Lache johquote:
moet ik eerst de lucht er uit laten lopen?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
moet ik eerst de lucht er uit laten lopen?
ja en nu het onschuldige hertje spelenquote:
Ik speel nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja en nu het onschuldige hertje spelen
flipje plz
ohhh tekenen?quote:
oh bedankt voor de andere tips om mezelf om het leven te brengen per DM.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik speel niet, ik wil gewoon niet dat je je verzuipt
[..]
ohhh tekenen?moeten we wel met meer dan 2 zijn en ik slaap binnen nu en 23 minuten
moet je gewoon stom terug doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee want Fokker doet stom tegen mij
Dat is nu wel heel makkelijk he nu hij al zo mad is en er zo'n grote knop zichtbaar is om op te drukken, nee dat doe ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee want Fokker doet stom tegen mij
quote:
ik zeg doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nu wel heel makkelijk he nu hij al zo mad is en er zo'n grote knop zichtbaar is om op te drukken, nee dat doe ik niet.
Ik geef graag geweldige adviezenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oh bedankt voor de andere tips om mezelf om het leven te brengen per DM.
ik zal straks ff wat anders kiezen dan het bad
If you can't view content with the Shockwave Player, it could be that your computer is running a 64-bit Web browser on a 64-bit Windows operating system. Shockwave Player does not run in most 64-bit browsers in Windows.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Kom in room ONZjwz
Klopt, ik heb speciaal daarvoor het in IE open, ergens anders werkt ie ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
If you can't view content with the Shockwave Player, it could be that your computer is running a 64-bit Web browser on a 64-bit Windows operating system. Shockwave Player does not run in most 64-bit browsers in Windows.
Ik durf dat niet aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb speciaal daarvoor het in IE open, ergens anders werkt ie ook niet
wie noem je meisjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
Godver, nu zit ik daar alleen met een meisje, dat durf ik niet
okayquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
FLIPS GA GVD NAAR BED
KWART OVER 1 JONGE DAME
en een toyboy ohohohohoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
Godver, nu zit ik daar alleen met een meisje, dat durf ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |