abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 16:54:02 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151159809
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zitten er nog een paar tussen die ik gemist had, en zeker moet hebben. ^O^

De fp zal wel denken dat je aandelen hebt, zoveel aandacht krijgt het spel ^O^
Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 29 maart 2015 @ 16:54:32 #104
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151159824
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Gelijk heb je ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151159924
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Helemaal mee eens, verbazingwekkend als je bedenkt hoe weinig mensen in dat team zitten, en wat ze afgeleverd hebben.
Echt een van de leukste spellen die ik de afgelopen jaren gekocht heb, en dat voor zo weinig geld.

Ben nog het meeste onder de indruk hoe goed ze mod ondersteuning ingebouwd hebben, en hoeveel extra gameplay dit oplevert.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151159998
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Twee screenies van mij _O_

Tof stuk!
  zondag 29 maart 2015 @ 17:01:36 #107
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151160080
kan iemand dit uitleggen?

laat maar het is al weg

[ Bericht 13% gewijzigd door Ypmaha op 29-03-2015 17:15:14 ]
pi_151160297
Te veel vuilnis
pi_151160337
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Richting z'n stad :P

[..]

Euhhh. Weet de naam ff zo niet. Die kleinere is het Valve HQ.

Die grote is 555 California Street http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412391767
Is dus inderdaad de Bank of America in San Francisco. Dank :)

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Sta er met drie screens in, geloof ik. *O*
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:01 schreef Ypmaha het volgende:
kan iemand dit uitleggen? [ afbeelding ]
Je landfill staat nog op legen. Moet je even uitzetten zodat hij weer vuilnis kan aannemen.
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2015 @ 17:12:34 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151160430
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Waar zijn mijn screenies? ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 29 maart 2015 @ 17:15:05 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151160517
Al 100 mensen die m'n savegame gedownload hebben met het idee dat het een kasteel-asset is.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151160643
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

ja maar dat kost geld. En vuur wordt toch automatisch bestreden? Je kan niet zelf de brandweer eropaf sturen, toch?
Gelukkig hoef je zelf niets te doen naast het budget verhogen of meer kazernes bouwen, ik vond die controle over hulpverlening een van de mindere kanten van SC4.
pi_151161014
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Ik vind het alleen jammer dat ze net iets teveel op het grotere publiek hebben gericht, aan de andere kant heeft het wel weer veel mensen tot de genre geintroduceerd. Evengoed ben ik ook onder de indruk, toch weer een soort van software huis die zoiets neerzet zonder grote uitgever, je kan merken dat ze het met liefde hebben gemaakt.

Het zal mij benieuwen hoe het verder gaat lopen, ook qua mods, vooral als je nu bekijkt wat er zoal gemaakt is in korte tijd. :)
pi_151162257
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Mooi stukje en mooie screens natuurlijk :P

_O_
pi_151162278
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

Nu weer ff een pauze oO< , per gebouwtje zonen is best vermoeiend. Maar wel leuk.
Cool! Ga hier vanavond mee aan de slag.. alles per stuk zonen om ook andere gebouwen/huizen te zien.

Vond het allemaal wel wat eentonig worden.
pi_151163915
Hm mis ik iets? Wat is per gebouw zonen? Je hebt toch, behalve de grootte van het vakje wat je inkleurt, geen invloed op de gebouwen? Of heb je het over plopable gebouwen uit de bieb?
  zondag 29 maart 2015 @ 19:37:49 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151165220
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:01 schreef Thrilled het volgende:
Hm mis ik iets? Wat is per gebouw zonen? Je hebt toch, behalve de grootte van het vakje wat je inkleurt, geen invloed op de gebouwen? Of heb je het over plopable gebouwen uit de bieb?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411155282

Nou, je kan beïnvloeden welke gebouwen ploppen als dmv de groote van wat je zoned. Ik zone veel 4x2. Zo krijg je veelal dezelfde gebouwen. Die gids legt het wel uit :P En als je wil dat ze zo blijven zet je ze op dat level vast met http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 19:47:02 #118
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151165562


Hmm :{



HEU EINTRACHT FRANKFURT LALALALALALA :')
Wel mooi though.
De Kuip past beter in m'n stadje :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151165823
Is er eigenlijk een mod, met vrachtwagens die pech gevallen wegslepen?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:03:06 #120
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151166241
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
pi_151166343
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
dat is een van de weinige problemen die ik niet heb :D

Mijn cims zijn altijd blij en maximaal geupgrade.. gooi wat parkjes rond, overal genoeg services en als ze dan uit de vuiligheid zitten zijn ze tevree
pi_151166377
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
Ik niet, constante groei eigenlijk. Heb je genoeg services van alles?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:09:37 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151166560
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuut :Y
En overal vraag naar. Moet je ook zelf creëren natuurlijk ;)

Er viel me iets vreemds op net tijdens een tripje langs de kust :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 20:35:44 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151168190
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuut :Y
En overal vraag naar. Moet je ook zelf creëren natuurlijk ;)

Er viel me iets vreemds op net tijdens een tripje langs de kust :')
[ afbeelding ]
reuzerad met effect? :D
  zondag 29 maart 2015 @ 20:47:24 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151168338
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:44 schreef mschol het volgende:

[..]

reuzerad met effect? :D
Denk dat er veiligheidsriempjes in zitten zodat je er niet uit flikkert :Y

http://gfycat.com/FamousHarmoniousBongo _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Divje op 29-03-2015 20:59:54 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 21:08:09 #127
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151169629
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
pi_151170812
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Dat komt vanzelf naarmate je stad groeit. Hoe meer mensen > meer jobs > meer inkomsten.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:29:16 #129
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151170870
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 21:37:49 #130
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151171352
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:39:58 #131
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151171487
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
Je tekent eerst een normaal district, daarna kies je de specialisatie en klik je op dat district. :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151172479





^ spaghetti
pi_151172976
Wat huisjes aan de rivier:





Zit nu rond de 60.000 inwoners. :)
pi_151173846
Ik weet dat het mierenneuken is hoor, maar...



:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151174093
Nu wel een beetje m'n persoonlijke doel bereikt. 120.000 man in mijn stad. Kan nog wel doorbouwen maar ben wel even klaar nu :')



pi_151174477
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 22:56:13 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151175376
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
geen mod, wel een simpele workaround:
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151176672
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Danny het volgende:

[..]

geen mod, wel een simpele workaround:
mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
pi_151177434


Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:49:32 #141
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177464
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
ik ga 't wel proberen. Ik denk niet dat de wegcapaciteit eronder lijdt en dat de positieve impact van voetgangers die gewoon oversteken waar dat nodig is in plaats van allemaal op één kruispunt weleens goed zou kunnen werken. Neemt niet weg dat een mod om ze gewoon neer te plempen wel handig zou zijn natuurlijk, maar tot die er is ga ik 't toch maar een poging geven.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177552


Voila, geen afname in wegcapaciteit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:53:29 #143
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177591
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Voila, geen afname in wegcapaciteit.
how?!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177648
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Danny het volgende:

[..]

how?!
Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:56:29 #145
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177695
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
zo fucking simpel _O_
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151179269
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
In the coolest little capital of the world
pi_151179470
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
Geen idee, die tool gebruik ik niet omdat hij nogal buggy schijnt te zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151180120
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Lijkt net Almere :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_151180279
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
In the coolest little capital of the world
pi_151180519
Veel popo in mn tokkie buurt :7


Rij nou gewoon door rood... ohh wacht ff... hmm }:|


Overige maar in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin maandag 30 maart 2015 @ 07:19:01 #151
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151180847
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 02:25 schreef Drebbelman het volgende:
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
[ afbeelding ]
er zijn 476 mensen in je stad die een voldoende hoge opleiding hebben om naar de universiteit te kunnen. De rest zit dus nog op lagere opleidingen. edit: ow, ik zie nu die onderste regel. Ik heb niet het idee dat dat klopt. Zou wel toevallig zijn als het er precies 4500 zijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 30 maart 2015 @ 09:36:23 #152
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151181931
Heeft iemand deze al geprobeerd? Je zou er straten direct mee moeten kunnen importeren van maps:
http://steamcommunity.com(...)16064574&searchtext=
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151183227
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 02:25 schreef Drebbelman het volgende:
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
[ afbeelding ]
ik zou zo denken dat ze allemaal illegaal studeren :D
pi_151183880
Flinke stad gebouwd en op zich best tevreden.
Kom ik nu ergens (lekker laat) de mod tegen dat je ook zonable voetpaden etc aan kan leggen. De mogelijkheden :o
Meteen met een compleet nieuwe stad begonnen :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_151183901
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Flinke stad gebouwd en op zich best tevreden.
Kom ik nu ergens (lekker laat) de mod tegen dat je ook zonable voetpaden etc aan kan leggen. De mogelijkheden :o
Meteen met een compleet nieuwe stad begonnen :+
welke mod is dat?
  Admin maandag 30 maart 2015 @ 11:22:49 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151183961
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151184013
quote:
Yep :Y
Grote straten en van daaruit kleine voetpaden naar 1x1 tot hooguit 2x2 plots met residential. Lekker dorps :P

Vanavond eens kijken of er zo'n typisch nederlandse bloemkoolwijk mee te maken is.
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 30 maart 2015 @ 13:43:14 #158
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_151187999
Gister ook weer echt de hele dag gespeeld (snap dan soms oprecht niet waarom die tijd ineens zo snel voorbij is :P). Had een New York map gedownload en probeer Manhattan beetje te bouwen :)

Ik hoop er stiekem op dat iemand een Arnhem kaart gaat maken met alle rivieren enzo, zodat ik mijn eigen stadje kan gaan nabouwen O+
pi_151188986
Zijn er al (fictieve) maps die echt de moeite waard zijn?
Vermaak me zelf nog prima met de originele maps. Voordat ik al die vakken vol heb gebouwd ben ik wel weer eeuwen verder. Maar misschien zijn er wel veel spectaculairdere maps?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_151189473
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Lijkt net Almere :D
-O- Als je stad Almere genoemd wordt kan je net zo goed overnieuw beginnen. :'(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151189482
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zijn er al (fictieve) maps die echt de moeite waard zijn?
Vermaak me zelf nog prima met de originele maps. Voordat ik al die vakken vol heb gebouwd ben ik wel weer eeuwen verder. Maar misschien zijn er wel veel spectaculairdere maps?
Dubai _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151189853
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dubai _O_
Met de palm eilanden en de afkalvende wereld eilanden? 8-)
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2015 @ 14:48:21 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151189947
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

-O- Als je stad Almere genoemd wordt kan je net zo goed overnieuw beginnen. :'(
Pwnd _O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_151190180
quote:
Holy fuck die moet ik hebben :o _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_151190224
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:56 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Holy fuck die moet ik hebben :o _O_
WIP, komt binnenkort.
  maandag 30 maart 2015 @ 15:08:44 #167
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151190550
Ik wacht op de eerste UI mod die ervoor zorgt dat je assets fatsoenlijk gesorteerd zijn, soort van lijst ofzo ingame. Nu is het elke keer weer zoeken tussen die 150 parken voor een lullig parkeerplaatsje :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151190611
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:08 schreef Divje het volgende:
Ik wacht op de eerste UI mod die ervoor zorgt dat je assets fatsoenlijk gesorteerd zijn, soort van lijst ofzo ingame. Nu is het elke keer weer zoeken tussen die 150 parken voor een lullig parkeerplaatsje :')
Bij mij verschijnen ze niet allemaal ingame. Super jammer.
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2015 @ 15:20:50 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151190890
Ik blijf het mooi vinden dat je sims parking lots (asset) als mooie plek voor vrijetijdsbesteding zien _O- Zat gisteravond naar m'n vliegveld te kijken, daar stapten wat mensen uit om op de bus te wachten, klik ik er eentje aan, staat er dat het een tourist is die naar een parking lot gaat :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  maandag 30 maart 2015 @ 15:22:41 #170
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151190952
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat je sims parking lots (asset) als mooie plek voor vrijetijdsbesteding zien _O- Zat gisteravond naar m'n vliegveld te kijken, daar stapten wat mensen uit om op de bus te wachten, klik ik er eentje aan, staat er dat het een tourist is die naar een parking lot gaat :')
Ze gaan serieus naar de andere kant van de map om een 1x1 parkeerplek op te zoeken ja _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 30 maart 2015 @ 16:12:23 #171
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151192674
Nu begint het wel een beetje saai te worden. Ik heb nu 15k inwoners ofzo, en heb alle belangrijke gebouwen wel zo'n beetje unlocked.
pi_151192919
Blijf het ook irritant vinden dat sommige assets geen goede "screenshots" hebben, waardoor het iedere keer gokken is welke ik ook alweer moest hebben. Voornamelijk bij intersections is het lastig.

Was op de dubai map begonnen met een stad bouwen, maar om de een of andere reden wordt er geen industrie gebouwd. Vast een mod die dwars ligt. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151194934
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:12 schreef Ypmaha het volgende:
Nu begint het wel een beetje saai te worden. Ik heb nu 15k inwoners ofzo, en heb alle belangrijke gebouwen wel zo'n beetje unlocked.
Heb ik ook ja. Mijn doel was bij de 12k wel redelijk bereikt. Overal unique buildings, volle districten, snelwegen en bijna oneindig geld.

Nu even pauze en volgende week met een uitdagende nieuwe map weer eens opnieuw aan de gang.
pi_151197479
Begint wel heel erg te worden... Multiplayer FPS mod:
  maandag 30 maart 2015 @ 18:44:05 #175
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151197982
Ook wel bijzonder, de mensen rechts staan bij een bushalte waar geen bus rijd...
So we just called him Fred
pi_151198437
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef FredvZ het volgende:
Ook wel bijzonder, de mensen rechts staan bij een bushalte waar geen bus rijd...
[ afbeelding ]
halte = bus toch?

Je kan toch niet afzonderlijk haltes plaatsen?
pi_151199064
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:54 schreef mschol het volgende:

[..]

halte = bus toch?

Je kan toch niet afzonderlijk haltes plaatsen?
Metro wel, maar bus inderdaad niet.
pi_151201019
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:30 schreef Qunix het volgende:
Begint wel heel erg te worden... Multiplayer FPS mod:
Zal ook nog wel een mod komen dat je voertuigen kan gaan besturen, daarna de cursor nog vervangen door een crosshair...
  maandag 30 maart 2015 @ 20:02:34 #179
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151201299


Wat een heerlijk spel :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 30 maart 2015 @ 20:05:40 #180
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151201414
ik heb nu wel veel geld, maar zoveel inkomen heb ik ook weer niet. ik krijg steeds maar 10k binnen ofzo. Hoe kun je nou wel een beetje geld maken?
pi_151201636
quote:
hm ziet er uit alsof ze bij een voorrangsweg allemaal doen alsof ze voor een stoplicht wachten.. genoeg kansen om de rotonde op te rijden bijvoorbeeld, maar ze blijven netjes allemaal eerst even wachten.. wel een grote stap in de goede richting!
  maandag 30 maart 2015 @ 20:32:30 #182
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151202590
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:54 schreef mschol het volgende:

[..]

halte = bus toch?

Je kan toch niet afzonderlijk haltes plaatsen?
quote:
3s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:09 schreef Qunix het volgende:

[..]

Metro wel, maar bus inderdaad niet.
Dat dacht ik ook, maar er rijdt toch echt geen bus.

Er zit sowieso iets raars in deze savegame, alle pijlen zijn van de wegen verdwenen :')

So we just called him Fred
  maandag 30 maart 2015 @ 20:48:41 #183
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151203425
Meer mensen met de bug dat je elektriciteitskabels in bochten aan kan leggen? :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151204334
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef Divje het volgende:
Meer mensen met de bug dat je elektriciteitskabels in bochten aan kan leggen? :')
is toch allen maar mooier ? :+
  maandag 30 maart 2015 @ 21:15:53 #185
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151204671
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:08 schreef mschol het volgende:

[..]

is toch allen maar mooier ? :+
Ziet er toch niet uit _O- die kabels in zo'n bocht tussen 2 palen :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151204693
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Thrilled het volgende:

[..]

hm ziet er uit alsof ze bij een voorrangsweg allemaal doen alsof ze voor een stoplicht wachten.. genoeg kansen om de rotonde op te rijden bijvoorbeeld, maar ze blijven netjes allemaal eerst even wachten.. wel een grote stap in de goede richting!
Work in progress...

Nieuwe video:
pi_151204747
  maandag 30 maart 2015 @ 21:18:49 #188
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151204820
Wat een uitzicht O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2015 @ 21:20:24 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151204893
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
Wat een uitzicht O+
[ afbeelding ]
Nice :o
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_151204932
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:16 schreef Qunix het volgende:

[..]

Work in progress...

Nieuwe video:
Die gast is goed bezig :P
pi_151204998
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
Wat een uitzicht O+
[ afbeelding ]
Welke mods gebruik je daar?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 30 maart 2015 @ 21:28:24 #192
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151205281
Deze 2 genieten ook van het uitzicht _O-


quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Welke mods gebruik je daar?
Eerlijk, geen. enkele grafische mod. Sun shafts gebruik ik af en toe maar staat nu niet aan :P
Dit is de map http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412712528
Heb 'm zelf flink nog aangepast om met treinen door de bergen te kunnen rijden :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151206239
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef FredvZ het volgende:
Ook wel bijzonder, de mensen rechts staan bij een bushalte waar geen bus rijd...
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, is de stoep in het midden een mod?
pi_151206351
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Ziet er toch niet uit _O- die kabels in zo'n bocht tussen 2 palen :')
ik heb er geen last van, maar lijkt me wel wat.. doe eens een screenshot? ben wel benieuwd hoe het eruit ziet :P
  maandag 30 maart 2015 @ 22:03:57 #196
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151206874
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb er geen last van, maar lijkt me wel wat.. doe eens een screenshot? ben wel benieuwd hoe het eruit ziet :P


Geen idee hoe, want zit nu alles te proberen om weer zo'n bocht te maken. Maar het werkt ook met waterleiding. :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151207288
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geen idee hoe, want zit nu alles te proberen om weer zo'n bocht te maken. Maar het werkt ook met waterleiding. :P
Heb het idee dat ze curved gaan als je je roads ook op curved hebt staan.
  maandag 30 maart 2015 @ 22:38:04 #198
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151208234
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb het idee dat ze curved gaan als je je roads ook op curved hebt staan.
Klopt :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151208260
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Klopt :')
[ afbeelding ]
tof :D :P
pi_151208375
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Klopt :')
[ afbeelding ]
Ik kreeg mijn rails pas van curved af toen ik mijn roads op straight zette. Heb het idee dat een mod een bug heeft. :P
pi_151208414
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik kreeg mijn rails pas van curved af toen ik mijn roads op straight zette. Heb het idee dat een mod een bug heeft. :P
inderdaad, heb ik ook last van. Ik vermoed de Traffic++ mod, want het leek alsof die onlangs nog geupdate is.
In the coolest little capital of the world
pi_151208432
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:42 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

inderdaad, heb ik ook last van. Ik vermoed de Traffic++ mod, want het leek alsof die onlangs nog geupdate is.
Die mod gebruik ik niet (heb hem in ieder geval niet actief staan). Ik verdenk zelf de traffic light mod.
pi_151208475
oh die zou ook kunnen ja.

ik zag overigens dat door de laatste update van de Traffic++ mod mensen klagen dat de pijlen op de weg missen.
In the coolest little capital of the world
pi_151208637
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef ElmarO het volgende:
Heb het idee dat een mod een bug heeft
jullie gebruiken teveel mods.. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')