Zitten er nog een paar tussen die ik gemist had, en zeker moet hebben.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods
Met een speciale pagina screenshots van jullie
			
			
			
			
			
			
			
			Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zitten er nog een paar tussen die ik gemist had, en zeker moet hebben.![]()
De fp zal wel denken dat je aandelen hebt, zoveel aandacht krijgt het spel![]()
			
			
			
			Gelijk heb jequote:Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
			
			
			
			Helemaal mee eens, verbazingwekkend als je bedenkt hoe weinig mensen in dat team zitten, en wat ze afgeleverd hebben.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:
Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
			
			
			
			Twee screenies van mijquote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods
Met een speciale pagina screenshots van jullie
			
			
			
			
			
			
			
			Is dus inderdaad de Bank of America in San Francisco. Dankquote:Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Richting z'n stad
[..]
Euhhh. Weet de naam ff zo niet. Die kleinere is het Valve HQ.
Die grote is 555 California Street http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412391767
Sta er met drie screens in, geloof ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods
Met een speciale pagina screenshots van jullie
Je landfill staat nog op legen. Moet je even uitzetten zodat hij weer vuilnis kan aannemen.quote:
			
			
			
			Waar zijn mijn screenies?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods
Met een speciale pagina screenshots van jullie
			
			
			
			
			
			
			
			Gelukkig hoef je zelf niets te doen naast het budget verhogen of meer kazernes bouwen, ik vond die controle over hulpverlening een van de mindere kanten van SC4.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ja maar dat kost geld. En vuur wordt toch automatisch bestreden? Je kan niet zelf de brandweer eropaf sturen, toch?
			
			
			
			Ik vind het alleen jammer dat ze net iets teveel op het grotere publiek hebben gericht, aan de andere kant heeft het wel weer veel mensen tot de genre geintroduceerd. Evengoed ben ik ook onder de indruk, toch weer een soort van software huis die zoiets neerzet zonder grote uitgever, je kan merken dat ze het met liefde hebben gemaakt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
			
			
			
			Mooi stukje en mooie screens natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods
Met een speciale pagina screenshots van jullie
			
			
			
			Cool! Ga hier vanavond mee aan de slag.. alles per stuk zonen om ook andere gebouwen/huizen te zien.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weer ff een pauze, per gebouwtje zonen is best vermoeiend. Maar wel leuk.
			
			
			
			
			
			
			
			http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411155282quote:Op zondag 29 maart 2015 19:01 schreef Thrilled het volgende:
Hm mis ik iets? Wat is per gebouw zonen? Je hebt toch, behalve de grootte van het vakje wat je inkleurt, geen invloed op de gebouwen? Of heb je het over plopable gebouwen uit de bieb?
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			dat is een van de weinige problemen die ik niet hebquote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
			
			
			
			Ik niet, constante groei eigenlijk. Heb je genoeg services van alles?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
			
			
			
			Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuutquote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
			
			
			
			reuzerad met effect?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuut
En overal vraag naar. Moet je ook zelf creëren natuurlijk
Er viel me iets vreemds op net tijdens een tripje langs de kust
[ afbeelding ]
			
			
			
			Denk dat er veiligheidsriempjes in zitten zodat je er niet uit flikkertquote:
			
			
			
			
			
			
			
			Dat komt vanzelf naarmate je stad groeit. Hoe meer mensen > meer jobs > meer inkomsten.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
			
			
			
			Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
			
			
			
			Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.
Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!
Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend
			
			
			
			Je tekent eerst een normaal district, daarna kies je de specialisatie en klik je op dat district.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
			
			
			
			
			
			
			
			geen mod, wel een simpele workaround:quote:Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen?
			
			
			
			mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..quote:
			
			
			
			ik ga 't wel proberen. Ik denk niet dat de wegcapaciteit eronder lijdt en dat de positieve impact van voetgangers die gewoon oversteken waar dat nodig is in plaats van allemaal op één kruispunt weleens goed zou kunnen werken. Neemt niet weg dat een mod om ze gewoon neer te plempen wel handig zou zijn natuurlijk, maar tot die er is ga ik 't toch maar een poging geven.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
			
			
			
			how?!quote:Op zondag 29 maart 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Voila, geen afname in wegcapaciteit.
			
			
			
			Dat zie je toch?quote:
			
			
			
			zo fucking simpelquote:Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zie je toch?Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
			
			
			
			ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zie je toch?Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
			
			
			
			Geen idee, die tool gebruik ik niet omdat hij nogal buggy schijnt te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.
weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
			
			
			
			Lijkt net Almerequote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Canal City ontwikkeld zich gestaag.
			
			
			
			SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |