Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
Volgens mij is dit voor hun een shakedown, deden ze vroeger rondjes rijden op een vliegveldje. Mag nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:57 schreef Beach het volgende:
Manor zit er goed bij (niet sarcastisch) die vinden nog wel een paar seconden denk ik.
5 sec is helemaal niet zoveel.
quote:
Volgens mij zit er iemand aan zijn drive shaft...quote:
Kun je nagaan als ze een 2015 pu hadden en de 2015 auto gewoon helemaal hadden kunnen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben positief verrast door wat Manor heeft laten zien.
9 uurquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint de race zondag? In wintertijd dan. Vind dat altijd lastig, zomertijd/wintertijd. Straks sta ik pas om 10 uur op op zondag en heb ik de race gemist of sta ik 8 uur op en moet ik 2 uur voor jan L wachten.
Bagger is dat elk jaar.
Ja in wintertijd Hans, dat is een uur vooruit of een uur terug. De race begint om 9 uur zomertijd, daar was ik nog wel achter.quote:
Ik snap niet waarom je het niet weet als je net zelf uitlegt hoe het zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in wintertijd Hans, dat is een uur vooruit of een uur terug. De race begint om 9 uur zomertijd, daar was ik nog wel achter.
Ja het is of een uur vooruit of een uur terug, maar ik weet niet welke van de twee. Dat zeg ik juist.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het niet weet als je net zelf uitlegt hoe het zit.
Dan zoek je dat toch lekker op...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is of een uur vooruit of een uur terug, maar ik weet niet welke van de twee. Dat zeg ik juist.
Ah ja, want even iemand helpen is teveel gevraagd.quote:
Ohja, da's waar ook. Bedanktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef nils7 het volgende:
Gewoon je wekker zetten op je telefoon, heb je een beetje smartphone dan gaat de tijd automatisch mee.
Nee hoor, maar in de tijd dat je die 100 woorden hebt getypt had je met een simpele google op de eerste pagina je antwoord gehad door middel van één woord.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, want even iemand helpen is teveel gevraagd.
Lekker zuur altijd weer.
Ja als.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ze een 2015 pu hadden en de 2015 auto gewoon helemaal hadden kunnen ontwikkelen.
Voorjaar is vooruit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is of een uur vooruit of een uur terug, maar ik weet niet welke van de twee. Dat zeg ik juist.
Helder. Hopelijk onthoud ik dit ezelsbruggetje. Maar goed, vooruit dus wintertijd 8 = zomertijd 9. Dat wordt een kort nachtjequote:
Lang leve die interactieve dingen van KPN, lekker opnemen en s'middags terugkijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder. Hopelijk onthoud ik dit ezelsbruggetje. Maar goed, vooruit dus wintertijd 8 = zomertijd 9. Dat wordt een kort nachtje
Dat vind ik saai. Ochtendracesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang leve die interactieve dingen van KPN, lekker opnemen en s'middags terugkijken.
Beter hadden ze ozzie op de normale tijd gehouden, lekker na het stappen met een kapsalon aan de mond de race kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik saai. Ochtendraces
Tja, als ik graag op zondag vroeg mijn bed uit had gewild was ik wel gaan voetballen ofzo. De techniek is er dus ik gebruik hem daarbij kan ik dan samen met wat mensen kijken wat ik een stuk leuker vind.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik saai. Ochtendraces
Ik kijk het wel live. Alleen het is niet mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang leve die interactieve dingen van KPN, lekker opnemen en s'middags terugkijken.
Ik heb precies dezelfdequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
![]()
2dff503259045e4d119e6e972a3db8521c47198a
Voor hen die weten wat het is![]()
In AUS scheen de McL juist in bochten zo slecht nog niet.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een stuur op die McLarenDat kutding wilt gewoon de bocht niet in
Alonso had toch de grootste moeite in FP1 vanwege de vele onderstuur, althans van wat ik gezien heb daarnet in de laatste 20 minuten ervan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef sanger het volgende:
[..]
In AUS scheen de McL juist in bochten zo slecht nog niet.....
http://www.f1today.net/nl(...)bochtenrangschikkingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:41 schreef Sinister-D- het volgende:
och de grootste moeite in FP1 vanwege de vele onderstuur, althans van wat ik gezien heb daarnet in de laatste 20 minuten ervan.
Gewoon dragen en de boete betalen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme die hele discussie om Lewis' helm![]()
![]()
Situatieschets: Hamilton heeft een helm laten ''ontwerpen'' om de samenwerking van Mercedes en Petronas te benadrukken. Eigenlijk is het zijn eigen ontwerp, met de verbleekte gele achtergrond is vervangen door het groen/blauwe van Petronas. Die helm staat nu in zijn pitbox vooraan om lekker publiekelijk voor gasten en camera's te poseren, en een statement te maken. En maar zeuren dat die niet gedragen mag worden vanwege de nieuwe regels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hoor, dan ligt het misschien aan de afstellen van de wagen op dat momentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:43 schreef sanger het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)bochtenrangschikking
De rekensom zal wel gemaakt zijn: dragen, exposure en boeten. Of het heel weekend ''zeuren'', dezelfde exposure en geen boete.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren
[..]
Gewoon dragen en de boete betalen.
Ik ben benieuwd of ze überhaupt de race halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
Ben heel benieuwd of Manor de verder komt dan halverwege de race.
Zou best kunnen dat ze vanwege de 2 lange rechte stukken icm een gedowntunede Honda ze weinig vleugel gezet hebben om toch voldoende topsnelheid te halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan hoor, dan ligt het misschien aan de afstellen van de wagen op dat momentHet zag er op dat moment gewoon heel waardeloos uit.
Afgezien van de out-lap waarin het meer leek op een automatische versnellingsbak met een eigen wil hebben ze toch betere tijden gereden dan ik dacht. Ik zie ze de race wel halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze überhaupt de race halen.
5 minuten lang? 2 minuut 25 reclame,10 seconden vooraankondiging, 2 minuut 25 reclame?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef THEFXR het volgende:
ik zie dit voor vanavond op staan, iemand die weet wat de inhoud is?
Titel:Veronica Formule 1
Zender:Veronica
Datum:27 maart 2015
Uitzendtijd:23:30 - 23:35 uur
Samenvatting vrije trainingen als reclame voor Sport1?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef THEFXR het volgende:
ik zie dit voor vanavond op staan, iemand die weet wat de inhoud is?
Titel:Veronica Formule 1
Zender:Veronica
Datum:27 maart 2015
Uitzendtijd:23:30 - 23:35 uur
Zou Montoya nemenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
Voor de manager, welke coureurs combinatie is het beste uit: Verstappen, Sainz, Nasr, Ericsson?
Marquezquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
Voor de manager, welke coureurs combinatie is het beste uit: Verstappen, Sainz, Nasr, Ericsson?
SPT / De FOK! F1-manager 2015quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
Nee maar, een 2Pac fanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme die hele discussie om Lewis' helm![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:15 schreef Geralt het volgende:
De Q is om 10 morgen? Gewoon zonder gezeik met die teringklok verzetten toch?
6 verschillende Sport1 streams waarvan 3 formule 1. Geen 6 F1 streams.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef DenS het volgende:
Misschien weten jullie dit wel. In 2013 toen F1 net begon bij Sport1 kon je bij Sport1 Go kiezen uit 6 verschillende streams met als optie 4 tegelijk op 1 scherm. Werkte best wel leuk! Dit seizoen heb ik weer Sport1 Go en ik kan het nergens meer terug vinden
Op de website van Sport1 staat bij abonneren wel nog de tekst dat je tijdens een F1 weekend kunt kiezen uit 6 verschillende streams?
Waaaaaar kan ik het vinden?
[ afbeelding ]
Ik dacht ook 6 f1 streams, valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
6 verschillende Sport1 streams waarvan 3 formule 1. Geen 6 F1 streams.
ik dacht ook 6 F1 feeds.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
6 verschillende Sport1 streams waarvan 3 formule 1. Geen 6 F1 streams.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Volgens mij doet die alleen de kwali+race
had je anders verwacht van die rap-negert danquote:
Jammer, die man zou alles moeten doen. Nieuws, Voice overs, alle stemmen in films, etc.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Volgens mij doet die alleen de kwali+race
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef DenS het volgende:
Misschien weten jullie dit wel. In 2013 toen F1 net begon bij Sport1 kon je bij Sport1 Go kiezen uit 6 verschillende streams met als optie 4 tegelijk op 1 scherm. Werkte best wel leuk! Dit seizoen heb ik weer Sport1 Go en ik kan het nergens meer terug vinden
Op de website van Sport1 staat bij abonneren wel nog de tekst dat je tijdens een F1 weekend kunt kiezen uit 6 verschillende streams?
Waaaaaar kan ik het vinden?
[ afbeelding ]
las ik net op twitter.twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 05:52:28@DennisScholing @Olav_Mol Dit kan via Sport1 Go: http://t.co/9rK5x5iD7z. Daar heb je 3 extra feeds naast je normale F1 kanalen. reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jammer, die man zou alles moeten doen. Nieuws, Voice overs, alle stemmen in films, etc.
Race:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:15 schreef Geralt het volgende:
De Q is om 10 morgen? Gewoon zonder gezeik met die teringklok verzetten toch?
107% op dit moment: 1:47, 269. Dus tot nu wel, nipt...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:45 schreef hmmmz het volgende:
Zouden die manors snel genoeg gaan voor de 107% regel?
Oehh dat wordt dan nog spannend in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
107% op dit moment: 1:47, 269. Dus tot nu wel, nipt...
Maar het gaat regenen toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
107% op dit moment: 1:47, 269. Dus tot nu wel, nipt...
Inderdaad want het staat al 1-0 voor Sainz.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:50 schreef hmmmz het volgende:
Het wordt nu wel eens tijd dat Verstappen boven Sainz kwalificeert.
Ja, als je de eerste slag verliest sta je al met 10-0 achter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het gaat regenen toch?
[..]
Inderdaad want het staat al 1-0 voor Sainz.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, als je de eerste slag verliest sta je al met 10-0 achter.
Is idd de verwachting.quote:
We zullen nooit weten wat Verstappen had gereden in Q2 zonder die fout.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, als je de eerste slag verliest sta je al met 10-0 achter.
Hij moet gewoon geen fout maken, prutserquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:58 schreef Nober het volgende:
[..]
We zullen nooit weten wat Verstappen had gereden in Q2 zonder die fout.
Ik heb voor Nasr gekozen in plaats van Ericsson in de managerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Auto is gemaakt voor GvdG [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:01 schreef Nober het volgende:
McLaren lijkt in ieder geval de strijd met Manor te gaan winnen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:01 schreef Nober het volgende:
McLaren lijkt in ieder geval de strijd met Manor te gaan winnen.
Ze hebben wel laten zien dat ze het kunnen halen. Dus verwacht dan wel dat ze toestemming krijgen.quote:
Waar haal jij dat zo snel vandaan inclusief aantal ronde's?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar haal jij dat zo snel vandaan inclusief aantal ronde's?
Ik zoek nog steeds de sectortijden en topsnelheden.
Bedankt voor je nuttige bijdragequote:
Dat was een nuttige bijdrage. Hoe kun je met 10-0 achterstaan als dit het 2e weekend is.quote:
10 uurquote:
Eerste slag verloren weegt psychisch zwaarder. Telt voor 10.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat was een nuttige bijdrage. Hoe kun je met 10-0 achterstaan als dit het 2e weekend is.
nee hoor. Bij Max niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eerste slag verloren weegt psychisch zwaarder. Telt voor 10.
ah weer een deskundigequote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bij iedereen, is een ongeschreven waarheid.
Sainz kan best een potje sturen. Maar je moet afwachten hoe het over een race of 7 is. Max is in Australië op de medium begonnen en Sainz op soft maar Max heb je niet op soft zien racen. Plus Max had in FP2 in Melbourne wat meer problemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Al die mensen die ook hadden verwacht dat Max Sainz makkelijk om zijn oren ging rijden. Die lach ik steeds meer uit. Sainz is ook een bijzonder groot talent.
Beter doe ik dat op jou ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:47 schreef Beach het volgende:
hmmz is een vd mensen waar je niet serieus op moet reageren
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfertjes wordt straks helaas gekeken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef WEST het volgende:
[..]
Sainz kan best een potje sturen. Maar je moet afwachten hoe het over een race of 7 is. Max is in Australië op de medium begonnen en Sainz op soft maar Max heb je niet op soft zien racen. Plus Max had in FP2 in Melbourne wat meer problemen.
En in kwalificeren was Max vorig jaar ook niet zo heel goed.
Inderdaad, dan staat hij zo met 20-0 achter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfertjes wordt straks helaas gekeken.
Dat klopt, maar oordelen kan pas als je 6 of 7 races verder bent niet na 6 vrije trainingen 1 kwalificatie en 1 race.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfertjes wordt straks helaas gekeken.
Het zou goed kunnen dat hij dan met 60- of 70-0 achter staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat klopt, maar oordelen kan pas als je 6 of 7 races verder bent niet na 6 vrije trainingen 1 kwalificatie en 1 race.
Jawel maar dat laatste beetje verwarring he.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:52 schreef WEST het volgende:
Maak je zo'n mooie OP met de goede tijden..., kijken ze niet
Nee helemaal niet. Ik heb alles netjes goed uitgezochtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel maar dat laatste beetje verwarring he.
Mooi werk! Hulde!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik heb alles netjes goed uitgezocht
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:52 schreef WEST het volgende:
Maak je zo'n mooie OP met de goede tijden..., kijken ze niet
BBC is ook livequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:48 schreef LWD-Godius het volgende:
In Maleisië viel het me niet echt op maar McLaren rijd in een soort glitterkleurstelling.
Sport1 en Olav kijken als je ook het veel bekwamere BBC kunt kijkenquote:
Denk van niet. Vergne was vaak vergelijkbaar of iets sneller, dan de huidige RBR coureurs. Toch hadden Riciardo en Kvyat de voorkeur.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfers wordt straks helaas gekeken.
Zijn resultaten in de F1 over het algemeen niet belangrijker, zo'n dingen worden hier toch elke dag beweertquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef Fer het volgende:
Maar misschien was Kvyat ook een sponsor ding. Rusland is interessanter voor Redbull dan la douce France.
Ricciardo was stukken sneller dan Vergne en Kvyat was qua snelheid gelijkwaardig en was rookie. Het is gewoon een shootout bij STR en de snellere van de 2 mag door naar RBR.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk van niet. Vergne was vaak vergelijkbaar of iets sneller, dan de huidige RBR coureurs. Toch hadden Riciardo en Kvyat de voorkeur.
Maar misschien was Kvyat ook een sponsor ding. Rusland is interessanter voor Redbull dan la douce France.
Er gaat niks boven Olavgod!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sport1 en Olav kijken als je ook het veel bekwamere BBC kunt kijken
Ja maar:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Het zwarte gedeelte glittert, let er maar eens op in Q1 anders morgens tijdens de race.
quote:In Maleisië viel het me niet echt op
Mol prefereren boven de expertise en commentaar van David Coulthardquote:
Sainz heeft een vader die in de racerij heeft gezeten hèquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Al die mensen die ook hadden verwacht dat Max Sainz makkelijk om zijn oren ging rijden. Die lach ik steeds meer uit. Sainz is ook een bijzonder groot talent.
Nergens last van hierquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:44 schreef Meike26 het volgende:
Stoort de bbc bij jullie ook zo? Gaat constant op zwart en is weer terug...
Nee. Geen last van.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:44 schreef Meike26 het volgende:
Stoort de bbc bij jullie ook zo? Gaat constant op zwart en is weer terug...
Olavgod! niet overal boven prefererenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mol prefereren boven de expertise en commentaar van David Coulthard![]()
Ecclestone tochquote:
beetje trollen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:52 schreef heywoodu het volgende:
Die "Ik kijk op de Nederlandse tv" vs "Ik kijk niet op de Nederlandse tv" fittie altijd.
Ja ik schakelde middenin zijn verhaal in, maar dat klinkt logisch gezien wat ie zei.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:56 schreef franklop het volgende:
Dit circuit is misschien wel de mooiste 'nieuwe' circuit dat er is
Het is wat he meid.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:56 schreef WEST het volgende:
net op tijd terug.
Klote die huisvrouwen die lopen te kletsen bij de kassa terwijl ze aan de beurt zijn
Nou en?quote:
Kuthoeren zijn het. Alsof ze niet zien dat je haast hebt om op tijd thuis te zijn voor de Qquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:56 schreef WEST het volgende:
net op tijd terug.
Klote die huisvrouwen die lopen te kletsen bij de kassa terwijl ze aan de beurt zijn
ja erg he. En nu kappen met trollen.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:56 schreef franklop het volgende:
Dit circuit is misschien wel de mooiste 'nieuwe' circuit dat er is
Nouja, het lijkt me niet handig om te gaan rijden als het licht nog rood is...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eensch.
Nou, rijden met die bakken. Als het gaat regenen kan je maar beter vast een tijd hebben staan.
Ja. Had overal kunnen gebeurenquote:
Ja, maar niet erg gepastquote:
Jaquote:
Zo ongeveer elke minuut nog ja.quote:
Nee, maar is wel een beetje ongepast atmquote:
Max rijdt al hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, het is groen, rijden met die hokken.
In plaatst dat iedereen naar buiten schiet door de regendreigingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, het is groen, rijden met die hokken.
Dat maakt echt geen bal uitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, daar is Max.
Doe maar regen over vier minuten.
Jawel, voor als de rest te laat buiten zou gaan.....quote:
Je snapt de tactiek duidelijk nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom niet meteen naar buiten gaan als regen dreigt?
quote:
Dan is ie eerste.quote:
Zelfs Giedo was ooit een keer top 3 in eerste sessiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is ie eerste.
In de eerste sessie
Jos was ooit eerste in een Minardiquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs Giedo was ooit een keer top 3 in eerste sessie
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:03 schreef Nober het volgende:
Ik heb Lewis Hamilton al gefeliciteerd op twitter met de overwinning morgen.
Maar niet genoeg om de 2e sessie te moeten misscen normaal gesproken.quote:
Daar erger ik me ook aan sinds Australië. En dat de tijd/rondes linksboven staat, ipv in 't midden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om de 2e sessie te moeten misscen normaal gesproken.
Geen tussenstand in beeld trouwens?
Daar erg ik mij ook aan. Ze willen dat je die live timing neemt.quote:
U vraagt zij draaienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:08 schreef M.Melandri het volgende:
Behoorlijke tijd van Vettel op prime. Wederom ontbreekt de lijst met de stand
Vanaf morgen pas om goed uit te komen Met de maanden. Maar dit is toch achtelijk?quote:
mercedes rijd op medium en max deed het op hard.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:08 schreef Max23 het volgende:
Verstappen trouwens 2,3 seconden achter Hamilton
Button ook!quote:
Ja absoluut. Ik denk dat niemand hier blij van wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf morgen pas om goed uit te komen Met de maanden. Maar dit is toch achtelijk?
Grosjean verneukt het ook weer door links te blokkeren en wijd te gaanquote:
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja absoluut. Ik denk dat niemand hier blij van wordt.
Klaagbaakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef hmmmz het volgende:
Wat een lelijk geluid zeg, het lijkt wel een stofzuiger
gaan er 15 maar door begrijp ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef Max23 het volgende:
Max dus 12e op dit moment en de nummer 16 zit er maar 0,3 achter
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Free live timing!
Klopt ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorige week lieten ze de stand nog wel zien toch?
Nee, werkt bij mij ook matig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef exile79 het volgende:
Gelukkig werkt de livetiming op formula1.com ook goed....of ligt dat aan mij?
Nieuwe graphics rechtsonder in beeld daarnet, en zo te zien geven die nog wat problemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, hier ergerde ik mij ook aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merciquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Free live timing!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:14 schreef franklop het volgende:
De commentator had niet door dat dit Ricciardo wasverstappen was allang over de streep
quote:
Type ook de verkeerde naam iddquote:
Toe Verstappen als zowat de enige op de baan was lieten ze heel spannend de pits zien. Topregie hoor.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kerel, zoek een leven. Niemand hier vind je leuk. Probeer het eens in KLB of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |