wat denk jij dat het wordtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag
16:00 Kazachstan v IJsland
18:00 Tsjechië v Letland
18:00 Israël v Wales
18:00 Kroatië v Noorwegen
18:00 Azerbeidjzan v Malta
20:45 Nederland v Turkije
20:45 België v Cyprus
20:45 Andorra v Bosnië-Herzegovina
20:45 Bulgarije v Italië
Bosnië en Tsjechië winnen ook welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat je van een fakkel een brandwond kan krijgen kan ik best geloven, ook een hersenschudding, heb je niet gek veel voor nodig.
Btw:
Ijsland
Wales
Kroatie
.....
Nederland
Belgie
.....
Italie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Portugal is ook gewoon niet meer zo goedquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:22 schreef Belgosome het volgende:
Ik snap Portugal niet, waarom zijn die altijd zo slecht tijdens eindronde-kwalificaties? Overtuigen nooit en kwalificeren zich altijd met hakken over de sloot (via barrages)
1-0 achter tegen Armenië...
Ze houden toch al ruim 20 minuten de nulquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Gibraltar speelt vandaag in Portugal omdat hun eigen stadion te klein is
En ze krijgen zelfs kleine kansjesquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze houden toch al ruim 20 minuten de nul
Ik gun het zequote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze houden toch al ruim 20 minuten de nul
Het tikt maar een beetje zielloos rond . Doet me denken de nr 2 van Nederlandquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is altijd, ondanks dat ze in potentie een fantastisch elftal hebben
Het is de wereldkampioen, met vergelijkbare cijfers van Polen of Schotland verliezen is pijnlijker.quote:
Rooney zit een beetje te choken vandaagquote:Op zondag 14 juni 2015 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
Rooney had gelijk de tweede kunnen en moeten maken.
Toch wel verrassend, in een voor hen op papier lastige poule met Zweden, Rusland en Montenegro. Maar als ze gewoon hun thuiswedstrijden tegen Moldavië en Liechtenstein winnen, zijn ze er.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oostenrijk is goed bezig.
0-1 winst bij Rusland en nu met 16 punten uit 6 duels wel zo goed als zeker van het EK.
Bij die Belgen loopt het toch ook niet heel soepel meer...quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Kijken er nog meer mensen Duitsland - Polen?
Ik vind dat zo een partij sneuquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, zal Blatter wel gewild hebben
Tja een minuutje moet toch gewoon kunnen zou je denkenquote:
Deze was niet bijzonder moeilijk hoor, wel goed dat hij er staat natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Müller begint wel echt geweldig aan het seizoen hoor
Zij scoorden het eerst vanavond (van de 20:45) partijen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen komt Noord-Ierland op 0-1 tegen Faroër, voor de geïnteresseerden
Ah, dan was het me nog niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zij scoorden het eerst vanavond 9van de 20:45) partijen.
Ja, und? Tor ist torquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze was niet bijzonder moeilijk hoor, wel goed dat hij er staat natuurlijk
Das ist auch sicher wieder soquote:
Van der Wiel zou het nog moeilijk hebben tegen de linksbuiten van Gibraltarquote:
Die zijn nog best goed hoor, 1-0 tegen Ierland momenteel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van der Wiel zou het nog moeilijk hebben tegen de linksbuiten van Gibraltar
Achter, dat dan welquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zijn nog best goed hoor, 1-0 tegen Ierland momenteel.
Oh, even verkeerd gekeken.quote:
Faroer ook.quote:
Dat zou genot zijn van een ongeëvenaarde klassequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:25 schreef Zorro het volgende:
Faroer doen mee om de derde plek. Playoffs Nederland - Faroer en dan verliezen. Genot.
Die had er zomaar ingekund idd.quote:
Ik ben vergeten Franziskaner te halenquote:
Poeh, zwaar levenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben vergeten Franziskaner te halen
Ze spelen wel heerlijk voetbal zeg, bohquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:25 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAWOOOOOOOOHHHHHHHHLLLLLLLLL DREIIII
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd en dat zonder Reus man man manquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze spelen wel heerlijk voetbal zeg, boh
Wel de nodige kansen weggegeven, dat is nog een verbeterpuntjequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd en dat zonder Reus man man man
Klopt maar dat komt omdat Lahm niet meer voor Duitsland uit komt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel de nodige kansen weggegeven, dat is nog een verbeterpuntje
Ben benieuwd hoe kwetsbaar ze zullen zijn tegen de wat betere landen, wat voetballend is het welquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt omdat Lahm niet meer voor Duitsland uit komt.
Löw weet wel hoe je Götze moet gebruikenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe kwetsbaar ze zullen zijn tegen de wat betere landen, wat voetballend is het wel
Die kunnen alleen verdedigen, dat gaat je opbreken tegen de kleinere landjesquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Griekenland, wat zijn die ineens diep gezonken zeg. Op het WK nog achtste finale...
Ich finde es sehr viel besser als die Niederländische Fußballnationalmannschaft...quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:25 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAWOOOOOOOOHHHHHHHHLLLLLLLLL DREIIII
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geld is op hè.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Griekenland, wat zijn die ineens diep gezonken zeg. Op het WK nog achtste finale...
Zeker, geldt eigenlijk voor de meeste spelers wel. Staan allemaal op een plek waar ze zich min of meer thuis voelenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Löw weet wel hoe je Götze moet gebruiken
Das stimmtquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ich finde es sehr viel besser als die Niederländische Fußballnationalmannschaft...
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker, geldt eigenlijk voor de meeste spelers wel. Staan allemaal op een plek waar ze zich min of meer thuis voelen
idd, leuke joker ook voor Duitslandquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi voor hem als geboren Pool natuurlijk
Mag ie nog ff meedoen hoor.quote:
Ze waren er toch altijd bij op de grote toernooien. Nu hebben ze zelfs van Faroer thuis verloren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kunnen alleen verdedigen, dat gaat je opbreken tegen de kleinere landjes
Het wordt ook zeker minder, maar het kan misschien wel verklaren waarom ze op een eindtoernooi dan nog iets presterenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze waren er toch altijd bij op de grote toernooien. Nu hebben ze zelfs van Faroer thuis verloren.
Erg zondequote:Nabil Fekirs eerste optreden voor de Franse nationale ploeg is uitgelopen op een drama. De aanvaller is tegen Portugal ernstig geblesseerd geraakt.
Fekir raakte in het oefenduel met Portugal (1-0 zege) al na veertien minuten geblesseerd, waarna hij vervangen werd door Antoine Griezmann. Ziekenhuisonderzoek heeft afgewezen dat de aanvaller van Olympique Lyon zijn kruisbanden heeft afgescheurd.
Het houdt in dat Fekir maandenlang aan de kant staat. Het is zelfs onzeker of de dribbelaar op tijd fit is voor het EK in eigen land van volgend jaar. Dat is een drama voor de 22-jarige Fekir, die met vier doelpunten in vier duels zijn beste seizoenstart ooit achter de rug heeft.
Ben je Blind?quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:03 schreef BlauweSporttas het volgende:
Ik zie nauwelijks een slaande beweging?
Nog niet allemaal zeker van hun plek. En sommmige landen hebben al 2 keer tegen een voetbaldwerg gespeeld en sommige landen moeten nog tegen zo'n dwerg spelen in hun poulequote:Op maandag 7 september 2015 16:54 schreef Nober het volgende:
Echt een goed idee dat er nu 24 landen mee mogen doen.
Gekwalificeerd op dit moment
Frankrijk
IJsland
Tsjechië
Wales
België
Spanje
Slowakije
Duitsland
Polen
Engeland
Zwitserland
Noord-Ierland
Roemenië
Oostenrijk
Zweden
Italië
Noorwegen
Kroatië
Portugal
Denemarken
Playoffs:
Turkije
Israël
Oekraïne
Ierland
Estland
Hongarije
Rusland
Albanië
quote:Het EK-kwalificatieduel tussen Luxemburg en Wit-Rusland kan dinsdag mogelijk geen doorgang vinden. Maar liefst zestien spelers uit het voetbalploeg van het groothertogdom hebben zondag bij het eten van spaghetti bolognese voedselvergiftiging opgelopen.
De gewraakte maaltijd werd daags na de zeldzame overwinning van Luxemburg op Macedonië (1-0) genuttigd in het spelershotel in Minsk. Woordvoerder Marc Diederich van de Luxemburgse bond heeft laten weten in nauw contact met de UEFA te staan over een eventueel uitstel van de wedstrijd in en tegen Wit-Rusland.
Logisch. Dat is niveau San marino xdquote:
22 uit 8 in een helemaal niet zo heel makkelijke groep is vrij wonderbaarlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:30 schreef Chiappucci het volgende:
Oostenrijk presteert opeens bizar goed zeg. Voor het eerst sinds 1998 op eigen kracht op een groot toernooi en dan zo makkelijk kwalificeren.
Junuzovic is echt baasquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:48 schreef AQUILA. het volgende:
Zo, wat voetbalde dat Oostenrijk lekker zeg! Vooral Alaba en die handige, snelle mensen voorin. Die 0-4 was echt een heerlijk uitgespeelde aanval.
Ja, Junuzovic viel mij ook erg positief op. Goede handelingssnelheid ook, die kan makkelijk bij een Valencia of Sevilla mee.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Junuzovic is echt baas
Zijn vrije trappen bij Werder zijn niet normaal
Los van dat: Kunnen we tenminste weer aan een nieuw Oranje bouwen voor de komende WK.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Alle vage landjes die je maar kan bedenken gaan zich plaatsen maar wij zijn er niet bij![]()
Bedankt Bert.. bedankt Guus.. bedankt Danny
Pff welk nieuw Oranje.. er zitten totaal geen nieuwe toppers aan te komen. We worden net als Denemarken en Zweden..quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van dat: Kunnen we tenminste weer aan een nieuw Oranje bouwen voor de komende WK.
Hoort dat niet vast te staan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:47 schreef Chiappucci het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat bij de 0-2 van Oostenrijk de doelpaal verschuift?
Toen hij de bal probeerde te trappen kreeg hij opeens pijn in zijn beenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
Wat gebeurde er nou met die keeper van Ierland?
Ah ff gemist, thx.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen hij de bal probeerde te trappen kreeg hij opeens pijn in zijn been
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |