abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2015 @ 00:51:59 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151145136
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:11 schreef Thrilled het volgende:
hmm toch gebeuren er vreemde dingen.. ineens dropt over mn hele gebied de land value en is iedereen aan het klagen, ook ineens veel meer doden tegelijk terwijl de residential zones niet tegelijk zijn geplaatst.. vreemde shit

ik denk dat ik maar opnieuw begin :')
Ach laat ze gewoon janken joh 8-) Zij kiezen ervoor om in jouw stad te wonen!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_151145169
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ach laat ze gewoon janken joh 8-) Zij kiezen ervoor om in jouw stad te wonen!
lol idd.. blijkbaar gaan op een gegeven moment ook de hilbilies naar school en worden ze vanzelf allemaal well educated.. staan de fabrieken weer leeg :')



Helemaal rechtsbovenin (Spring District) staat mn industrie en zit er residential bij, geen school in de buurt :')
  zondag 29 maart 2015 @ 00:57:50 #78
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151145274
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:53 schreef Thrilled het volgende:

[..]

lol idd.. blijkbaar gaan op een gegeven moment ook de hilbilies naar school en worden ze vanzelf allemaal well educated.. staan de fabrieken weer leeg :')
Budget van educatie zet ik altijd op 't laagst. _O- helpt weinig, maar wel een beetje.

Van de ene kant.


Van de andere kant.


[ Bericht 20% gewijzigd door Divje op 29-03-2015 01:04:17 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151145837
Hm ik ben hier al tien minuten naar aan het kijken :')

  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2015 @ 01:26:32 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151145992
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Budget van educatie zet ik altijd op 't laagst. _O- helpt weinig, maar wel een beetje.

Van de ene kant.
[ afbeelding ]

Van de andere kant.
[ afbeelding ]
Steam heeft er de laatste uren geen zin in ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2015 @ 01:27:16 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151146008
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Thrilled het volgende:
Hm ik ben hier al tien minuten naar aan het kijken :')

_O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 29 maart 2015 @ 04:18:58 #82
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151147595
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Steam heeft er de laatste uren geen zin in ;(
Doen het weer :P



O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151147728
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 04:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Doen het weer :P



O+
Wat gaaf. ik wist geeneens dat het kon met de FPS mod.

Gelijk een rondje mee gereden met een trein in mijn stad. :)
  zondag 29 maart 2015 @ 09:55:44 #84
277865 Sejt
Ondertitel
pi_151149310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:39 schreef Divje het volgende:
Nieuw projectje
[ afbeelding ]
^O^
I love my mispoken words.
pi_151149462
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 04:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Doen het weer :P



O+
Ligt het aan mij of is het meer een trainride rondom je stad :P
pi_151151886
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Thrilled het volgende:

[..]

goeie, kheb er nu eentje aan mijn spoorlijn gehangen.. zie nog niet veel resultaat.. moet ik er iets meer mee doen?

/edit nvm :P Meer geduld hebben is de key, problem solved :D thanks!
Geen dank. :)
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Budget van educatie zet ik altijd op 't laagst. _O- helpt weinig, maar wel een beetje.

Van de ene kant.
[ afbeelding ]

Van de andere kant.
[ afbeelding ]
Is dat hoge gebouw de Bank of America?
pi_151153596
Overzichtje:

pi_151153793
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 29 maart 2015 @ 13:49:44 #89
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151154225
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:02 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of is het meer een trainride rondom je stad :P
Richting z'n stad :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is dat hoge gebouw de Bank of America?
Euhhh. Weet de naam ff zo niet. Die kleinere is het Valve HQ.

Die grote is 555 California Street http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412391767

[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 29-03-2015 13:55:13 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 14:07:49 #90
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151154680
Wtf, overal in mijn stad ontstaan branden terwijl ik ruim voldoende brandweerkazernes heb neergezet. het budget voor die brandweerkazernes heb ik ook verhoogd. Nu vloog net die gloednieuwe kolencentrale in de fik, die vlak naast de weg staat, en nu ben ik die ook al kwijt. En ik heb sowieso al amper geld :(



[ Bericht 12% gewijzigd door Ypmaha op 29-03-2015 14:15:22 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 14:14:10 #91
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151154865
Weer een corrupte save, ongeveer een uurtje spelen weer foetsie. Achja :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151155511
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef Ypmaha het volgende:
Wtf, overal in mijn stad ontstaan branden terwijl ik ruim voldoende brandweerkazernes heb neergezet. het budget voor die brandweerkazernes heb ik ook verhoogd. Nu vloog net die gloednieuwe kolencentrale in de fik, die vlak naast de weg staat, en nu ben ik die ook al kwijt. En ik heb sowieso al amper geld :(

[ afbeelding ]
maar je maakt wel bijna 5k winst..
ennuh..
windmolens *O*
  PR/Manusje van alles zondag 29 maart 2015 @ 14:42:16 #93
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_151155685
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef Ypmaha het volgende:
Wtf, overal in mijn stad ontstaan branden terwijl ik ruim voldoende brandweerkazernes heb neergezet. het budget voor die brandweerkazernes heb ik ook verhoogd. Nu vloog net die gloednieuwe kolencentrale in de fik, die vlak naast de weg staat, en nu ben ik die ook al kwijt. En ik heb sowieso al amper geld :(

[ afbeelding ]
denk dat de wegen te lang zijn. Alles staat wel heel ver van elkaar af. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_151155872
quote:
:o , dit gaat mijn nieuwe map worden _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151155988
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef Ypmaha het volgende:
Wtf, overal in mijn stad ontstaan branden terwijl ik ruim voldoende brandweerkazernes heb neergezet. het budget voor die brandweerkazernes heb ik ook verhoogd. Nu vloog net die gloednieuwe kolencentrale in de fik, die vlak naast de weg staat, en nu ben ik die ook al kwijt. En ik heb sowieso al amper geld :(

[ afbeelding ]

Brandmelder policy aangezet?

Misschien maakt het verschil, al zal het vast wel wat kosten, regelmatig branden hebben is best normaal. Het wordt nog fijner wanneer vuur zich kan verspreiden dankzij bepaalde mods.
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
Weer een corrupte save, ongeveer een uurtje spelen weer foetsie. Achja :')
Ik heb tot nu toe geen enkele corrupte save gehad.
  zondag 29 maart 2015 @ 15:03:34 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151156251


Het fameuze parkje _O_

oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 15:11:05 #97
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151156476
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:53 schreef RaXz het volgende:

[..]

Brandmelder policy aangezet?

Misschien maakt het verschil, al zal het vast wel wat kosten, regelmatig branden hebben is best normaal. Het wordt nog fijner wanneer vuur zich kan verspreiden dankzij bepaalde mods.

[..]

Ik heb tot nu toe geen enkele corrupte save gehad.
ja maar dat kost geld. En vuur wordt toch automatisch bestreden? Je kan niet zelf de brandweer eropaf sturen, toch?

Overigens overnieuw begonnen
pi_151159051
Is bij iedereen het probleem opgelost van die update?
  zondag 29 maart 2015 @ 16:41:16 #99
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151159328
quote:
5s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Is bij iedereen het probleem opgelost van die update?
Nergens last van, versie 1.06b.
Wacht wel op een stabiele 1.07, en wacht dan eerst ff af of het niet de game verneukt :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 16:41:25 #100
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151159333
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151159715
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Zitten er nog een paar tussen die ik gemist had, en zeker moet hebben. ^O^

De fp zal wel denken dat je aandelen hebt, zoveel aandacht krijgt het spel ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 29 maart 2015 @ 16:53:31 #102
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151159790


Nu weer ff een pauze oO< , per gebouwtje zonen is best vermoeiend. Maar wel leuk.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 16:54:02 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151159809
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zitten er nog een paar tussen die ik gemist had, en zeker moet hebben. ^O^

De fp zal wel denken dat je aandelen hebt, zoveel aandacht krijgt het spel ^O^
Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 29 maart 2015 @ 16:54:32 #104
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151159824
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Gelijk heb je ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151159924
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Helemaal mee eens, verbazingwekkend als je bedenkt hoe weinig mensen in dat team zitten, en wat ze afgeleverd hebben.
Echt een van de leukste spellen die ik de afgelopen jaren gekocht heb, en dat voor zo weinig geld.

Ben nog het meeste onder de indruk hoe goed ze mod ondersteuning ingebouwd hebben, en hoeveel extra gameplay dit oplevert.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151159998
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Twee screenies van mij _O_

Tof stuk!
  zondag 29 maart 2015 @ 17:01:36 #107
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151160080
kan iemand dit uitleggen?

laat maar het is al weg

[ Bericht 13% gewijzigd door Ypmaha op 29-03-2015 17:15:14 ]
pi_151160297
Te veel vuilnis
pi_151160337
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Richting z'n stad :P

[..]

Euhhh. Weet de naam ff zo niet. Die kleinere is het Valve HQ.

Die grote is 555 California Street http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412391767
Is dus inderdaad de Bank of America in San Francisco. Dank :)

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Sta er met drie screens in, geloof ik. *O*
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:01 schreef Ypmaha het volgende:
kan iemand dit uitleggen? [ afbeelding ]
Je landfill staat nog op legen. Moet je even uitzetten zodat hij weer vuilnis kan aannemen.
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2015 @ 17:12:34 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151160430
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Waar zijn mijn screenies? ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  zondag 29 maart 2015 @ 17:15:05 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151160517
Al 100 mensen die m'n savegame gedownload hebben met het idee dat het een kasteel-asset is.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151160643
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

ja maar dat kost geld. En vuur wordt toch automatisch bestreden? Je kan niet zelf de brandweer eropaf sturen, toch?
Gelukkig hoef je zelf niets te doen naast het budget verhogen of meer kazernes bouwen, ik vond die controle over hulpverlening een van de mindere kanten van SC4.
pi_151161014
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Een spel als dit verdient het, vind ik. Ik ben serieus onder de indruk wat zo'n klein team heeft neergezet vergeleken met het prutswerk dat Maxis onder de vlag van EA heeft afgeleverd. Volgende special is al in de maak.
Ik vind het alleen jammer dat ze net iets teveel op het grotere publiek hebben gericht, aan de andere kant heeft het wel weer veel mensen tot de genre geintroduceerd. Evengoed ben ik ook onder de indruk, toch weer een soort van software huis die zoiets neerzet zonder grote uitgever, je kan merken dat ze het met liefde hebben gemaakt.

Het zal mij benieuwen hoe het verder gaat lopen, ook qua mods, vooral als je nu bekijkt wat er zoal gemaakt is in korte tijd. :)
pi_151162257
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Danny het volgende:
Cities: Skylines - De beste grafische mods

Met een speciale pagina screenshots van jullie O+
Mooi stukje en mooie screens natuurlijk :P

_O_
pi_151162278
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

Nu weer ff een pauze oO< , per gebouwtje zonen is best vermoeiend. Maar wel leuk.
Cool! Ga hier vanavond mee aan de slag.. alles per stuk zonen om ook andere gebouwen/huizen te zien.

Vond het allemaal wel wat eentonig worden.
pi_151163915
Hm mis ik iets? Wat is per gebouw zonen? Je hebt toch, behalve de grootte van het vakje wat je inkleurt, geen invloed op de gebouwen? Of heb je het over plopable gebouwen uit de bieb?
  zondag 29 maart 2015 @ 19:37:49 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151165220
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:01 schreef Thrilled het volgende:
Hm mis ik iets? Wat is per gebouw zonen? Je hebt toch, behalve de grootte van het vakje wat je inkleurt, geen invloed op de gebouwen? Of heb je het over plopable gebouwen uit de bieb?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411155282

Nou, je kan beïnvloeden welke gebouwen ploppen als dmv de groote van wat je zoned. Ik zone veel 4x2. Zo krijg je veelal dezelfde gebouwen. Die gids legt het wel uit :P En als je wil dat ze zo blijven zet je ze op dat level vast met http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 19:47:02 #118
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151165562


Hmm :{



HEU EINTRACHT FRANKFURT LALALALALALA :')
Wel mooi though.
De Kuip past beter in m'n stadje :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151165823
Is er eigenlijk een mod, met vrachtwagens die pech gevallen wegslepen?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:03:06 #120
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151166241
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
pi_151166343
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
dat is een van de weinige problemen die ik niet heb :D

Mijn cims zijn altijd blij en maximaal geupgrade.. gooi wat parkjes rond, overal genoeg services en als ze dan uit de vuiligheid zitten zijn ze tevree
pi_151166377
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
Ik niet, constante groei eigenlijk. Heb je genoeg services van alles?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:09:37 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151166560
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie dat ook dat de global happiness minder wordt? Ik blijf nu steken op 4000 population, en het wil maar niet hoger worden.
Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuut :Y
En overal vraag naar. Moet je ook zelf creëren natuurlijk ;)

Er viel me iets vreemds op net tijdens een tripje langs de kust :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 20:35:44 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151168190
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Nope, iedereen tevreden en m'n populatie stijgt met de minuut :Y
En overal vraag naar. Moet je ook zelf creëren natuurlijk ;)

Er viel me iets vreemds op net tijdens een tripje langs de kust :')
[ afbeelding ]
reuzerad met effect? :D
  zondag 29 maart 2015 @ 20:47:24 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151168338
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:44 schreef mschol het volgende:

[..]

reuzerad met effect? :D
Denk dat er veiligheidsriempjes in zitten zodat je er niet uit flikkert :Y

http://gfycat.com/FamousHarmoniousBongo _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Divje op 29-03-2015 20:59:54 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 21:08:09 #127
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151169629
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
pi_151170812
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Dat komt vanzelf naarmate je stad groeit. Hoe meer mensen > meer jobs > meer inkomsten.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:29:16 #129
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151170870
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 maart 2015 @ 21:37:49 #130
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151171352
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:39:58 #131
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151171487
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
Je tekent eerst een normaal district, daarna kies je de specialisatie en klik je op dat district. :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151172479





^ spaghetti
pi_151172976
Wat huisjes aan de rivier:





Zit nu rond de 60.000 inwoners. :)
pi_151173846
Ik weet dat het mierenneuken is hoor, maar...



:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151174093
Nu wel een beetje m'n persoonlijke doel bereikt. 120.000 man in mijn stad. Kan nog wel doorbouwen maar ben wel even klaar nu :')



pi_151174477
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 22:56:13 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151175376
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
geen mod, wel een simpele workaround:
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151176672
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Danny het volgende:

[..]

geen mod, wel een simpele workaround:
mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
pi_151177434


Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:49:32 #141
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177464
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
ik ga 't wel proberen. Ik denk niet dat de wegcapaciteit eronder lijdt en dat de positieve impact van voetgangers die gewoon oversteken waar dat nodig is in plaats van allemaal op één kruispunt weleens goed zou kunnen werken. Neemt niet weg dat een mod om ze gewoon neer te plempen wel handig zou zijn natuurlijk, maar tot die er is ga ik 't toch maar een poging geven.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177552


Voila, geen afname in wegcapaciteit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:53:29 #143
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177591
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Voila, geen afname in wegcapaciteit.
how?!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177648
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Danny het volgende:

[..]

how?!
Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:56:29 #145
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151177695
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
zo fucking simpel _O_
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151179269
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
In the coolest little capital of the world
pi_151179470
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
Geen idee, die tool gebruik ik niet omdat hij nogal buggy schijnt te zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151180120
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Lijkt net Almere :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_151180279
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
In the coolest little capital of the world
pi_151180519
Veel popo in mn tokkie buurt :7


Rij nou gewoon door rood... ohh wacht ff... hmm }:|


Overige maar in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')