Lache johquote:
moet ik eerst de lucht er uit laten lopen?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
moet ik eerst de lucht er uit laten lopen?
ja en nu het onschuldige hertje spelenquote:
Ik speel nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja en nu het onschuldige hertje spelen
flipje plz
ohhh tekenen?quote:
oh bedankt voor de andere tips om mezelf om het leven te brengen per DM.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik speel niet, ik wil gewoon niet dat je je verzuipt
[..]
ohhh tekenen?moeten we wel met meer dan 2 zijn en ik slaap binnen nu en 23 minuten
moet je gewoon stom terug doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee want Fokker doet stom tegen mij
Dat is nu wel heel makkelijk he nu hij al zo mad is en er zo'n grote knop zichtbaar is om op te drukken, nee dat doe ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee want Fokker doet stom tegen mij
quote:
ik zeg doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nu wel heel makkelijk he nu hij al zo mad is en er zo'n grote knop zichtbaar is om op te drukken, nee dat doe ik niet.
Ik geef graag geweldige adviezenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oh bedankt voor de andere tips om mezelf om het leven te brengen per DM.
ik zal straks ff wat anders kiezen dan het bad
If you can't view content with the Shockwave Player, it could be that your computer is running a 64-bit Web browser on a 64-bit Windows operating system. Shockwave Player does not run in most 64-bit browsers in Windows.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Kom in room ONZjwz
Klopt, ik heb speciaal daarvoor het in IE open, ergens anders werkt ie ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
If you can't view content with the Shockwave Player, it could be that your computer is running a 64-bit Web browser on a 64-bit Windows operating system. Shockwave Player does not run in most 64-bit browsers in Windows.
Ik durf dat niet aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb speciaal daarvoor het in IE open, ergens anders werkt ie ook niet
wie noem je meisjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
Godver, nu zit ik daar alleen met een meisje, dat durf ik niet
okayquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
FLIPS GA GVD NAAR BED
KWART OVER 1 JONGE DAME
en een toyboy ohohohohoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
Godver, nu zit ik daar alleen met een meisje, dat durf ik niet
Met je shockwave.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel lekker, met jou? Wat doe je nog allemaal in Engeland eigenlijk? Je was gestopt met studeren toch?quote:
Niet zoveel helaas, ik tracht te werken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel lekker, met jou? Wat doe je nog allemaal in Engeland eigenlijk? Je was gestopt met studeren toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zoveel helaas, ik tracht te werken.
Bedanktquote:
Snap ik goed. Ben benieuwd hoe groot de hype dit keer wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt
Bijna nieuwe prins of prinses.
zenuwachtig voor
aww thxquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had je dik kunnen inmaken, maar jij bent nieuw, ik geef je een kans
eens wel.quote:
Op mij heeft ze helaas nooit weer geantwoordquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eens wel.
maar die DM's zijn hartverwarmend hoor.
op 1 na.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eens wel.
maar die DM's zijn hartverwarmend hoor.
op 1 na.
Wel toch ? Check morgen wel DM historiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op mij heeft ze helaas nooit weer geantwoord
wel in het Russisch gedaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op mij heeft ze helaas nooit weer geantwoord
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel toch ? Check morgen wel DM historie![]()
Zelfde als die quote alert van je, daar wacht ik ook nog steeds op.quote:
Zet dan dat alert aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfde als die quote alert van je, daar wacht ik ook nog steeds op.
Zeg dan gewoon dat je mn piemel niet mooi vind
Vuige leugens ditquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet dan dat alert aan
En dan heb je zeker surge gedmd want ik weet niets over je piemel
Nu ook mobiel weg bye
Waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb vanavond afgesproken met vrienden maar overweeg ernstig om te bailen. Wat nu?
Dan gewoon niet gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Te kinderachtig voor woorden, dus reken maar dat er vrouwen bij betrokken zijn.
Ja het is bij mij. Maar ik ga gewoon, bailen is nog kinderachtiger dan het overwegen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja het is bij mij. Maar ik ga gewoon, bailen is nog kinderachtiger dan het overwegen.
Zometeen hoorcollege en bijles geven. Booooring
Sorry, ik heb ook vrouwelijke eigenschappen.quote:
Mag ik bij je achterop?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook vrouwelijke eigenschappen.
Maar ik ben ervantussen. Mooi weer om een stukje met de motor te gaan rijden.
Gewoon zeggen dat je een verjaardag van je oma hebt, haha nee oké sorry. Gewoon bailen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb vanavond afgesproken met vrienden maar overweeg ernstig om te bailen. Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |