Ja ik ook en kus me niet nu je bent even mijn nemesisquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wilde 'm toch ooit een keer maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
U jelly bro?quote:
Als het een hele hoop is, dan heb je het goede bedragquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
Hallo, volgens mij faal ik in het berekenen van de gemeentelijke belastingen.
Kijkt naar geslachtstatus: conclusie logischquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
Hallo, volgens mij faal ik in het berekenen van de gemeentelijke belastingen.
Ja, het is een hele hoopquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het een hele hoop is, dan heb je het goede bedrag
Hilarisch. Erg gevat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kijkt naar geslachtstatus: conclusie logisch
Vieze seksist.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kijkt naar geslachtstatus: conclusie logisch
Ik hoop dat ze de jouwe ook een keer inpluggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen hoe onze hersenen zijn ingesteld toch
Uiteindelijk wel maar reken er maar niet vroegtijdig opquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de jouwe ook een keer inpluggen.
Wees niet bang. Ik kan rekenen. Dus ik reken zeker niet op jou.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar reken er maar niet vroegtijdig opWat een aantal kusjes trouwens vandaag, mijn geluksdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nou ik heb even geen gevat weerwoord hierop. Maar dat maakt niet uit. Want uhm tjah he jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik kan rekenen. Dus ik reken zeker niet op jou.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ff wezen wandelen na de lunch. Wat een weerWat een photobombersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdulleme !
Ook in moeilijke tijden.
Het is onzin dat mannen beter met cijfers zijn dan vrouwen. Op de basisschool is het in niveau en aanleg gewoon gelijk. Interesse is wat anders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen hoe onze hersenen zijn ingesteld toch
We kunnen niet allemaal winnaars zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ik heb even geen gevat weerwoord hierop. Maar dat maakt niet uit. Want uhm tjah he ja
Er zijn wel meer mannen dan vrouwen uitzonderlijk goed met cijfers toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is onzin dat mannen beter met cijfers zijn dan vrouwen. Op de basisschool is het in niveau en aanleg gewoon gelijk. Interesse is wat anders.
Wat ik mis in wiskundig inzicht, maak ik meer dan goed met creatief talentquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is onzin dat mannen beter met cijfers zijn dan vrouwen. Op de basisschool is het in niveau en aanleg gewoon gelijk. Interesse is wat anders.
Wat tevens veel leuker is om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik mis in wiskundig inzicht, maak ik meer dan goed met creatief talent.
Is puur een interesse dingquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen dan vrouwen uitzonderlijk goed met cijfers toch?
Alles wat cijfers, formules en codes te maken heeft snap ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer mij dat eens aan wil jequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schijnt dat na de basisschool wel een groter verschil ontstaat tussen mannen en vrouwen, maar dat verschil schrijven ze niet toe aan verschil in talent voor cijfers, maar eerder invloeden van cultuur, verwachtingspatronen en verschil in interesse. Net zoals er bij vrouwen minder interesse is voor beta vakken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen dan vrouwen uitzonderlijk goed met cijfers toch?
Een portret staat leuker aan de muur dan een balanssheet, jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat tevens veel leuker is om naar te kijken.
Jij ziet cijfers in kleuren toch? En je kon Pi met veel getallen achter de komma opzeggen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een erg goed wiskundig inzicht. Ben alleen nog steeds een beetje cijfertjesblind. Die dingen staan los van elkaar.
Ik heb geen van beide.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel is 15.429 x 283.189 (zonder rekenmachine binnen 10 seconden).quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede lerares, helaasquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leer mij dat eens aan wil je
Dat laatste is een kwestie van uit je hoofd leren, dat kan iedereenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij ziet cijfers in kleuren toch? En je kon Pi met veel getallen achter de komma opzeggen?
Daniel Tametquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij ziet cijfers in kleuren toch? En je kon Pi met veel getallen achter de komma opzeggen?
Kon ze moeilijk wegjagen natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat een photobombersVerdulleme !
Pi is toch oneindig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat laatste is een kwestie van uit je hoofd leren, dat kan iedereen
Fijn voor je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoeveel is 15.429 x 283.189 (zonder rekenmachine binnen 10 seconden).
Elke reeks van cijfers die je je maar voor kan stellen staat in pi ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pi is toch oneindig?En nee, mij zou dat nooit zo ver lukken als Loka.
Ja, dat kan ik dan weer wel. Maar ik kan nog verrassend veel moeite hebben met er bewerkingen mee uitvoeren. Letters leiden me veel minder snel af.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heus wel, je bent FOK!ker, wat de FOK! denken die druiloren wel niet ?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kon ze moeilijk wegjagen natuurlijk
Hiergaanwedanquote:
Praat hun taal nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heus wel, je bent FOK!ker, wat de FOK! denken die druiloren wel niet ?!
Serieus?quote:
Ik ben goed in aftrekken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk is Wiskunde iets prachtigs. Ik zuig er alleen hard in.
Een goede wiskundeleraar op de middelbare school is zijn/haar gewicht in goud waard.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg na de film "a beautiful mind" zin om allerlei wiskundige formules op te lossen. Helaas kan ik dat dus ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ja hij heeft gewoon verbindingen gemaakt door een seizure (weet Nederlandse naam niet zeker) en daardoor ziet hij dat op die manier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Synesthesia
Eerlijk is eerlijk, ik zuig er ook niet hard in. Het interesseert me gewoon niet genoeg om me er echt in te verdiepenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een goede wiskundeleraar op de middelbare school is zijn/haar gewicht in goud waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |