Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
Volgens mij is dit voor hun een shakedown, deden ze vroeger rondjes rijden op een vliegveldje. Mag nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:57 schreef Beach het volgende:
Manor zit er goed bij (niet sarcastisch) die vinden nog wel een paar seconden denk ik.
5 sec is helemaal niet zoveel.
quote:
Volgens mij zit er iemand aan zijn drive shaft...quote:
Kun je nagaan als ze een 2015 pu hadden en de 2015 auto gewoon helemaal hadden kunnen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben positief verrast door wat Manor heeft laten zien.
9 uurquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint de race zondag? In wintertijd dan. Vind dat altijd lastig, zomertijd/wintertijd. Straks sta ik pas om 10 uur op op zondag en heb ik de race gemist of sta ik 8 uur op en moet ik 2 uur voor jan L wachten.
Bagger is dat elk jaar.
Ja in wintertijd Hans, dat is een uur vooruit of een uur terug. De race begint om 9 uur zomertijd, daar was ik nog wel achter.quote:
Ik snap niet waarom je het niet weet als je net zelf uitlegt hoe het zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in wintertijd Hans, dat is een uur vooruit of een uur terug. De race begint om 9 uur zomertijd, daar was ik nog wel achter.
Ja het is of een uur vooruit of een uur terug, maar ik weet niet welke van de twee. Dat zeg ik juist.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het niet weet als je net zelf uitlegt hoe het zit.
Dan zoek je dat toch lekker op...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is of een uur vooruit of een uur terug, maar ik weet niet welke van de twee. Dat zeg ik juist.
Ah ja, want even iemand helpen is teveel gevraagd.quote:
Ohja, da's waar ook. Bedanktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef nils7 het volgende:
Gewoon je wekker zetten op je telefoon, heb je een beetje smartphone dan gaat de tijd automatisch mee.
Nee hoor, maar in de tijd dat je die 100 woorden hebt getypt had je met een simpele google op de eerste pagina je antwoord gehad door middel van één woord.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, want even iemand helpen is teveel gevraagd.
Lekker zuur altijd weer.
Ja als.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ze een 2015 pu hadden en de 2015 auto gewoon helemaal hadden kunnen ontwikkelen.
Voorjaar is vooruit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is of een uur vooruit of een uur terug, maar ik weet niet welke van de twee. Dat zeg ik juist.
Helder. Hopelijk onthoud ik dit ezelsbruggetje. Maar goed, vooruit dus wintertijd 8 = zomertijd 9. Dat wordt een kort nachtjequote:
Lang leve die interactieve dingen van KPN, lekker opnemen en s'middags terugkijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder. Hopelijk onthoud ik dit ezelsbruggetje. Maar goed, vooruit dus wintertijd 8 = zomertijd 9. Dat wordt een kort nachtje
Dat vind ik saai. Ochtendracesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang leve die interactieve dingen van KPN, lekker opnemen en s'middags terugkijken.
Beter hadden ze ozzie op de normale tijd gehouden, lekker na het stappen met een kapsalon aan de mond de race kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik saai. Ochtendraces
Tja, als ik graag op zondag vroeg mijn bed uit had gewild was ik wel gaan voetballen ofzo. De techniek is er dus ik gebruik hem daarbij kan ik dan samen met wat mensen kijken wat ik een stuk leuker vind.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik saai. Ochtendraces
Ik kijk het wel live. Alleen het is niet mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang leve die interactieve dingen van KPN, lekker opnemen en s'middags terugkijken.
Ik heb precies dezelfdequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
![]()
2dff503259045e4d119e6e972a3db8521c47198a
Voor hen die weten wat het is![]()
In AUS scheen de McL juist in bochten zo slecht nog niet.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een stuur op die McLarenDat kutding wilt gewoon de bocht niet in
Alonso had toch de grootste moeite in FP1 vanwege de vele onderstuur, althans van wat ik gezien heb daarnet in de laatste 20 minuten ervan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef sanger het volgende:
[..]
In AUS scheen de McL juist in bochten zo slecht nog niet.....
http://www.f1today.net/nl(...)bochtenrangschikkingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:41 schreef Sinister-D- het volgende:
och de grootste moeite in FP1 vanwege de vele onderstuur, althans van wat ik gezien heb daarnet in de laatste 20 minuten ervan.
Gewoon dragen en de boete betalen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme die hele discussie om Lewis' helm![]()
![]()
Situatieschets: Hamilton heeft een helm laten ''ontwerpen'' om de samenwerking van Mercedes en Petronas te benadrukken. Eigenlijk is het zijn eigen ontwerp, met de verbleekte gele achtergrond is vervangen door het groen/blauwe van Petronas. Die helm staat nu in zijn pitbox vooraan om lekker publiekelijk voor gasten en camera's te poseren, en een statement te maken. En maar zeuren dat die niet gedragen mag worden vanwege de nieuwe regels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hoor, dan ligt het misschien aan de afstellen van de wagen op dat momentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:43 schreef sanger het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)bochtenrangschikking
De rekensom zal wel gemaakt zijn: dragen, exposure en boeten. Of het heel weekend ''zeuren'', dezelfde exposure en geen boete.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren
[..]
Gewoon dragen en de boete betalen.
Ik ben benieuwd of ze überhaupt de race halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
Ben heel benieuwd of Manor de verder komt dan halverwege de race.
Zou best kunnen dat ze vanwege de 2 lange rechte stukken icm een gedowntunede Honda ze weinig vleugel gezet hebben om toch voldoende topsnelheid te halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan hoor, dan ligt het misschien aan de afstellen van de wagen op dat momentHet zag er op dat moment gewoon heel waardeloos uit.
Afgezien van de out-lap waarin het meer leek op een automatische versnellingsbak met een eigen wil hebben ze toch betere tijden gereden dan ik dacht. Ik zie ze de race wel halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze überhaupt de race halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |