abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151159715
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Zitten er nog een paar tussen die ik gemist had, en zeker moet hebben. ^O^

De fp zal wel denken dat je aandelen hebt, zoveel aandacht krijgt het spel ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 29 maart 2015 @ 16:53:31 #102
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151159790


Nu weer ff een pauze oO< , per gebouwtje zonen is best vermoeiend. Maar wel leuk.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 16:54:02 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151159809
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zitten er nog een paar tussen die ik gemist had, en zeker moet hebben. ^O^

De fp zal wel denken dat je aandelen hebt, zoveel aandacht krijgt het spel ^O^
Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 29 maart 2015 @ 16:54:32 #104
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151159824
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Gelijk heb je ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151159924
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Helemaal mee eens, verbazingwekkend als je bedenkt hoe weinig mensen in dat team zitten, en wat ze afgeleverd hebben.
Echt een van de leukste spellen die ik de afgelopen jaren gekocht heb, en dat voor zo weinig geld.

Ben nog het meeste onder de indruk hoe goed ze mod ondersteuning ingebouwd hebben, en hoeveel extra gameplay dit oplevert.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151159998
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Twee screenies van mij _O_

Tof stuk!
  zondag 29 maart 2015 @ 17:01:36 #107
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151160080
kan iemand dit uitleggen?

laat maar het is al weg

[ Bericht 13% gewijzigd door Ypmaha op 29-03-2015 17:15:14 ]
pi_151160297
Te veel vuilnis
pi_151160337
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Richting z'n stad :P

[..]

Euhhh. Weet de naam ff zo niet. Die kleinere is het Valve HQ.

Die grote is 555 California Street http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412391767
Is dus inderdaad de Bank of America in San Francisco. Dank :)

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Sta er met drie screens in, geloof ik. *O*
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:01 schreef Ypmaha het volgende:
kan iemand dit uitleggen? [ afbeelding ]
Je landfill staat nog op legen. Moet je even uitzetten zodat hij weer vuilnis kan aannemen.
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2015 @ 17:12:34 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151160430
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Waar zijn mijn screenies? ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  zondag 29 maart 2015 @ 17:15:05 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151160517
Al 100 mensen die m'n savegame gedownload hebben met het idee dat het een kasteel-asset is.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151160643
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

ja maar dat kost geld. En vuur wordt toch automatisch bestreden? Je kan niet zelf de brandweer eropaf sturen, toch?
Gelukkig hoef je zelf niets te doen naast het budget verhogen of meer kazernes bouwen, ik vond die controle over hulpverlening een van de mindere kanten van SC4.
pi_151161014
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Ik vind het alleen jammer dat ze net iets teveel op het grotere publiek hebben gericht, aan de andere kant heeft het wel weer veel mensen tot de genre geintroduceerd. Evengoed ben ik ook onder de indruk, toch weer een soort van software huis die zoiets neerzet zonder grote uitgever, je kan merken dat ze het met liefde hebben gemaakt.

Het zal mij benieuwen hoe het verder gaat lopen, ook qua mods, vooral als je nu bekijkt wat er zoal gemaakt is in korte tijd. :)
pi_151162257
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Mooi stukje en mooie screens natuurlijk :P

_O_
pi_151162278
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

Nu weer ff een pauze oO< , per gebouwtje zonen is best vermoeiend. Maar wel leuk.
Cool! Ga hier vanavond mee aan de slag.. alles per stuk zonen om ook andere gebouwen/huizen te zien.

Vond het allemaal wel wat eentonig worden.
pi_151163915
Hm mis ik iets? Wat is per gebouw zonen? Je hebt toch, behalve de grootte van het vakje wat je inkleurt, geen invloed op de gebouwen? Of heb je het over plopable gebouwen uit de bieb?
  zondag 29 maart 2015 @ 19:37:49 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151165220
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:01 schreef Thrilled het volgende:
Hm mis ik iets? Wat is per gebouw zonen? Je hebt toch, behalve de grootte van het vakje wat je inkleurt, geen invloed op de gebouwen? Of heb je het over plopable gebouwen uit de bieb?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411155282

Nou, je kan beïnvloeden welke gebouwen ploppen als dmv de groote van wat je zoned. Ik zone veel 4x2. Zo krijg je veelal dezelfde gebouwen. Die gids legt het wel uit :P En als je wil dat ze zo blijven zet je ze op dat level vast met http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 19:47:02 #118
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151165562


Hmm :{



HEU EINTRACHT FRANKFURT LALALALALALA :')
Wel mooi though.
De Kuip past beter in m'n stadje :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151165823
Is er eigenlijk een mod, met vrachtwagens die pech gevallen wegslepen?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:03:06 #120
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151166241
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
pi_151166343
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
dat is een van de weinige problemen die ik niet heb :D

Mijn cims zijn altijd blij en maximaal geupgrade.. gooi wat parkjes rond, overal genoeg services en als ze dan uit de vuiligheid zitten zijn ze tevree
pi_151166377
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
Ik niet, constante groei eigenlijk. Heb je genoeg services van alles?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:09:37 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151166560
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuut :Y
En overal vraag naar. Moet je ook zelf creëren natuurlijk ;)

Er viel me iets vreemds op net tijdens een tripje langs de kust :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 20:35:44 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151168190
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuut :Y
En overal vraag naar. Moet je ook zelf creëren natuurlijk ;)

Er viel me iets vreemds op net tijdens een tripje langs de kust :')
[ afbeelding ]
reuzerad met effect? :D
  zondag 29 maart 2015 @ 20:47:24 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151168338
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:44 schreef mschol het volgende:

[..]

reuzerad met effect? :D
Denk dat er veiligheidsriempjes in zitten zodat je er niet uit flikkert :Y

http://gfycat.com/FamousHarmoniousBongo _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Divje op 29-03-2015 20:59:54 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 21:08:09 #127
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151169629
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
pi_151170812
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Dat komt vanzelf naarmate je stad groeit. Hoe meer mensen > meer jobs > meer inkomsten.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:29:16 #129
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151170870
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 21:37:49 #130
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151171352
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:39:58 #131
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151171487
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
Je tekent eerst een normaal district, daarna kies je de specialisatie en klik je op dat district. :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151172479





^ spaghetti
pi_151172976
Wat huisjes aan de rivier:





Zit nu rond de 60.000 inwoners. :)
pi_151173846
Ik weet dat het mierenneuken is hoor, maar...



:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151174093
Nu wel een beetje m'n persoonlijke doel bereikt. 120.000 man in mijn stad. Kan nog wel doorbouwen maar ben wel even klaar nu :')



pi_151174477
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 22:56:13 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151175376
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
geen mod, wel een simpele workaround:
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151176672
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Danny het volgende:

[..]

geen mod, wel een simpele workaround:
mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
pi_151177434


Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:49:32 #141
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177464
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
ik ga 't wel proberen. Ik denk niet dat de wegcapaciteit eronder lijdt en dat de positieve impact van voetgangers die gewoon oversteken waar dat nodig is in plaats van allemaal op één kruispunt weleens goed zou kunnen werken. Neemt niet weg dat een mod om ze gewoon neer te plempen wel handig zou zijn natuurlijk, maar tot die er is ga ik 't toch maar een poging geven.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177552


Voila, geen afname in wegcapaciteit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:53:29 #143
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177591
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Voila, geen afname in wegcapaciteit.
how?!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177648
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Danny het volgende:

[..]

how?!
Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:56:29 #145
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177695
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
zo fucking simpel _O_
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151179269
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
In the coolest little capital of the world
pi_151179470
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
Geen idee, die tool gebruik ik niet omdat hij nogal buggy schijnt te zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151180120
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Lijkt net Almere :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_151180279
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
In the coolest little capital of the world
pi_151180519
Veel popo in mn tokkie buurt :7


Rij nou gewoon door rood... ohh wacht ff... hmm }:|


Overige maar in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')