Praat hun taal nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heus wel, je bent FOK!ker, wat de FOK! denken die druiloren wel niet ?!
Serieus?quote:
Ik ben goed in aftrekken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk is Wiskunde iets prachtigs. Ik zuig er alleen hard in.
Een goede wiskundeleraar op de middelbare school is zijn/haar gewicht in goud waard.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg na de film "a beautiful mind" zin om allerlei wiskundige formules op te lossen. Helaas kan ik dat dus ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ja hij heeft gewoon verbindingen gemaakt door een seizure (weet Nederlandse naam niet zeker) en daardoor ziet hij dat op die manier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Synesthesia
Eerlijk is eerlijk, ik zuig er ook niet hard in. Het interesseert me gewoon niet genoeg om me er echt in te verdiepenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een goede wiskundeleraar op de middelbare school is zijn/haar gewicht in goud waard.
Een user. Veel meer weet ik ook niet van hem. Niet boeiend genoeg om te onthouden, denk ik. :$quote:
Je kunt niet zuigen in wiskunde. Alleen maar in de trucjes die ze je op school willen bijbrengen in een poging je iets te laten zien van wat wiskunde eigenlijk is, en de manier waarop dat gebeurt werkt niet voor iedereen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ahhhhh.... Kijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/342349
Die ken ik niet zo goed.quote:
Ah, vandaar dat ik 'm niet ken denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Een user. Veel meer weet ik ook niet van hem. Niet boeiend genoeg om te onthouden, denk ik. :$
*KLETS*quote:
quote:
Dat wel ja. Het enige dat ik leuk kan laten zien op feestjes zijn portrettenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn autistische broer weet van debiel veel mensen de geboorte- en sterfdatum uit zijn hoofd en hij kan letterlijk binnen een seconde uitrekenen hoe oud die dan in dagen zijn geworden. Klopt iedere keer. Heb je verder geen hol aan maar is zeker leuk voor feestjes
Beter dan mijn trucjes op feestjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn autistische broer weet van debiel veel mensen de geboorte- en sterfdatum uit zijn hoofd en hij kan letterlijk binnen een seconde uitrekenen hoe oud die dan in dagen zijn geworden. Klopt iedere keer. Heb je verder geen hol aan maar is zeker leuk voor feestjes
Troost je, ik heb niet echt wat om mee te pochen op feestjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel ja. Het enige dat ik leuk kan laten zien op feestjes zijn portretten. En die sleep je niet mee.
Die is inderdaad ook geen fan van je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef jodelahity het volgende:
Nu nog een weisman erbij en het is compleet
Ik kan alle oblasten en krajs van Rusland opnoemen. Daar gaan mensen alleen maar van huilen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel ja. Het enige dat ik leuk kan laten zien op feestjes zijn portretten. En die sleep je niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |