er zijn 476 mensen in je stad die een voldoende hoge opleiding hebben om naar de universiteit te kunnen. De rest zit dus nog op lagere opleidingen. edit: ow, ik zie nu die onderste regel. Ik heb niet het idee dat dat klopt. Zou wel toevallig zijn als het er precies 4500 zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:25 schreef Drebbelman het volgende:
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
[ afbeelding ]

ik zou zo denken dat ze allemaal illegaal studerenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:25 schreef Drebbelman het volgende:
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
[ afbeelding ]

welke mod is dat?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Flinke stad gebouwd en op zich best tevreden.
Kom ik nu ergens (lekker laat) de mod tegen dat je ook zonable voetpaden etc aan kan leggen. De mogelijkheden
Meteen met een compleet nieuwe stad begonnen

Yepquote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Danny het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143

). Had een New York map gedownload en probeer Manhattan beetje te bouwen
). Had een New York map gedownload en probeer Manhattan beetje te bouwen 

quote:
 Als je stad Almere genoemd wordt kan je net zo goed overnieuw beginnen.
 Als je stad Almere genoemd wordt kan je net zo goed overnieuw beginnen.  

Dubaiquote:Op maandag 30 maart 2015 14:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zijn er al (fictieve) maps die echt de moeite waard zijn?
Vermaak me zelf nog prima met de originele maps. Voordat ik al die vakken vol heb gebouwd ben ik wel weer eeuwen verder. Maar misschien zijn er wel veel spectaculairdere maps?

Pwndquote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]Als je stad Almere genoemd wordt kan je net zo goed overnieuw beginnen.

Bij mij verschijnen ze niet allemaal ingame. Super jammer.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:08 schreef Divje het volgende:
Ik wacht op de eerste UI mod die ervoor zorgt dat je assets fatsoenlijk gesorteerd zijn, soort van lijst ofzo ingame. Nu is het elke keer weer zoeken tussen die 150 parken voor een lullig parkeerplaatsje

Zat gisteravond naar m'n vliegveld te kijken, daar stapten wat mensen uit om op de bus te wachten, klik ik er eentje aan, staat er dat het een tourist is die naar een parking lot gaat
 Zat gisteravond naar m'n vliegveld te kijken, daar stapten wat mensen uit om op de bus te wachten, klik ik er eentje aan, staat er dat het een tourist is die naar een parking lot gaat  

Ze gaan serieus naar de andere kant van de map om een 1x1 parkeerplek op te zoeken jaquote:Op maandag 30 maart 2015 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat je sims parking lots (asset) als mooie plek voor vrijetijdsbesteding zienZat gisteravond naar m'n vliegveld te kijken, daar stapten wat mensen uit om op de bus te wachten, klik ik er eentje aan, staat er dat het een tourist is die naar een parking lot gaat

Heb ik ook ja. Mijn doel was bij de 12k wel redelijk bereikt. Overal unique buildings, volle districten, snelwegen en bijna oneindig geld.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:12 schreef Ypmaha het volgende:
Nu begint het wel een beetje saai te worden. Ik heb nu 15k inwoners ofzo, en heb alle belangrijke gebouwen wel zo'n beetje unlocked.

halte = bus toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef FredvZ het volgende:
Ook wel bijzonder, de mensen rechts staan bij een bushalte waar geen bus rijd...
[ afbeelding ]

Metro wel, maar bus inderdaad niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
halte = bus toch?
Je kan toch niet afzonderlijk haltes plaatsen?

Zal ook nog wel een mod komen dat je voertuigen kan gaan besturen, daarna de cursor nog vervangen door een crosshair...quote:Op maandag 30 maart 2015 18:30 schreef Qunix het volgende:
Begint wel heel erg te worden... Multiplayer FPS mod:

hm ziet er uit alsof ze bij een voorrangsweg allemaal doen alsof ze voor een stoplicht wachten.. genoeg kansen om de rotonde op te rijden bijvoorbeeld, maar ze blijven netjes allemaal eerst even wachten.. wel een grote stap in de goede richting!quote:

quote:Op maandag 30 maart 2015 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
halte = bus toch?
Je kan toch niet afzonderlijk haltes plaatsen?
Dat dacht ik ook, maar er rijdt toch echt geen bus.quote:

is toch allen maar mooier ?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef Divje het volgende:
Meer mensen met de bug dat je elektriciteitskabels in bochten aan kan leggen?

Work in progress...quote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hm ziet er uit alsof ze bij een voorrangsweg allemaal doen alsof ze voor een stoplicht wachten.. genoeg kansen om de rotonde op te rijden bijvoorbeeld, maar ze blijven netjes allemaal eerst even wachten.. wel een grote stap in de goede richting!

Nicequote:

Die gast is goed bezigquote:

Eerlijk, geen. enkele grafische mod. Sun shafts gebruik ik af en toe maar staat nu niet aanquote:

Ziet er veelbelovend uitquote:

Ziet er mooi uit, is de stoep in het midden een mod?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef FredvZ het volgende:
Ook wel bijzonder, de mensen rechts staan bij een bushalte waar geen bus rijd...
[ afbeelding ]

ik heb er geen last van, maar lijkt me wel wat.. doe eens een screenshot? ben wel benieuwd hoe het eruit zietquote:Op maandag 30 maart 2015 21:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uitdie kabels in zo'n bocht tussen 2 palen

quote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er geen last van, maar lijkt me wel wat.. doe eens een screenshot? ben wel benieuwd hoe het eruit ziet

Heb het idee dat ze curved gaan als je je roads ook op curved hebt staan.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee hoe, want zit nu alles te proberen om weer zo'n bocht te maken. Maar het werkt ook met waterleiding.

Kloptquote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze curved gaan als je je roads ook op curved hebt staan.

Ik kreeg mijn rails pas van curved af toen ik mijn roads op straight zette. Heb het idee dat een mod een bug heeft.quote:

inderdaad, heb ik ook last van. Ik vermoed de Traffic++ mod, want het leek alsof die onlangs nog geupdate is.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn rails pas van curved af toen ik mijn roads op straight zette. Heb het idee dat een mod een bug heeft.

Die mod gebruik ik niet (heb hem in ieder geval niet actief staan). Ik verdenk zelf de traffic light mod.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
inderdaad, heb ik ook last van. Ik vermoed de Traffic++ mod, want het leek alsof die onlangs nog geupdate is.

totdat je opeens ronde bussen hebt...quote:Op maandag 30 maart 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
Er bestaat niet zoiets als te veel mods. Hail mods!

It's not a bug, it's a feature!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
totdat je opeens ronde bussen hebt...

Eerbetoon aan Harry Potter en de Geheime Kamer.quote:

Er vliegen er nog 3 rond maar die krijg ik niet fatsoenlijk in beeldquote:Op maandag 30 maart 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerbetoon aan Harry Potter en de Geheime Kamer.
 irritant wel
 irritant wel

quote:Op maandag 30 maart 2015 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nieuwe campus + busstation gemaakt. Boompjes erbij, aquarium, lekker hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Dit ziet er echt prachtig uit
 Dit ziet er echt prachtig uit

hoeft niet perse, als je maar wat ruimte laat voor expansie van je wegennet als je stad groter wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:25 schreef Joezi het volgende:
Hoe belangrijk zijn snelwegen, moet dat in den beginnen door je stad heen?

die auo's op de voetpaden in screenshot 3quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Roellie80 het volgende:
Ik kan uren kijken naar drukke overstappunten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Roellie80 het volgende:
Ik kan uren kijken naar drukke overstappunten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

yup.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef valek het volgende:
Ik heb in heel de stad metrostations en metrolijnen aangelegd maar geen metro die rijdt. Je hebt ook nog een optie om een soort van "dienstregeling" te maken. Is dit verplicht?

Dus een station bouwen, dan een metrolijn bouwen en dan nog aangeven hoe je de dienstregeling wil hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
yup.
je moet de stations met een lijntje verbinden.. ik snap niet dat ze dat niet ook gedaan hebben met bussen..

dienstregeling is meer de route aangeven, maar ja zo werkt hetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:24 schreef valek het volgende:
[..]
Dus een station bouwen, dan een metrolijn bouwen en dan nog aangeven hoe je de dienstregeling wil hebben?

het is juist handig om meerdere te hebben ipv één geheel, als ze maar ergens verbonden zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sloop de metrolijnen altijd als ik een dikke nieuwe wijk bouw, zodat het één geheel blijft

Ohquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Shrewd het volgende:
[..]
het is juist handig om meerdere te hebben ipv één geheel, als ze maar ergens verbonden zijn
 Kun je die tubes ook vertakken, net als wegen zegmaar, of loopt het dan in de knoei?
 Kun je die tubes ook vertakken, net als wegen zegmaar, of loopt het dan in de knoei?

Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhKun je die tubes ook vertakken, net als wegen zegmaar, of loopt het dan in de knoei?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |