wat denk jij dat het wordtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag
16:00 Kazachstan v IJsland
18:00 Tsjechië v Letland
18:00 Israël v Wales
18:00 Kroatië v Noorwegen
18:00 Azerbeidjzan v Malta
20:45 Nederland v Turkije
20:45 België v Cyprus
20:45 Andorra v Bosnië-Herzegovina
20:45 Bulgarije v Italië
Bosnië en Tsjechië winnen ook welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat je van een fakkel een brandwond kan krijgen kan ik best geloven, ook een hersenschudding, heb je niet gek veel voor nodig.
Btw:
Ijsland
Wales
Kroatie
.....
Nederland
Belgie
.....
Italie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Portugal is ook gewoon niet meer zo goedquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:22 schreef Belgosome het volgende:
Ik snap Portugal niet, waarom zijn die altijd zo slecht tijdens eindronde-kwalificaties? Overtuigen nooit en kwalificeren zich altijd met hakken over de sloot (via barrages)
1-0 achter tegen Armenië...
Ze houden toch al ruim 20 minuten de nulquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Gibraltar speelt vandaag in Portugal omdat hun eigen stadion te klein is
En ze krijgen zelfs kleine kansjesquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze houden toch al ruim 20 minuten de nul
Ik gun het zequote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze houden toch al ruim 20 minuten de nul
Het tikt maar een beetje zielloos rond . Doet me denken de nr 2 van Nederlandquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is altijd, ondanks dat ze in potentie een fantastisch elftal hebben
Het is de wereldkampioen, met vergelijkbare cijfers van Polen of Schotland verliezen is pijnlijker.quote:
Rooney zit een beetje te choken vandaagquote:Op zondag 14 juni 2015 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
Rooney had gelijk de tweede kunnen en moeten maken.
Toch wel verrassend, in een voor hen op papier lastige poule met Zweden, Rusland en Montenegro. Maar als ze gewoon hun thuiswedstrijden tegen Moldavië en Liechtenstein winnen, zijn ze er.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oostenrijk is goed bezig.
0-1 winst bij Rusland en nu met 16 punten uit 6 duels wel zo goed als zeker van het EK.
Bij die Belgen loopt het toch ook niet heel soepel meer...quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Kijken er nog meer mensen Duitsland - Polen?
Ik vind dat zo een partij sneuquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, zal Blatter wel gewild hebben
Tja een minuutje moet toch gewoon kunnen zou je denkenquote:
Deze was niet bijzonder moeilijk hoor, wel goed dat hij er staat natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Müller begint wel echt geweldig aan het seizoen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |