bronquote:Feestje in Rotterdam voor jarige Air Max schoen
De Nike Air Max is onder schoenfanaten een musthave in de collectie. Een speciale versie van de sneaker is sinds donderdag te koop in de winkel Woei in Rotterdam. Woei is samen met één andere winkel door Nike uitgekozen om de Air Max Zero in Nederland te mogen verkopen.
''We zijn al bijna door alle exemplaren heen'', zegt verkoopmedewerker Djarmo. ''Het is ook een bijzonder exemplaar.'' De Air Max Zero is gebaseerd op schetsen van de allereerste versie van het bekende model. ''Dit ontwerp haalde het in 1987 niet om in productie te worden genomen'', aldus Djarmo.
Op de 28e verjaardag heeft Nike alsnog de archieven opengetrokken en het originele ontwerp uit 1987 in productie gebracht. ''Het model Air Max heeft Nike groot gemaakt. Het is absoluut verweven met de geschiedenis van het merk.''
Dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:29 schreef RingBewoner het volgende:
Lelijke schoenen voor jongens met een petje op in een verlaagde VW Golf.
Tell me more plsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Er is maar 1 echt air max, de classic
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Er is maar 1 echt air max, de classic
[ afbeelding ]
Lunar zool.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Sinds ik een paar maanden geleden op zoek was naar een paar sneakers, heb ik mijn eerste Air Max ooit gekocht en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Ze lopen hemels! Mijn vriendin heeft ook een paar gekocht (andere kleur) en zweert er inmiddels ook bij.
Deze variant heb ik nu:
[ afbeelding ]
Die zitten super. Helaas heb ik ze niet meer en moet ik het nu met een Adidas trainingsbroek doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:56 schreef Mylene het volgende:
Mijn vent draagt voor thuis nog een merk met een fout imago, Australian broeken.
Zelfde model vandaag binnengekregen, zitten heerlijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Sinds ik een paar maanden geleden op zoek was naar een paar sneakers, heb ik mijn eerste Air Max ooit gekocht en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Ze lopen hemels! Mijn vriendin heeft ook een paar gekocht (andere kleur) en zweert er inmiddels ook bij.
Deze variant heb ik nu:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |