abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152373833
Ik tekende vroeger heel veel, laatst voor een opdracht voor m'n intakegesprek voor de opleiding Mediavormgever weer moeten tekenen en ik vind het nu wel weer tof eigenlijk.
Nu wil ik ook eens iets anders proberen dan gewoon tekenen/verven/schilderen, namelijk sneakers customizen.

Zijn er hier mensen die dit ook doen, en wat zijn de beste tips die jullie kunnen geven?

Ik vraag me ook af, over het aankopen van sneakers om te customizen, als ik bijvoorbeeld zoiets als hieronder zou willen maken, koop je dan juist een schoen met donkere kleuren of koop je gewoon voor elke custom die je maakt een helemaal cleane, witte schoen?
pi_152374051
Ik heb er geen verstand van (toch reageer ik). Maar ik denk dat als je een soort schoen als in je OP wil maken, dat je dan het beste gewoon een donkere schoen kan nemen.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_152374164
ik ken een jongen hier uit eindhoven en die heeft een deal met allstars gekregen door die schoenen te customizen :)

maar hij doet voornamelijk net zoals die roy donders van die knopjes en palletjes (hoe je het ook schrijft) op die schoenen zetten :)
ik weet ff niet meer hoe die heet, zal straks eens op fb opzoeken.
pi_152374869
ik heb dat ook gedaan, met textiel verf die ik vasthecht met een fohn. het is niet heel moeilijk, gewoon erop scchilderen, ik hen goedkope textielverf uit een potje gekocht die je kan schilderen ( niet de oplosbare poederverf)
br@m
pi_152374888
de scchoen in de op is een donkere schoen en dat is handig icm met de achtergrond , is je achtergrond lichter neem dan een lichtere schoen
br@m
pi_152375371
Misschien weten ze hier ook wel: LIF / Sneakers enzo #228 Waar we richting zomer gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')