Ajax - IJsland lijkt me wel wat spannender dan deze pot die ook schriftelijk afgedaan kan worden.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
Goede tip. Kijk ik ook liever dan naar Ajax - IJsland.
Bosnie stond op het WK, IJsland niet. Net als Ajax ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ajax - IJsland lijkt me wel wat spannender dan deze pot die ook schriftelijk afgedaan kan worden.
De aanval bij Nederland is toch ook wel op papier sterk hoor met Robben Huntelaar Depay.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Godver wat een opstelling
Zet dat eens af tegen die kneuzen wat er bij ons spelen.
Ik zou als eerste kiezen voor Robben en dan de Bruyne. Basis voor Depay en Hazard.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:24 schreef Belgosome het volgende:
[..]
De aanval bij Nederland is toch ook wel op papier sterk hoor met Robben Huntelaar Depay.
Ik zou eigenlijk ook totaal niet weten wie je zou banken als je zou moeten kiezen tussen Robben, De Bruyne, Depay en Hazard.
Robben is dan ook de enige speler van Oranje waar geen discussie over kan bestaan dat hij van toegevoegde waarde zou zijn voor de Rode Duivels.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:24 schreef Belgosome het volgende:
[..]
De aanval bij Nederland is toch ook wel op papier sterk hoor met Robben Huntelaar Depay.
Ik zou eigenlijk ook totaal niet weten wie je zou banken als je zou moeten kiezen tussen Robben, De Bruyne, Depay en Hazard.
Is ook niet nodig. Kwalificeren doen ze toch wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goed team, maar België overtuigt tot nu toe allerminst in de kwalificatie.
Nederlaag is acceptabel als het betekent dat Wilmots mag vertrekken.quote:
België is godverdomme de nummer 2 van de FIFA Ranking dan moet je over Bosnië heen walsen!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nederlaag is acceptabel als het betekent dat Wilmots mag vertrekken.
Alleen speelden ze 4 van die 5 ontmoetingen nog met een team dat allen samen een marktwaarde had van minder dan één van de spelers die nu op het veld staan ofzo ...quote:Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Nober het volgende:
Karl doet het al in zijn broek, België won maar één keer uit vijf ontmoetingen en ze verloren er drie.
en dan vinden wij in België nog dat we slecht spelen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Zit een beetje te schakelen tussen NL-IJsland en Belgie-Bosnie; opbouwend gaat het allemaal zoveel soepeler en verdedigend staat het meer solide bij onze zuiderburen. Oh, en De Bruyne.
Zei die echt Kut Hollanders?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat fijn dat de commentator van Één vermeldt dat die kut Hollanders 1-0 achter staan.
Is ook gewoon zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
en dan vinden wij in België nog dat we slecht spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |