Max rijdt al hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, het is groen, rijden met die hokken.
In plaatst dat iedereen naar buiten schiet door de regendreigingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, het is groen, rijden met die hokken.
Dat maakt echt geen bal uitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, daar is Max.
Doe maar regen over vier minuten.
Jawel, voor als de rest te laat buiten zou gaan.....quote:
Je snapt de tactiek duidelijk nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom niet meteen naar buiten gaan als regen dreigt?
quote:
Dan is ie eerste.quote:
Zelfs Giedo was ooit een keer top 3 in eerste sessiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is ie eerste.
In de eerste sessie
Jos was ooit eerste in een Minardiquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs Giedo was ooit een keer top 3 in eerste sessie
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:03 schreef Nober het volgende:
Ik heb Lewis Hamilton al gefeliciteerd op twitter met de overwinning morgen.
Maar niet genoeg om de 2e sessie te moeten misscen normaal gesproken.quote:
Daar erger ik me ook aan sinds Australië. En dat de tijd/rondes linksboven staat, ipv in 't midden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om de 2e sessie te moeten misscen normaal gesproken.
Geen tussenstand in beeld trouwens?
Daar erg ik mij ook aan. Ze willen dat je die live timing neemt.quote:
U vraagt zij draaienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:08 schreef M.Melandri het volgende:
Behoorlijke tijd van Vettel op prime. Wederom ontbreekt de lijst met de stand
Vanaf morgen pas om goed uit te komen Met de maanden. Maar dit is toch achtelijk?quote:
mercedes rijd op medium en max deed het op hard.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:08 schreef Max23 het volgende:
Verstappen trouwens 2,3 seconden achter Hamilton
Button ook!quote:
Ja absoluut. Ik denk dat niemand hier blij van wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf morgen pas om goed uit te komen Met de maanden. Maar dit is toch achtelijk?
Grosjean verneukt het ook weer door links te blokkeren en wijd te gaanquote:
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja absoluut. Ik denk dat niemand hier blij van wordt.
Klaagbaakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef hmmmz het volgende:
Wat een lelijk geluid zeg, het lijkt wel een stofzuiger
gaan er 15 maar door begrijp ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef Max23 het volgende:
Max dus 12e op dit moment en de nummer 16 zit er maar 0,3 achter
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Free live timing!
Klopt ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorige week lieten ze de stand nog wel zien toch?
Nee, werkt bij mij ook matig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef exile79 het volgende:
Gelukkig werkt de livetiming op formula1.com ook goed....of ligt dat aan mij?
Nieuwe graphics rechtsonder in beeld daarnet, en zo te zien geven die nog wat problemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, hier ergerde ik mij ook aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merciquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Free live timing!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:14 schreef franklop het volgende:
De commentator had niet door dat dit Ricciardo wasverstappen was allang over de streep
quote:
Type ook de verkeerde naam iddquote:
Toe Verstappen als zowat de enige op de baan was lieten ze heel spannend de pits zien. Topregie hoor.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kerel, zoek een leven. Niemand hier vind je leuk. Probeer het eens in KLB of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |