Lache johquote:
moet ik eerst de lucht er uit laten lopen?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
moet ik eerst de lucht er uit laten lopen?
ja en nu het onschuldige hertje spelenquote:
Ik speel nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja en nu het onschuldige hertje spelen
flipje plz
ohhh tekenen?quote:
oh bedankt voor de andere tips om mezelf om het leven te brengen per DM.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik speel niet, ik wil gewoon niet dat je je verzuipt
[..]
ohhh tekenen?moeten we wel met meer dan 2 zijn en ik slaap binnen nu en 23 minuten
moet je gewoon stom terug doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee want Fokker doet stom tegen mij
Dat is nu wel heel makkelijk he nu hij al zo mad is en er zo'n grote knop zichtbaar is om op te drukken, nee dat doe ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee want Fokker doet stom tegen mij
quote:
ik zeg doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nu wel heel makkelijk he nu hij al zo mad is en er zo'n grote knop zichtbaar is om op te drukken, nee dat doe ik niet.
Ik geef graag geweldige adviezenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oh bedankt voor de andere tips om mezelf om het leven te brengen per DM.
ik zal straks ff wat anders kiezen dan het bad
If you can't view content with the Shockwave Player, it could be that your computer is running a 64-bit Web browser on a 64-bit Windows operating system. Shockwave Player does not run in most 64-bit browsers in Windows.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Kom in room ONZjwz
Klopt, ik heb speciaal daarvoor het in IE open, ergens anders werkt ie ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
If you can't view content with the Shockwave Player, it could be that your computer is running a 64-bit Web browser on a 64-bit Windows operating system. Shockwave Player does not run in most 64-bit browsers in Windows.
Ik durf dat niet aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb speciaal daarvoor het in IE open, ergens anders werkt ie ook niet
wie noem je meisjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
Godver, nu zit ik daar alleen met een meisje, dat durf ik niet
okayquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
FLIPS GA GVD NAAR BED
KWART OVER 1 JONGE DAME
en een toyboy ohohohohoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
Godver, nu zit ik daar alleen met een meisje, dat durf ik niet
Met je shockwave.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel lekker, met jou? Wat doe je nog allemaal in Engeland eigenlijk? Je was gestopt met studeren toch?quote:
Niet zoveel helaas, ik tracht te werken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel lekker, met jou? Wat doe je nog allemaal in Engeland eigenlijk? Je was gestopt met studeren toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zoveel helaas, ik tracht te werken.
Bedanktquote:
Snap ik goed. Ben benieuwd hoe groot de hype dit keer wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt
Bijna nieuwe prins of prinses.
zenuwachtig voor
aww thxquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had je dik kunnen inmaken, maar jij bent nieuw, ik geef je een kans
eens wel.quote:
Op mij heeft ze helaas nooit weer geantwoordquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eens wel.
maar die DM's zijn hartverwarmend hoor.
op 1 na.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eens wel.
maar die DM's zijn hartverwarmend hoor.
op 1 na.
Wel toch ? Check morgen wel DM historiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op mij heeft ze helaas nooit weer geantwoord
wel in het Russisch gedaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op mij heeft ze helaas nooit weer geantwoord
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel toch ? Check morgen wel DM historie![]()
Zelfde als die quote alert van je, daar wacht ik ook nog steeds op.quote:
Zet dan dat alert aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfde als die quote alert van je, daar wacht ik ook nog steeds op.
Zeg dan gewoon dat je mn piemel niet mooi vind
Vuige leugens ditquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet dan dat alert aan
En dan heb je zeker surge gedmd want ik weet niets over je piemel
Nu ook mobiel weg bye
Waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb vanavond afgesproken met vrienden maar overweeg ernstig om te bailen. Wat nu?
Dan gewoon niet gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Te kinderachtig voor woorden, dus reken maar dat er vrouwen bij betrokken zijn.
Ja het is bij mij. Maar ik ga gewoon, bailen is nog kinderachtiger dan het overwegen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja het is bij mij. Maar ik ga gewoon, bailen is nog kinderachtiger dan het overwegen.
Zometeen hoorcollege en bijles geven. Booooring
Sorry, ik heb ook vrouwelijke eigenschappen.quote:
Mag ik bij je achterop?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook vrouwelijke eigenschappen.
Maar ik ben ervantussen. Mooi weer om een stukje met de motor te gaan rijden.
Gewoon zeggen dat je een verjaardag van je oma hebt, haha nee oké sorry. Gewoon bailen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb vanavond afgesproken met vrienden maar overweeg ernstig om te bailen. Wat nu?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
hoe maakt u het?quote:
hoe komt dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het gaat heerlijkIk barst van de energie!
En u?
Geen ideequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe komt dat?
op zich een prima vrijdag tot nu toe
niets noemenswaardig denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Geen ideeGisteravond lag ik nog dood op bed.
Wat ga je van het weekend doen?
Chill!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niets noemenswaardig denk ik.
morgen met mn pa plantjes kopen en tuinieren en zondag handbal
jij?
was het zo zwaar?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Chill!
Ik heb nog geen idee, sowieso een beetje bijslapen indien nodig.
Wilde eerst op Masters of Hardcore werken maar na afgelopen weekend denk ik niet dat ik dat overleef.
Nee dat niet, maar ik heb vrijdag flink wat genomen, dus bepaalde voorraden in mijn lichaam zijn inmiddels een beetje uitgeput.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb vrijdag flink wat genomen, dus bepaalde voorraden in mijn lichaam zijn inmiddels een beetje uitgeput.
kun je alsnog een bikini aantrekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet gegaan, was toen nog steeds ongesteld helaas.
Klopt, maar ik ga mijn mooie psychedelische bikini niet vies maken met bloedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je alsnog een bikini aantrekken
picsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga mijn mooie psychedelische bikini niet vies maken met bloed
niet van je bloedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Viezerik!![]()
(Met andere woorden: Neh.)
dat zou op zich wel ranzig zijnquote:
Ik ga me ook weer eens inschrijven voor het handbalteam van de universiteit. Echt zin om weer wekelijks gewoon te trainen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niets noemenswaardig denk ik.
morgen met mn pa plantjes kopen en tuinieren en zondag handbal
jij?
ik zeg doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga me ook weer eens inschrijven voor het handbalteam van de universiteit. Echt zin om weer wekelijks gewoon te trainen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga me ook weer eens inschrijven voor het handbalteam van de universiteit. Echt zin om weer wekelijks gewoon te trainen.
!quote:
Handbalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
gewoon weer beginnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
Handbal. Ik ben al een tijdje gestopt maar heb ook een jaar of 7 á 8 gehandbalt.
Tijdje over nagedacht, maar heb nu andere hobby's. Neemt niet weg dat ik het nogsteeds erg leuk vind.quote:
Had ik al voor mezelf besloten. Ik moet echt meer sporten, van 3x per week sporten, iedere dag een uur fietsen ben ik terug gegaan naar af en toe duiken.quote:
Nope, in het mooie Rotterdam maar Zoetermeer vind ik opzich ook wel een chille stad. Het straalt iets uit wat ik niet kan definiëren. Eindje is ook tof! Heb ik nog een tijdje bij in de buurt gewoond.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je woont in Zoetermeer lees ik op je FoBo? Stukje rijden vanaf Eindhoven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
Waar dan? Studeer je in Rotterdam dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, in het mooie Rotterdam maar Zoetermeer vind ik opzich ook wel een chille stad. Het straalt iets uit wat ik niet kan definiëren. Eindje is ook tof! Heb ik nog een tijdje bij in de buurt gewoond.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:07 schreef politiekman het volgende:
Rotterdam, dat is vlakbij mij.Mijn motor hosselt die babes jwz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien toch maar eens naar een moter kijken danquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:07 schreef politiekman het volgende:
Rotterdam, dat is vlakbij mij.Waar woon jij dan? Ik woon bij station Maashaven in den Bloemhof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Amoeba
Doe een opleiding op het grafisch lyceum. :pKaleidoscopiklimax
Ik heb een klein jaarke in Asten gewoond.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar dan? Studeer je in Rotterdam dan?
Wat de fuck moet je in Asten dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb een klein jaarke in Asten gewoond.
Samenwonen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat de fuck moet je in Asten dan?
Ik woonde eerst in Deurne, toen anderhalf jaar in Best en uiteindelijk in Eindhoven. Woon vlakbij de universiteit waar ik ook studeer.
Samenwonen ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Samenwonen.Ben er gelukkig weg, grafdorp. Alleen de katten daar zijn leuk. Wel chill, zo dicht bij de uni
Haha GLR, daar zou ik ook eerst heen gaan. Maar toch maar havo gedaan. Volgend jaar zit ik wel in Rotterdam op school trouwens!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Ik woon bij station Maashaven in den Bloemhof.
@Amoeba
Doe een opleiding op het grafisch lyceum. :p
Ik ben zelfs begonnen op vmbo en doe nu een universitaire studie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:24 schreef politiekman het volgende:
[..]
Haha GLR, daar zou ik ook eerst heen gaan. Maar toch maar havo gedaan. Volgend jaar zit ik wel in Rotterdam op school trouwens!
Ik vind Helmond leuker dan Asten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Samenwonen ja?![]()
Mwah niks mis met Asten. Helmond is pas kut.
Overigens vind ik Rotterdam ook niet zo'n leuke stad.![]()
Maar waar kom je nou vandaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:24 schreef politiekman het volgende:
[..]
Haha GLR, daar zou ik ook eerst heen gaan. Maar toch maar havo gedaan. Volgend jaar zit ik wel in Rotterdam op school trouwens!
Dus je was gewoon een kutkind?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben zelfs begonnen op vmbo en doe nu een universitaire studie.
Zo vaak, maar niet stappen ofzo. Ik ben hiker (leasebakken rondkarren in m'n vrije tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind Helmond leuker dan Asten.
Ben je weleens in Rotterdam geweest dan?
Ja, dat kun je wel zeggen ja.quote:
Hosselskills dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:29 schreef politiekman het volgende:
[..]
Is geheim, nee kijk je DM slimmerik.
Hahaha neenee, ik wil liever niet dat heel FOK! weet waar ik woon. Jij bent degene met de motor hé!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
Ben het wel met je eens wat betreft die uitstraling. Daarom trekt het me waarschijnlijk zo aan. :pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo vaak, maar niet stappen ofzo. Ik ben hiker (leasebakken rondkarren in m'n vrije tijd) en kom eigenlijk overal in het land. Ik vind Rotterdam altijd een beetje een grimmige uitstraling hebben.
[..]
Ja, dat kun je wel zeggen ja.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahaha neenee, ik wil liever niet dat heel FOK! weet waar ik woon. Jij bent degene met de motor hé!Gewoon gaan lessen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom uit een dorpje he. De hond uitlaten in het bos enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens wat betreft die uitstraling. Daarom trekt het me waarschijnlijk zo aan. :p
Ik moet eerst nog gaan studeren, dan een beetje sparen en dan lessen. Het is wel een grote droom van me, al vanaf jongs af aan.quote:
Wat wil je gaan studeren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:56 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog gaan studeren, dan een beetje sparen en dan lessen. Het is wel een grote droom van me, al vanaf jongs af aan.
?quote:
Nice! Dat soort leraren zijn de vetste.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik ga een docentopleiding beeldende kunst en vormgeving doen.
Ik vond scheikunde docenten altijd wel baas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice! Dat soort leraren zijn de vetste.
Ik ben ook de vetstequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice! Dat soort leraren zijn de vetste.
Die zijn ook baas!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vond scheikunde docenten altijd wel baas.
BMI geeft aan dat ik zo dik ben als een olifant.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moebssss
[..]
BMI geeft een leuke indicatie
Rip je studenten leven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:38 schreef politiekman het volgende:
[..]
BMI geeft aan dat ik zo dik ben als een olifant.
Met badtripbob toevallig?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:33 schreef politiekman het volgende:
Ik word gek, ik ben aan het discusiëren over veganisme en hier mijn BMI resultaten posten.
Ohja, en werken.
Ik denk inderdaad dat ik als student met en BMI van 4567890 niet veel mooie studentes in m'n omgeving heb. Maarja, ik heb m'n moeder altijd nog hé.quote:
Ja badtripbob hielp me, maar hij is een beetje te kort door de bocht denk ik. het was 34678 tegen 1. Zoals altijd met discussies over veganisme.quote:
Misschien vallen ze wel op je innerlijk. Of sporen ze je aan om af te vallen. Of nemen ze je zoals je bent. En anders is er de eeuwige onvoorwaardelijke moederliefde er nog jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:50 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik als student met en BMI van 4567890 niet veel mooie studentes in m'n omgeving heb. Maarja, ik heb m'n moeder altijd nog hé.![]()
Dat is zo lief van je Flipsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien vallen ze wel op je innerlijk. Of sporen ze je aan om af te vallen. Of nemen ze je zoals je bent. En anders is er de eeuwige onvoorwaardelijke moederliefde er nog ja
Muziekdocentenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die zijn ook baas!
Maar docenten beeldend net iets toffer.
Bedankt, ik heb weer zin in het levenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien vallen ze wel op je innerlijk. Of sporen ze je aan om af te vallen. Of nemen ze je zoals je bent. En anders is er de eeuwige onvoorwaardelijke moederliefde er nog ja
Ik heb hem op fb en als er dan een discussie ontstond wat betreft veganisme dan gingen die mensen me altijd uitschelden/kleineren, tot ik ermee kapte. Dan vonden ze mij een pussy omdat ik de discussie als eerste verlaten had. 1-0 voor veganisme?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:51 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja badtripbob hielp me, maar hij is een beetje te kort door de bocht denk ik. het was 34678 tegen 1. Zoals altijd met discussies over veganisme.
Anders ben ik er wel voor je, half-artistieke meneert.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:57 schreef politiekman het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb weer zin in het leven
Altruïst.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit is mijn rol in het leven. Liefdevolle berichten sturen zodat mensen hoop houden
Yesssssssquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Anders ben ik er wel voor je, half-artistieke meneert.
Je bent er goed in, moet je wat mee doen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit is mijn rol in het leven. Liefdevolle berichten sturen zodat mensen hoop houden
Ja, ik ben erquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo allen. Is er hier gezelligheid?
Weet ik weet ik. Jij bent eigenlijk mijn testpersoonquote:
nu wel kaneeltjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo allen. Is er hier gezelligheid?
quote:
nice.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:30 schreef Flippiee het volgende:
Weet ik weet ik. Jij bent eigenlijk mijn testpersoon
Hallo Bor. Hoe is je leef?quote:
Flips, lekker ding.quote:
best wel lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Bor. Hoe is je leef?
[..]
Flips, lekker ding.
Ik moet een beetje huilen wegens domme kinderen. Wil je mij troosten?
Ik wil je wel troosten hoor. Waar heb je behoefte aan? Ik heb chocola, stroom, dekens, knuffels, kussens, mezelf, muziek, films, series, luisterend oor, wijn, wodka, pasta, spelletjes(bordspellen, steamaccount), zolderkamer ter beschikking, geld, hardloopspullen, nagellak, make up, thee, koffie, sigaretten, aanstekers, vuurkorf en mijn hond.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Bor. Hoe is je leef?
[..]
Flips, lekker ding.
Ik moet een beetje huilen wegens domme kinderen. Wil je mij troosten?
Jezus dat klinkt gezelllig,quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil je wel troosten hoor. Waar heb je behoefte aan? Ik heb chocola, stroom, dekens, knuffels, kussens, mezelf, muziek, films, series, luisterend oor, wijn, wodka, pasta, spelletjes(bordspellen, steamaccount), zolderkamer ter beschikking, geld, hardloopspullen, nagellak, make up, thee, koffie, sigaretten, aanstekers, vuurkorf en mijn hond.
Prima, prima.quote:
Samen wodka drinken en Sno bevrijden klinkt wel goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil je wel troosten hoor. Waar heb je behoefte aan? Ik heb chocola, stroom, dekens, knuffels, kussens, mezelf, muziek, films, series, luisterend oor, wijn, wodka, pasta, spelletjes(bordspellen, steamaccount), zolderkamer ter beschikking, geld, hardloopspullen, nagellak, make up, thee, koffie, sigaretten, aanstekers, vuurkorf en mijn hond.
Gewoon wat random opties die ik bedachtquote:
Snap ik. Zo'n schatje zou ik ook willen als ik haar niet al had.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:46 schreef politiekman het volgende:
Toch had ik het liefst de hond gehad.
Yayquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, prima.
Net een meisje aangestoken met mijn liefde voor biologie.
[..]
Samen wodka drinken en Sno bevrijden klinkt wel goed
Dat is opzich wel koelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, prima.
Net een meisje aangestoken met mijn liefde voor biologie.
[..]
Samen wodka drinken en Sno bevrijden klinkt wel goed
Heb je ook scheikundecijfers? :squote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En je ging nog wel zo vroeg naar bed.
labradorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:49 schreef politiekman het volgende:
Wat voor hondje is het? Ik houd van honden. Zijn wel random gezellige opties.
Wat zei je? pls boelers, plz. wa denke gij nou zelluf :squote:
nicequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vervelend nummer welquote:
Lievquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
labrador
[..]
Wat zei je? pls boelers, plz. wa denke gij nou zelluf :s
Maar dat is voor kaneel geen optie natuurlijk want hij heeft zijn chickie al.quote:
succesquote:
Wat vind jij niet vervelend?quote:
jaquote:
Intens slechte cijfers voor het proefwerk. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, dan hadden ze dezelfde cijfers gehadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yay![]()
Maar hoezo zijn die kindjes dom dan
tja.. keuzes in het leven..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat is voor kaneel geen optie natuurlijk want hij heeft zijn chickie al.
verstandigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een one woman kind of guy, Gianni.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Intens slechte cijfers voor het proefwerk. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, dan hadden ze dezelfde cijfers gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ik moet ook keuzes in mijn leven gaan maken. Ik ga er echt angstig slecht mee om atmquote:Deze zag ik al aankomen.quote:![]()
Goede keus
waar tussen moet je gaan kiezen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet ook keuzes in mijn leven gaan maken. Ik ga er echt angstig slecht mee om atm
Hey, nergens voor nodig. Nu ben ik er om je een hart onder de riem te steken. Je kunt het, ik geloof in je!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet ook keuzes in mijn leven gaan maken. Ik ga er echt angstig slecht mee om atm
wat ik wil zodra mijn studie klaar is. Heb 3 opties en op dit moment kies ik optie 4. Vluchten voor beslissingen.quote:
Dan zouden onze servers het weer doen en bepaald pakketje onderweg zijn en dat is niet het gevalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
zit jij weer op mijn pc mee te kijken?
Dank!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:00 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hey, nergens voor nodig. Nu ben ik er om je een hart onder de riem te steken. Je kunt het, ik geloof in je!
Ah chill.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:01 schreef Flippiee het volgende:
Dan zouden onze servers het weer doen en bepaald pakketje onderweg zijn en dat is niet het geval
solliciteren of verder leren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat ik wil zodra mijn studie klaar is. Heb 3 opties en op dit moment kies ik optie 4. Vluchten voor beslissingen.
I know babe.quote:
ouiquote:
pls surgequote:
aandachtshoerquote:
door geen incompetente mod te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:02 schreef Lt.Surge het volgende:
hoe verwijder je berichten op deze forum
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I know babe.
[..]
oui
[..]
pls surge
[..]
aandachtshoer
[..]
door geen incompetente mod te zijn.
jij weet, jij weet.quote:
neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
jij weet, jij weet.
spelletje ging wel goed gister he
wat heb je nu geleerd?quote:
Heb gister nog cadeautje van haar gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Was dit van die klas
Ja, die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Gelukkig zijn de anderen wel leuk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Incompetente mod wordt dus niet gewaardeerd, weer wat geleerd.quote:
niet veelquote:
Echt lijkt mij zo lastig met zo'n klas. En ook zo zonde dat ze het voor anderen onnodig lastig maken Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister nog cadeautje van haar gekregen.
[..]
Ja, die.
Gelukkig zijn de anderen wel leuk.
quote:
w0w, deze zag ik niet aankomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:06 schreef Flippiee het volgende:
Incompetente mod wordt dus niet gewaardeerd, weer wat geleerd.Bedankt proefpersoon
lief bedoeld.quote:
Hier heb ik mezelf dus goed uitgered.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
w0w, deze zag ik niet aankomen.
Alles is zo verwarrend.
Dit jaquote:
Beetje wel, ik ben ook heel teder in bedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
lief bedoeld.Zijn surge en jij wel mannen? of toevallig enorm gevoelige mannen?
Ik kan ook niets zeggen zonder jullie teleur te stellen
quote:
ach gossiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit ja
Tranen zijn mijn beste vrienden.
Dat zal surge dan vast wel waarderenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje wel, ik ben ook heel teder in bed![]()
![]()
je bent wel bedreven in het multi quoten vandaagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ach gossie
[..]
Dat zal surge dan vast wel waarderen![]()
![]()
en jij?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal surge dan vast wel waarderen![]()
![]()
Niet op de intieme delen voelen he? Anders wordt er iemand jaloers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt lijkt mij zo lastig met zo'n klas. En ook zo zonde dat ze het voor anderen onnodig lastig maken Ik voel met je mee.
arme Fokker.quote:
Ik zit op mijn laptop, ik denk dat dat ook wel er aan bijdraagt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent wel bedreven in het multi quoten vandaag
ik ben getrouwd met snowbellsquote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet op de intieme delen voelen he? Anders wordt er iemand jaloers.
Ja, het is onnodig lastig op deze manier. Maar goed, het kan erger. Ik ben nog niet neergestoken.
sorry bby, heb mijn pijlen gericht op een huwelijk van iemand wat ik ff kapot moet maken en dan m'n schouder ( o.a dan hequote:
snowbabe moet toch bijna van dr ban af zijn, of niet?quote:
Als het een slecht huwelijk is of stel dat de partners lange tijd zonder elkaar zijn, dan moet dat kapot maken niet zo lastig zijn. Niet dat ik een bijdrage wil leveren aan het kapot maken van een huwelijk, maar dat is gewoon mijn idee er over.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sorry bby, heb mijn pijlen gericht op een huwelijk van iemand wat ik ff kapot moet maken en dan m'n schouder ( o.a dan he![]()
![]()
) aan kan bieden.
over bans doen we geen uitsprakenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snowbabe moet toch bijna van dr ban af zijn, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er voor iedereen alleen niet in een bed en niet beschikbaar voor huwelijkquote:![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het een slecht huwelijk is of stel dat de partners lange tijd zonder elkaar zijn, dan moet dat kapot maken niet zo lastig zijn. Niet dat ik een bijdrage wil leveren aan het kapot maken van een huwelijk, maar dat is gewoon mijn idee er over.
[..]
over bans doen we geen uitspraken
Maar als Surge even weg kijkt,whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben er voor iedereen alleen niet in een bed en niet beschikbaar voor huwelijk
maar goed.
ik ben er weg van. ik kreeg ter ore dat er bier in de werkplaats staan
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gewoon een keer met je hand danquote:
Bedankt voor je bijdrage. Ik zal dit meenemen in mijn beslissing.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Flippiee het volgende:
Als het een slecht huwelijk is of stel dat de partners lange tijd zonder elkaar zijn, dan moet dat kapot maken niet zo lastig zijn. Niet dat ik een bijdrage wil leveren aan het kapot maken van een huwelijk, maar dat is gewoon mijn idee er over.
Ik neem mijn baan uiterst serieus, soz, tr gedaanquote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Als je neergestoken wordt, dan fix ik wel dat de liquidaties in Amsterdam binnenkort ergens anders plaatsvinden.
vrijdagmiddagborrel! Hfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whut
maar goed.
ik ben er weg van. ik kreeg ter ore dat er bier in de werkplaats staan
Dat is wel weer mogelijk.quote:
Sterkte. Dat zij maar op je schouder gaat uithuilen. Zou wel alvast vliegtickets boeken zodat je sneller bij haar bent. (dit is geen moordachtige plan van mij gr)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ik zal dit meenemen in mijn beslissing.
HE'S GOING DOWN
wow :squote:[..]
Ik neem mijn baan uiterst serieus, soz, tr gedaan
Goede ontwikkeling dat. Lijkt mij ook prettig voor jezelf. Beetje leren hoe je zo een situatie aanpakt, hoe het een volgende keer kan etc.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Hehehe.
Het gaat wel steeds beter in die klas. Steeds meer die naar me luisteren.
thx bby ik zal je updaten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:24 schreef Flippiee het volgende:
Sterkte. Dat zij maar op je schouder gaat uithuilen. Zou wel alvast vliegtickets boeken zodat je sneller bij haar bent. (dit is geen moordachtige plan van mij gr)
heb me bedacht, tr afgevinkt.quote:
yes pls. anders blijf ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thx bby ik zal je updaten.
[..]
heb me bedacht, tr afgevinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |