5, een leuke Nike, Adidas superstar (pixel camo), of misschien iets heel anders... Elke aanbeveling is welkom!
Pontofollo o.i.d. vind ik persoonlijk echt lelijke troep, met al die teksten enz erop en dat italiaanse logo..quote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Atta-boy het volgende:
Echte nette sneakers bestaan dan ook niet echt. Die coq sportiff en pantofollo d'oro dingen proberen het maar zijn lelijk.
Clarks zijn dan schoenen die redelijk net zijn en goed casual te dragen zijn. CP op zich ook wel, maar zijn idd duur.
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 21:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Pontofollo o.i.d. vind ik persoonlijk echt lelijke troep, met al die teksten enz erop en dat italiaanse logo..
Nu ben ik erg benieuwd hoe die dingen er dan precies uitzien, maar de enige hit op Google leidt naar dit topicquote:Op woensdag 8 april 2015 21:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ookmaar dat soort dingen komen er uit als je een nette sneaker wil maken
En deze:quote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De paar die ik had gezien , uitverkocht... helaas pindakaas
Ja, ik zie ook zat mooie bij Lanvin maar ik ga geen 400 euro voor een paar sneakers uitgevenquote:Op donderdag 9 april 2015 14:04 schreef shiftsix het volgende:
Nette sneakers bestaan inderdaad niet, geen enkele sneaker kan je dragen op een formele gelegenheid
maar ik begrijp wat je bedoeld, ik draag tegenwoordig alleen maar nette sneakers, daarmee bedoel ik niet teveel kleuren of grote contrasterende logo's
Persoonlijk vind ik Lanvin wel mooie sneakers hebben
Niet goedkoper dam ETQ/Filling Pieces maar Mason Garments wellicht?quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef Roces18 het volgende:
Schijnt een Italiaans modehuis te zijn. Zitten op meerdere locatie gevestigd in Nederland. Heet volgens mij iets met Le Sçá-Píno.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook zat mooie bij Lanvin maar ik ga geen 400 euro voor een paar sneakers uitgevenBen maar een student héh. Weet je niet een merk onder de 100 euro die dat soort schoenen heeft...
Dit. En er hangt een onmiskenbaar geurtje in hun filialen. Als je die ruikt weet je dat je met topproducten te maken hebt!quote:Op donderdag 9 april 2015 23:16 schreef thethoryd het volgende:
Schijnt een Italiaans modehuis te zijn. Zitten op meerdere locatie gevestigd in Nederland. Heet volgens mij iets met Le Sçá-Píno.
https://www.zalando.nl/le(...)g-le212b010-k11.htmlquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan bestellen, op de website: http://www.levi.com/NL/nl_NL/accessories/p/771271845
is alleen nog maat 41 verkrijgbaar, heb maat 46... en googlen levert niets op ........![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn bijna dezelfde maar ze missen die rode streep bij de zoolquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:03 schreef Ener-G het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/le(...)g-le212b010-k11.html
Heb weer ff gezocht maar nog niets gevonden... man wat een onzin allemaal.... zuchtquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:03 schreef Ener-G het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/le(...)g-le212b010-k11.html
En hoe ziet die CLOT er nu uiteindelijk uit? beetje shiny of gewoon simpel grijs? Nog maar even op echte foto's wachten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:58 schreef Xurk het volgende:
Die collab van Titelhelden x KangaROOS COIL R-1 "Cheesecake" ziet er erg buttery uit, alleen de link met cheesecake is een beetje vergezocht vind ik. Wel een goudmijn voor de reseller trouwens, want er zijn maar 54 paar van gemaakt, waarvan er maar 43 in de winkel zullen liggen om verkocht te worden. De prijs is ook niet mals: ¤ 250,-
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ook de CLOT x Nike Lunar Force 1 collab ziet er weer strak uit, zoals de voorgaanden dat ook waren. Jewel swoosh is wel weer eens een keer leuk en de gum outsole is ook nice. Alleen het gefuseerde "plastic" met (schijnbaar) wirey mesh vind ik persoonlijk wat minder.
http://www.complex.com/sn(...)unar-force-1-release
[ afbeelding ]
afbeelding
Simpel grijs zou het mooist zijn, maar ik ga er niet vanuit eigenlijk. Materiaal lijkt hetzelfde te zijn als die op mijn LF1 QS "White Ice" en die is ook te shiny eigenlijk, helaas. Ik had toen de fout gemaakt om ze aan de hand van foto's te bestellen, waarop ze meer op mat leer dan op shiny plastic lekenquote:Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef Fruitsalade het volgende:
En hoe ziet die CLOT er nu uiteindelijk uit? beetje shiny of gewoon simpel grijs? Nog maar even op echte foto's wachten.
quote:Op maandag 13 april 2015 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand ervaring met het merk YOUR TURN (Zalando)? Zijn heel goedkoop namelijk. Zoek wat simpele sneakers voor de zomer.
Godverquote:Op maandag 13 april 2015 19:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
_! Niet eens FL Cuijk originals kopen.
Geen ervaring , maar voor die prijs kan je het best toch een keertje proberen na de zomer flikker je ze toch weer weg (als het goed is :p )quote:Op maandag 13 april 2015 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand ervaring met het merk YOUR TURN (Zalando)? Zijn heel goedkoop namelijk. Zoek wat simpele sneakers voor de zomer.
Klopt. Kijk eerst ook wel ff in de stad of ik wat leuks tegenkomquote:Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen ervaring , maar voor die prijs kan je het best toch een keertje proberen na de zomer flikker je ze toch weer weg (als het goed is :p )
Huh? Hoe zit in voorin dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:51 schreef Senderious het volgende:
zojuist adidas superstars x mark gonzales ontvangen met de post. toffe schoen, zit goed alleen mn hiel gaat telkens een stukje omhoog met lopen omdat deze te smal is. Zijn lacing techniques een optie om dit op te lossen, of kan dat ook op een andere manier?
Gewoon heel strak veteren? Of dikke sokken? Ga je er trouwens ook op tekenen met de stiften die erbij zaten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:51 schreef Senderious het volgende:
zojuist adidas superstars x mark gonzales ontvangen met de post. toffe schoen, zit goed alleen mn hiel gaat telkens een stukje omhoog met lopen omdat deze te smal is. Zijn lacing techniques een optie om dit op te lossen, of kan dat ook op een andere manier?
Nice.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Geen powerlacing in de SB Dunks, even wachten op de retro Air Mags.
Bedankt voor de tip, heb zelf deze lacing techniek gebruikt. http://www.fieggen.com/shoelace/locklacing.htm Helpt en deze manier van veteren valt niet op. Nee vind ik ze veel te clean voor.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:33 schreef Xurk het volgende:
Het wordt prioriteiten stellen met welke GL3's dit jaar te kopen, met al die "25th Anniversary" releases. Die aanstaande release van CNCPTS x Asics is óók weer heat.
[ afbeelding ]
afbeelding
[..]
Gewoon heel strak veteren? Of dikke sokken? Ga je er trouwens ook op tekenen met de stiften die erbij zaten?
[..]
Nice.
Die Asics zijn hard!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:33 schreef Xurk het volgende:
Het wordt prioriteiten stellen met welke GL3's dit jaar te kopen, met al die "25th Anniversary" releases. Die aanstaande release van CNCPTS x Asics is óók weer heat.
[ afbeelding ]
afbeelding
[..]
Gewoon heel strak veteren? Of dikke sokken? Ga je er trouwens ook op tekenen met de stiften die erbij zaten?
[..]
Nice.
Topquote:Op woensdag 15 april 2015 17:57 schreef Senderious het volgende:
Bedankt voor de tip, heb zelf deze lacing techniek gebruikt. http://www.fieggen.com/shoelace/locklacing.htm Helpt en deze manier van veteren valt niet op. Nee vind ik ze veel te clean voor.Misschien als ze afgetrapt zijn..
25 april bij Concepts. Waarschijnlijk alleen in-store. Zullen in mei vast wel een keer Europees releasen en dan in NL waarschijnlijk bij Woei aangezien die vaker CNCPTS x Asics releases hebben. Maar ook daar zal het vast (in eerste instantie) in-store only zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:28 schreef Miniem het volgende:
Die Asics zijn hard!
Waar en wanneer releasen die?
CNCPTS zijn zeker nice, al is dat lichte suede wel een bitch om schoon te houden volgens mij. Ben benieuwd naar de andere uit de serie, toch tof dat ze een jaar lang iedere maand een nieuwe collab uitbrengen.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:33 schreef Xurk het volgende:
[ afbeelding ]
afbeelding
[..]
[..]
Nice.
True wat betreft schoonhouden van lichte suède. #SneakerheadProblems, maar gelukkig heb ik sinds kort een suède eraserquote:Op donderdag 16 april 2015 13:34 schreef SpamNinja het volgende:
CNCPTS zijn zeker nice, al is dat lichte suede wel een bitch om schoon te houden volgens mij. Ben benieuwd naar de andere uit de serie, toch tof dat ze een jaar lang iedere maand een nieuwe collab uitbrengen.
Wat de GR's betreft zitten ze trouwens ook niet stil. Hier de line-up voor de herfst.
http://solecollector.com/(...)er&utm_medium=social
Ik heb een t-shirt en vest van Your Turn. T-shirt was ruk kwaliteit. Vest is prima. Al draag ik het vest incidenteel.quote:Op maandag 13 april 2015 19:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
_! Niet eens FL Cuijk originals kopen.
hoge verzendkosten mangquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:57 schreef G-NiLES het volgende:
40 procent off S/S items bij lerayonfrais.
[ afbeelding ]
http://lerayonfrais.fr/fr/102-sneakers?
Dat matjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben.BAM dit is 3KB
Daar ben ik ook wel gecharmeerd van. Als het zwarte van de toebox wit / off-white of het grijs van de midsole had gehad, of ook gewoon kurk, dan had ik ze wel nét iets mooier gevonden. Maar dat ben ik weer met mijn dislike voor veel zwart op een schoenquote:Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef Deshain het volgende:
Vind die hele mesh uppers sowieso niet chill.
Heb maar weer eens een paar dunks gehaald:
[ afbeelding ]
Imgurquote:
Neem een paar flyknits als je Nike wilt maar geen mayfly kunt vinden.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:23 schreef Apostrof het volgende:
Volgens mij komt er dit jaar geen Mayfly uit of wel?Ben nog op zoek naar een luchtige zomersneaker.
New Balance 996 Deconstructed, iemand daar ervaring mee?
[ afbeelding ]
Dat zijn fakes. In die kleuren zie ik dat model verder zo snel ook alleen op fakes sites.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand die weet waar deze te koop zijn?
[ afbeelding ]
Ja, kon ze op de site van Asics en Onitsuka ook al niet vinden. Jammer, want kleuren en model zijn wel vrij tof.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zijn fakes. In die kleuren zie ik dat model verder zo snel ook alleen op fakes sites.
Echte, maar wel in andere kleuren zie ik o.a. op stylefile.nl, sarenza.nl en http://www.onitsukatiger.com/nl-nl#!collection
Ja, die zijn het alleen allemaal net niet. Grijs is dan nog wel oké, maar mist teveel contrast voor het mooie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:00 schreef Modus het volgende:
Ja van dat model bestaan dus wel echte maar niet in die kleuren vermoedelijk. Zalando heeft het model ook in meerdere kleuren.
Ik heb vorige week Roshe's gekocht en ik heb ook schoenmaat 44 en ze zitten als gegoten.quote:Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef kroket45 het volgende:
Hallo,
Ik heb dus even een vraagje.
Ik ben van plan om nieuwe Nike Roshe Runs te kopen.
Dat doe ik via internet. Ik ben eigenlijk niet zo van het kopen via internet maar wil het toch eens proberen.
Ik heb dus zelf schoenmaat 44, mijn voeten zijn breed.
De Roshe Runs die ik wil zijn nu bijna overal uitverkocht. Op de lijst met sites die hier in dit topic staan kwam ik ze tegen, maar wel in maat 45...
Vallen de Nike Roshe Runs klein uit? zodat ik ze toch misschien kan kopen of moet ik wachten op mijn maat. 44-44,5.
Bedankt! http://i.fokzine.net/s/smile.gif
Ja, goed alternatief maar alle mooie CW's zijn ook al uitverkocht. Misschien komt er nog een verrassing de komende weken.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neem een paar flyknits als je Nike wilt maar geen mayfly kunt vinden.
Dus het is niet verstandig om die 45 te bestellen?quote:Op maandag 27 april 2015 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Roshe's gekocht en ik heb ook schoenmaat 44 en ze zitten als gegoten.
Op internet zag ik in mijn online zoektocht ook dat ze vrijwel overal uitverkocht waren, maar in de stad hadden ze ze nog volop in alle winkels. Hier (Nijmegen) althans.
Van de racer komt een mooie grijze cw uit. Ik heb al een paar zwart/grijze anders had ik die duidelijk gehaald.quote:Op maandag 27 april 2015 19:30 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja, goed alternatief maar alle mooie CW's zijn ook al uitverkocht. Misschien komt er nog een verrassing de komende weken.
Zijn al uitgekomen. Heb ze gemistquote:Op maandag 27 april 2015 20:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van de racer komt een mooie grijze cw uit. Ik heb al een paar zwart/grijze anders had ik die duidelijk gehaald.
Zo zeg, komen ze ook allemaal aan de beurt of staan er paartjes voor de sier?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:44 schreef Deshain het volgende:
Volgens mijn vriendin heb ik teveel schoenen, volgens mij kunnen er nog wel een paar bij/vervangen.
[ afbeelding ]
Nee alles wat er in staat wordt gedragen, sneakers alleen met droog weer als er geen risico is dat er mensen op gaan staanquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo zeg, komen ze ook allemaal aan de beurt of staan er paartjes voor de sier?
Overal waar ik kon vinden uitverkocht. Enige optie zo is deze:quote:Op donderdag 30 april 2015 16:39 schreef kroket45 het volgende:
Ik heb nog ff weer een vraagje.
Heeft iemand enig idee waar ik deze schoenen zou kunnen bestellen?
[ afbeelding ]
Hier op de Nederlandse sites kan ik ze niet vinden, of ze zijn uitverkocht.
Of moet ik ze uit Engeland bestellen?
Bedankt
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:00 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Overal waar ik kon vinden uitverkocht. Enige optie zo is deze:
http://www.klekt.in/sneak(...)-5eur-29-5cm_i112534
http://www.ebay.co.uk/itm(...)-run-3-/171387627952
Eerste sws niet gezien de URL. Staat namelijk roshe in en dan is het over het algemeen fake. Tweede niet bekeken maar ik neem aan dat deze schoenen gewoon overal uitverkocht zijn dus ook niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:40 schreef kroket45 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel wat sites gevonden uit de UK die ze verkopen, maar heb geen idee of ze betrouwbaar zijn :S
www.ukroshe.com
en www.shoevivi.com
Allebei faker dan fake.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:40 schreef kroket45 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel wat sites gevonden uit de UK die ze verkopen, maar heb geen idee of ze betrouwbaar zijn :S
www.ukroshe.com
en www.shoevivi.com
Zijn die nog beschikbaar ergens?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
LPU!Ze zijn zooooo licht
Jep.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:37 schreef ntm het volgende:
Nu we het toch hebben over fakesites, is www.adidasuksale.com ook fake??
Adidas Stan Smith's?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:37 schreef ntm het volgende:
Nu we het toch hebben over fakesites, is www.adidasuksale.com ook fake?? Ik wil graag deze schoenen maar kan ze nergens in mijn maat (size 4) vinden.
[ afbeelding ]
In ieder geval ben ik echt op zoek naar witte sneakers met mintgroene achterkant, hoeft niet eens per se adidas te zijn. Ik zag via de adidas website dat je ook zelf sneakers kan customizen, ik twijfel daar nog over.
Qua prijs scheelt het niet veel, adidas sneakers voor de kinderprijs van 55 euro vind je nu toch nergens meer.
Ja dat kan, ik wacht nog tot de zebraprint in stock is. Anders koop ik de normale met groene bovenkant. Had wel liever mint gewildquote:
Ja dat dacht ik ook al...quote:
Die zullen niet heel snel terugkomen, if at all. Ebay in de gaten houden, staan een paar maten op, maar ook op Ebay komen fakes voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:39 schreef kroket45 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al...
Dan moet ik maar wachten totdat betrouwbare sites die schoenen weer verkopen.
Lekker. Maatje hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:36 schreef thethoryd het volgende:
om het topic even nieuw leven in te blazen, (deels) mijn collectie!
[ link | afbeelding ]
Niet?...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zullen niet heel snel terugkomen, if at all. Ebay in de gaten houden, staan een paar maten op, maar ook op Ebay komen fakes voor.
Erg lelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik wacht nog tot de zebraprint in stock is. Anders koop ik de normale met groene bovenkant. Had wel liever mint gewild
Zal wel weer lang duren...voordat deze er weer zijn.
[ afbeelding ]
Asos heeft ze?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik wacht nog tot de zebraprint in stock is. Anders koop ik de normale met groene bovenkant. Had wel liever mint gewild
Zal wel weer lang duren...voordat deze er weer zijn.
[ afbeelding ]
Size 4 not availablequote:Op zondag 3 mei 2015 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Asos heeft ze?
http://www.asos.com/Adida(...)tyles=101&gridsize=3
Free shipping & returns.
Je valt steeds in herhaling. Loop een willekeurige sportzaak (Footlocker, Pro-Sport etc..) in en kijk hoe ze passen.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:19 schreef kroket45 het volgende:
Hoe vallen de Nike Roshe Runs uit? Ik heb een site gevonden waar ze die schoenen nog in maat 45 verkopen (site staat ook in de lijst op pagina 1 van dit topic. seventyfive.com dus zou betrouwbaar moeten zijn lijkt me)
Ik heb vrij brede voeten dus misschien maar ligt er dus aan hoe de schoenen uitvallen.
quote:Op maandag 27 april 2015 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Roshe's gekocht en ik heb ook schoenmaat 44 en ze zitten als gegoten.
Op internet zag ik in mijn online zoektocht ook dat ze vrijwel overal uitverkocht waren, maar in de stad hadden ze ze nog volop in alle winkels. Hier (Nijmegen) althans.
quote:Op maandag 27 april 2015 20:21 schreef kroket45 het volgende:
[..]
Dus het is niet verstandig om die 45 te bestellen?
Ik dacht misschien vallen ze nog klein uit, bedankt!
Dan zal ik maar even moeten kijken in de stad denk ik.
Niemand?quote:Op maandag 27 april 2015 02:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sneakerpapi's,
Even een vraag, iemand bekend met het Russische merk Gosha Rubchinskiy?
http://gosharubchinskiy.com
-xxx- je boi die even op het account van een ander zit
Kwam dit daar tegen:quote:Op maandag 4 mei 2015 15:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
thedropdate.com zorgt nog voor een beetje overzicht bij mij.
imo beetje overpriced.quote:
Handig!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
thedropdate.com zorgt nog voor een beetje overzicht bij mij.
Dat is niet zo 1 2 3 uit te leggen, alhoewel het niet moeilijk is. Post gewoon een paar links.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:31 schreef kroket45 het volgende:
@Modus.
Aangezien ik nu weet welke maat ik moet nemen maar de schoenen die ik wil niet te koop waren in de winkels hier, wil ik ze via internet bestellen. Ik heb nog nooit schoenen gekocht via internet
Maar hoe kan ik zien welke sites betrouwbaar en onbetrouwbaar zijn? Het is natuurlijk heel moeilijk omdat ze heel goed zijn na te maken.
Heb het over Nederlandse sites en een site uit buitenland. (www.footaction.com)
Bedankt.
Oke geen probleemquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is niet zo 1 2 3 uit te leggen, alhoewel het niet moeilijk is. Post gewoon een paar links.
80000% fake.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb wel al een site gevonden: http://www.volgjeme.nl/ni(...)-red-white-p-23.html
Maar weet niet of het te vertrouwen is.
Ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.level10fitness(...)?number_of_uploads=0
En deze?
Hangt ervan af wat je pareltjes vindt. Ik word niet hard van Visvims of Footscapes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:56 schreef Miniem het volgende:
Wat komen hier lelijke en gewone sneakers hier voorbij de laatste tijd zeg
Waar zijn de echte pareltjes en hardcore posters gebleven?
90000%.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.level10fitness(...)?number_of_uploads=0
En deze?
Ik zag deze gisteren ook en vind ze echt hard / clean (ook al is het schijnbaar een "fuccboi" schoenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:10 schreef shiftsix het volgende:
[ afbeelding ]
wil deze echt hebben, jammer van de prijs
Nogal ja. Dit is sowieso de slechtste Liberty collab tot nu toe, terwijl ik ze juist de laatste paar keren heel gaaf vond (vorige met de polka dots en daarvoor met touwtjes als veters). Deze pattern slaat nergens op en het is leuk dat ze een keer wat andere silhouetten pakken, maar er zitten een aantal bij die vrij "ehh" zijn. En die Air Rift is echt debiel vind ik, ondanks dat het nu ineens redelijk veel releases kent en op IG helemaal hip is. Doe dan liever die SockDart, die ik qua concept wel geinig vind maar waarvan ik ook al niet snap waarom iedereen 'm wil hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 02:58 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zie de sandalen maken een comeback
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik ze gewoon spuuglelijk
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je pareltjes vindt. Ik word niet hard van Visvims of Footscapes.
Ook dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:28 schreef Atta-boy het volgende:
Is dit tegenwoordig de nieuwe google geworden?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:56 schreef Miniem het volgende:
Wat komen hier lelijke en gewone sneakers hier voorbij de laatste tijd zeg
Waar zijn de echte pareltjes en hardcore posters gebleven?
Als je zoekt op google.nl op iets gerelateerd met sneakers is dit topic nog steeds een van de eerste hits. Mensen die denken dat een of andere vijf jaar oude sneaker nog steeds ergens te koop is of die wel een hele ruime definitie van sneaker hebben vinden dan dit topic.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:28 schreef Atta-boy het volgende:
Is dit tegenwoordig de nieuwe google geworden?
ja man, van mij hoeft het niet echt goud te zijn, als het echt goud is ga ik ze toch niet dragen uiteindelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik zag deze gisteren ook en vind ze echt hard / clean (ook al is het schijnbaar een "fuccboi" schoen). Maar door het 24-karaats goud natuurlijk onbetaalbaar.
Vind ze superclean van een afstand en in vol licht, maar vind de structuur van het leer helemaal niets.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:10 schreef shiftsix het volgende:
[ afbeelding ]
wil deze echt hebben, jammer van de prijs
ja bij die zwarte cw zie je het duidelijker die is wel lelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vind ze superclean van een afstand en in vol licht, maar vind de structuur van het leer helemaal niets.
[ afbeelding ]
What the... dus eigenlijk is het helemaal niet (off-)white, maar meer parelmoer? Zo vind ik 'm al een stuk minder fraaiquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vind ze superclean van een afstand en in vol licht, maar vind de structuur van het leer helemaal niets.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het hele probleem dat niemand die hele OP ooit leest of zelf eerst iets opzoekt voordat ze met vragen komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:59 schreef Apostrof het volgende:
[..]
[..]
Als je zoekt op google.nl op iets gerelateerd met sneakers is dit topic nog steeds een van de eerste hits. Mensen die denken dat een of andere vijf jaar oude sneaker nog steeds ergens te koop is of die wel een hele ruime definitie van sneaker hebben vinden dan dit topic.
De meeste (nieuwe) sneakerfans zitten daarentegen tegenwoordig in facebookgroepen en op instagram. Dit in combinatie met de gifjes exodus van vorig jaar zorgt voor de huidige staat van deze topicreeks. Al is er nog steeds leuke discussie (zie bijx Xurk hierboven
).
Misschien moeten we de OP nog meer updaten? Iets met de strekking, als je deze sneaker niet meer kan vinden bij de volgende stores dan is die alleen nog maar tweedehands verkrijgbaar, vragen is verspilling van je tijd? En een linkje naar deze guide om te achterhalen of een winkel betrouwbaar is of niet? Je zou denken dat de meeste mensen dit wel zelf kunnen, maar blijkbaar niet. Eigenlijk gewoon een FAQ maken.
Roshe run grappen kom er maar in.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Volgens mij is het hele probleem dat niemand die hele OP ooit leest of zelf eerst iets opzoekt voordat ze met vragen komen.
Nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:37 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb zwarte sneakers waarvan een deel wat valer is geworden omdat ik mijn sneakers vaak in de wasmachine doe als ik ben wezen stappen. Hebben jullie een tip om dit vale weer wat donkerder te krijgen?
Niet in de wasmachine stoppen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:37 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb zwarte sneakers waarvan een deel wat valer is geworden omdat ik mijn sneakers vaak in de wasmachine doe als ik ben wezen stappen. Hebben jullie een tip om dit vale weer wat donkerder te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Arrggh...
Altijd zijn de schoenen die ik wil uitverkocht![]()
[ afbeelding ]
Zouden mooie zomer pattas zijn
stylefile heeft ze nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een jaar te laatquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:16 schreef NicoKr het volgende:
Nu wil ik deze schoenen zó graag bestellen, maar kan ik ze serieus nergens op internet vinden. Ik wil ze van een Nederlandse site bestellen in maat 45. Het zijn Nike Air Max 1 Essential Midnight Navy suede.
Wie helpt mij?!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:09 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld als zomerschoen. Ben benieuwd.
Volgens mij is dit 'm, uit Italië op Klekt.in voor ¤ 70. Wel US11.5, dus dat komt overeen met 45.5 als ik het goed heb...quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:16 schreef NicoKr het volgende:
Nu wil ik deze schoenen zó graag bestellen, maar kan ik ze serieus nergens op internet vinden. Ik wil ze van een Nederlandse site bestellen in maat 45. Het zijn Nike Air Max 1 Essential Midnight Navy suede.
Wie helpt mij?!
[ afbeelding ]
Leuk toch. Ik heb laatst bij een foto wedstrijd van sneakersnstuff een leren shopper gewonnen. Moest je een fit pic maken van een van de 3 paren uit de pack. M'n vriendin is blij met de tas iig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:29 schreef Xurk het volgende:
Ik behoor niet tot de finalisten en de inschrijfperiode is allang voorbij dus technisch gezien maak ik nergens reclame voorOver de wedstrijd vertellen leek me wel een leuke afwisseling van de "Waar kan ik deze sneakers kopen?" vragen die de laatste tijd het topic bepalen.
Nicequote:Op woensdag 13 mei 2015 14:23 schreef don-diablo het volgende:
Leuk toch. Ik heb laatst bij een foto wedstrijd van sneakersnstuff een leren shopper gewonnen. Moest je een fit pic maken van een van de 3 paren uit de pack. M'n vriendin is blij met de tas iig.
Creatief zijn is waar het op neerkomt uiteindelijk. Niet de meeste likes. Dan kun je nog eens winnen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:31 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nice
Ik doe ook weleens mee aan van die Instagram wedstrijdjes waarbij je alleen een foto moet re-grammen met een hashtag erbij (atm is er van END. ook eentje, waarbij je de eerder gepostte Concepts x Asics GL3 "Boston Tea Party" kunt winnen). Maar dan ben je één van de duizenden die dat doet en het is volledig random. Deze wedstrijd was leuker omdat je echt aan de slag moest met een creatief idee. Maar daardoor is de teleurstelling als je niet tot de finale doordringt wel wat groter
Ebay.comquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:16 schreef NicoKr het volgende:
Wie helpt mij?!
[ afbeelding ]
Ligt eraan welke maat maar zie ze beiden voor 400-450 euro op k'lekt en ebay staan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef PRSPCT het volgende:
Weet iemand hoeveel deze zo ongeveer waard zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Clean! Een stuk interessanter dan die Supercolors van Pharrell die ik nu al beu begin te raken.quote:
Volgens mij is het een oud model en daarom lastiger te krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Xurk het volgende:
Ga de shops af in de openingspost zou ik zeggen. Het zijn geen lastig verkrijgbare schoenen volgens mij.
Ebay dus. Beware of fakes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:22 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Volgens mij is het een oud model en daarom lastiger te krijgen.
Waarom niet? Denk dat er weinig mensen hier posten die er nog nooit wat besteld hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:41 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Hmm, dat zie ik niet zo zitten. Helaas.
Geen ervaring mee..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk dat er weinig mensen hier posten die er nog nooit wat besteld hebben.
Thanks! Ik heb besteld!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:47 schreef oompaloompa het volgende:
Je kunt met nike id een redelijk vergelijkbaar model customizen.
[ afbeelding ]
Eens moet de eerste keer zijn. Zo kan je op een gegeven moment alles uitsluiten aangezien je nergens ervaring mee hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:14 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Geen ervaring mee..
[..]
Thanks! Ik heb besteld!
Dunk high wu-tangquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:54 schreef glasshole het volgende:
Welke Nikes lopen, na ingelopen te zijn, het lekkerst?
Gel lyte iii x AM1 x Pumpfury x suede classic. Dit is by far de slechtste vraag van het jaarquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:54 schreef glasshole het volgende:
De roshe runs?
De zwarte Roshe Runs van Footlocker in Cuijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:54 schreef glasshole het volgende:
De roshe runs?
Dezequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:54 schreef glasshole het volgende:
De roshe runs?
Het meeste loopt prima. Mijn meest comfortabele zijn flyknit chukka's en racers.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:54 schreef glasshole het volgende:
De roshe runs?
Verdommequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
De zwarte Roshe Runs van Footlocker in Cuijk.
Yeezy III Black October heeft onlangs een restock gehad bij FL Cuijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Heb ik net een paar weken geleden grijze Roshe BR's gekocht in Nijmegen
Top, zijn die ook waterproof?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het meeste loopt prima. Mijn meest comfortabele zijn flyknit chukka's en racers.
je zou de flyknit chukka sfb acg kunnen bekijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef glasshole het volgende:
[..]
Aijajajai, dan maak ik ze zelf waterproof.
Hoe ik dat ga doen ga ik uitzoeken op google.
Dat vond ik nog wel wat hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef TN-FR het volgende:
[..]
je zou de flyknit chukka sfb acg kunnen bekijken
[ afbeelding ]
zat lang te twijfelen over deze, maar die rode letters staan me niet aan. of ze helemaal waterdicht zijn weet ik niet.
Dit. Mooi contrast met het rood en is weer eens wat anders op de silhouet die normaal helemaal clean is. Als er Supreme zou staan had ik het wel storend gevondenquote:
ttsquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:42 schreef ElProf het volgende:
Weet iemand toevallig of Adidas Stan Smith's groot of klein vallen?
Ik ben postbode en wil lekker lopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:00 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Gel lyte iii x AM1 x Pumpfury x suede classic. Dit is by far de slechtste vraag van het jaar
Persoonlijk zou ik dan kijken naar een nikeschoen met een lunarzool en flyknit upper.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:25 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik ben postbode en wil lekker lopen.
Waarom is het een slechte vraag
RT veel beter voor je enkels en voetbed en wreefquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:26 schreef Modus het volgende:
Als postbode zou ik sowieso niet op dat soort schoenen gaan lopen. Koop stevige gewone schoenen met een dikke zool of wandelschoenachtige dingen ofzo.
Witte en zwarte staan op NDC EU.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:40 schreef Senderious het volgende:
Iemand die Nike Air Trainers uit het Gumsole pack ergens gespot heeft?
Op die link die jij hebt gepost staat dat ze 29 mei (morgen, oftewel: vanavond 00.00 uur) ge-restocked worden bij i.i.g. Nike.com en Overkill. Laatstgenoemde zit in Berlijn en is een prima shop.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand een idee waar ik deze kan vinden:
http://www.thedropdate.com/releases/nike-flyknit-racer-oreo-2
Volgens mij alleen in londen uit gekomen
Ow, thanksquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:55 schreef Xurk het volgende:
[..]
Op die link die jij hebt gepost staat dat ze 29 mei (morgen, oftewel: vanavond 00.00 uur) ge-restocked worden bij i.i.g. Nike.com en Overkill. Laatstgenoemde zit in Berlijn en is een prima shop.
Via FB zag ik net dat ze ook op Sneakerbaas zojuist online zijn gekomen. Er staat wel bij dat het Lunar3 is, maar volgens mij zijn dit gewoon dezelfde als op jouw link?quote:
Goede tip (en een goede op)quote:
Ja de Duitse of Italiaanse markt is echt een stuk beterquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:16 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Goede tip (en een goede op)
De Nederlandse markt valt tegen wat de Air Max 90 betreft (of ik loop achter)
Iets simpels. Als je zoekt naar simpliciteit zit je verkeerd bij de Air Max 90, zou je kunnen zeggen; ik zou je geen ongelijk geven.quote:
Zwitserland doet het ook niet verkeerd (Titolo)quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:51 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja de Duitse of Italiaanse markt is echt een stuk beter
Wat vind je van de Spaanse markt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:46 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Zwitserland doet het ook niet verkeerd (Titolo)
Dat is nogal een vaag zoekcriterium natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:43 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Iets simpels. Als je zoekt naar simpliciteit zit je verkeerd bij de Air Max 90, zou je kunnen zeggen; ik zou je geen ongelijk geven.
Net gekeken, maar is al uitverkocht?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
Zo heb ik daar flyknit oreo kunnen coppen vanmorgen.
Inderdaad, beste shop van NL.
Ja, ik was er ook al vroeg bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Net gekeken, maar is al uitverkocht?
Boks, ik heb ook oreo's gecopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
Zo heb ik daar flyknit oreo kunnen coppen vanmorgen.
Inderdaad, beste shop van NL.
Die CW heb ik werkelijk waar nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:07 schreef Yankee het volgende:
Even een paar chill schoentjes gehaald:
[ afbeelding ]
Ja. Water en een spons en weg waren de vlekken in 1 van mijn paren.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:17 schreef tennis_jongen het volgende:
Heeft iemand ervaring met Flyknit's schoonmaken?
Niet legit of ID. Gok op het eerste.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Die CW heb ik werkelijk waar nog nooit gezien.
Lelijk groen
Ziet er al wat beter uitquote:Op maandag 1 juni 2015 10:29 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.endclothing.co(...)a-br-725222-300.html
Ja, ik denk wel het van dat suède is waar zelfs wanneer je er voorzichtig mee bent ze vies worden. Dat stof erin gaat trekken enzo waardoor ze er smoezelig uit gaan zien.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef Apostrof het volgende:
Toffe releases allebei. Ik houd wel van originele releases en colourways die gebaseerd zijn op de natuur (jouw asics x size is ook gaaf daarom). Ga misschien wel de husky proberen, al ziet dat suede er ontzettend kwetsbaar uit.
Vind deze collab ook heel tof!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:55 schreef Xurk het volgende:
Speaking of collabs en Onitsuka Tiger, de vorige collab van END. (met hen) vond ik niet zo. Maar de aanstaande met Reebok en de Ventilator ("Husky") ziet er best tof uit, voor een ReebokColorway en material zijn easy on the eyes, zie hieronder. En de blog van END. voor meer afbeeldingen.
[ afbeelding ]
Damn, fucked upquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Atta-boy het volgende:
Collab sletjes![]()
Mijn oreo flyknitta's zijn kwijt. Kreeg gisteren een mailtje dat ze afgeleverd zijn, maar er is niks binnen en heb geen briefje dat ze bij de buren zijn. Ik ups bellen en die zeggen dat ze bij de buren afgeleverd zijn. Maar die buren hebben ook niks gekregen
ja, ze zijn daar echt niet. Naam van degene die getekend heeft klopt ook helemaal niet want heb geen buren die zo heettenquote:
Euhh ja dat denk ik ook, dat ik nepzooi koopquote:Op maandag 1 juni 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ziet er al wat beter uit
Dat plaatje wat hij postte lijkt zo van zo'n fake-site af te komen
Dat zeg ik niet eh.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
Euhh ja dat denk ik ook, dat ik nepzooi koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |