Fijn voor je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoeveel is 15.429 x 283.189 (zonder rekenmachine binnen 10 seconden).
Elke reeks van cijfers die je je maar voor kan stellen staat in pi ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pi is toch oneindig?En nee, mij zou dat nooit zo ver lukken als Loka.
Ja, dat kan ik dan weer wel. Maar ik kan nog verrassend veel moeite hebben met er bewerkingen mee uitvoeren. Letters leiden me veel minder snel af.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij ziet cijfers in kleuren toch? En je kon Pi met veel getallen achter de komma opzeggen?
Heus wel, je bent FOK!ker, wat de FOK! denken die druiloren wel niet ?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kon ze moeilijk wegjagen natuurlijk
Hiergaanwedanquote:
Praat hun taal nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heus wel, je bent FOK!ker, wat de FOK! denken die druiloren wel niet ?!
Serieus?quote:
Ik ben goed in aftrekken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk is Wiskunde iets prachtigs. Ik zuig er alleen hard in.
Een goede wiskundeleraar op de middelbare school is zijn/haar gewicht in goud waard.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg na de film "a beautiful mind" zin om allerlei wiskundige formules op te lossen. Helaas kan ik dat dus ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ja hij heeft gewoon verbindingen gemaakt door een seizure (weet Nederlandse naam niet zeker) en daardoor ziet hij dat op die manier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Synesthesia
Eerlijk is eerlijk, ik zuig er ook niet hard in. Het interesseert me gewoon niet genoeg om me er echt in te verdiepenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een goede wiskundeleraar op de middelbare school is zijn/haar gewicht in goud waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |