abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:07:51 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151073803
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef agter het volgende:

[..]

Heb jij de band gehoord? Ik niet.
Waarom staat ie niet online?
We weten gewoon niet of ie wat gezegd heeft. Er zijn totaal geen mededelingen over gedaan.
Daar is in de persconferentie van 12.30 van gezegd dat de copiloot niets meer heeft gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151073856
Zeker niet ergens wat duidelijkere foto's van de crash? Op vage beelden is wel te zien dat hij in miljoenen stukjes is, maar ben benieuwd of er al een heldere verzameling foto's is.

Afgelopen nacht pas die van MH17 gezien. Heftig, aangrijpend, intrigerend.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
pi_151074237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

in een A320 kan volgens mij iedereen het wel zien als er iemand de cockpitdeur staat in te trappen. Als die persoon ook nog eens de piloot is lijkt me dat geen goed teken. Ik denk dat ze wel eerder dan die laatste seconde door hebben gehad dat er iets niet in de haak was.
Ik geloof ook niet dat ze het pas op het laatst doorhadden. Vraag me dan ook af waarom dit gezegd is. Beetje verdacht eigenlijk wel.

Volgens mij valt het wel op als de buitengesloten gezagvoerder de cockpitdeur eruit probeert te trappen.

donderdag 26 maart 2015 @ 22:17:15 #104
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151074304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Die deur schijnt zelfs bestand tegen een granaat te zijn, dus ik neem aan dat de piloot wist dat proberen in te trappen weinig zin had. Daar veroorzaak je alleen maar paniek mee denk ik.
Volgens mij heeft een granaat ook niet veel impact, het zijn vooral de metalen deeltjes die de schade veroorzaken. Met granaten zijn wel eens plofkraken (die term klopt dan meteen niet meer) gepleegd op pinautomaten, weinig succesvol want ze veroorzaken niet zo heel veel materiele schade maar zijn gemaakt om mensen aan stukken te scheuren met vliegende repen metaal.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:17:23 #105
862 Arcee
Look closer
pi_151074311
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef agter het volgende:
Heb jij de band gehoord? Ik niet.
Waarom staat ie niet online?
We weten gewoon niet of ie wat gezegd heeft. Er zijn totaal geen mededelingen over gedaan.
Jawel, hij heeft niks gezegd.

Triest dat om een nieuwe 911 te voorkomen dit nu tot deze tragedie heeft geleid.

Hoewel de regel zoals in de USA van altijd meer dan 1 persoon in de cockpit al zou helpen, zou je zeggen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_151074321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ze het pas op het laatst doorhadden. Vraag me dan ook af waarom dit gezegd is. Beetje verdacht eigenlijk wel.

Volgens mij valt het wel op als de buitengesloten gezagvoerder de cockpitdeur eruit probeert te trappen.

[ afbeelding ]
Gordijntje dicht...
Make my day!
pi_151074412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Loekie1 het volgende:
Met antidepressiva durf je alles.
Weet niet exact hoe je dit bedoelt, maar stel dat hij inderdaad bekend was met depressies en gestart is met een bepaald antidepressiva, kan dit de kans op suicidaliteit wel verhogen. na de start van een AD zelfs vrij plotseling. Ik werk in de psychiatrie en het komt helaas af en toe voor dat een depressief persoon acuut suicidale gedachtes krijgt na start met een van de middelen die daarom bekend staan.
Google maar eens op het verband tussen antidepressiva en suicidaliteit.
pi_151074430
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef agter het volgende:

[..]

Gordijntje dicht...
Ja en heeeel zachtjes kloppen. En dan fluisteren door het sleutelgat psstt mag ik er alsjeblieft weer in?
pi_151074479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef Whipper het volgende:

[..]

Google maar eens op het verband tussen antidepressiva en suicidaliteit.
En wat is het verband tussen antidepressiva en massamoord?
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:23:16 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151074594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Arcee het volgende:
Hoewel de regel zoals in de USA van altijd meer dan 1 persoon in de cockpit al zou helpen, zou je zeggen.
Uit PR-overwegingen buitelen de luchtvaartmaatschappijen al over elkaar heen om die regel nu in te gaan voeren:

Strengere cockpitregels bij vliegmaatschappijen
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:23:18 #111
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_151074596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja en heeeel zachtjes kloppen. En dan fluisteren door het sleutelgat psstt mag ik er alsjeblieft weer in?
Dat hoor je met al het geluid en gepraat dan hoogstens in het business class deel (dat iemand de deur probeert in te trappen e.d.).
pi_151074636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

En wat is het verband tussen antidepressiva en massamoord?
Kun je ook verschillende theorieen op loslaten. Er zijn mensen die zich van alle gevoel hebben afgesloten en het niet uitmaakt welke schade ze aanrichten.
Kan ook zijn dat hij zijn levenlang het gevoel heeft gehad overal in te falen en nooit gehoord te zijn. Ook is dit een brute wijze, iedereen heeft het wel over hem.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:25:38 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_151074729
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Whipper het volgende:
iedereen heeft het wel over hem.
De ultieme egotrip ja... als je tenminste niet dood zou zijn.
pi_151074770
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De ultieme egotrip ja... als je tenminste niet dood zou zijn.
Die egotrip heeft hij in die 8 minuten descent misschien wel gehad, als dat de reden van suicide is.
pi_151074821
Nou het is nu wel voor de 3e keer in 3 jaar gebeurd dat een zelfmoordactie tot een crash leidt dus het is op het totaal aantal vluchten misschien miniscuul maar qua impact wel enorm, ik zou de regel minimaal twee man in de cockpit wel toejuichen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151074946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou het is nu wel voor de 3e keer in 3 jaar gebeurd dat een zelfmoordactie tot een crash leidt dus het is op het totaal aantal vluchten misschien miniscuul maar qua impact wel enorm, ik zou de regel minimaal twee man in de cockpit wel toejuichen
Pure schijnveiligheid. Als de piloot zelfmoord wil plegen hoeft hij maar een copiloot - of stewardess- uit te schakelen. En dat lukt hem wel als hij echt wil.

Een borderliner vragen haar scharen en messen in te leveren ter voorkoming van automutilatie is ook schijnveiligheid.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:30:22 #117
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151074988
quote:
Copycat suicide...
https://en.wikipedia.org/wiki/Copycat_suicide
are we infinite or am I alone
pi_151075015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Whipper het volgende:

[..]

Pure schijnveiligheid. Als de piloot zelfmoord wil plegen hoeft hij maar een copiloot - of stewardess- uit te schakelen. En dat lukt hem wel als hij echt wil.

Een borderliner vragen haar scharen en messen in te leveren ter voorkoming van automutilatie is ook schijnveiligheid.
Het is wel een extra drempel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151075072
quote:

[..]

Nouja, je weet niet of iemand die zelfmoord pleegt en anderen daarin meeneemt ook echt fysiek en mentaal in staat is om mensen aan te vallen en te doden. Klinkt misschien een beetje dubbel omdat hij nu ook iedereen gedood heeft, maar nu is het indirect en merkt hij er zelf 'niks' van.
pi_151075083
quote:

[..]

Als een piloot zelfmoord wil plegen kan hij toch ook als gewone stervelingen zich van een flat gooien, voor een trein springen of zich ophangen?
pi_151075118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij de andere gevallen waarbij de piloot doelbewust zijn vliegtuig liet crashen was er ook nooit sluitend bewijs.. in geen van de gevallen werd een afscheidsbrief o.i.d. achter gelaten geloof ik.. Sluitend bewijs is mijns inziens ook niet nodig
Voor de oplossingen is geen verder bewijs nodig nee, die spreken voor zich. Maar het is nu zeker nog te vroeg om alle andere scenario's af te wijzen. Als dat eenmaal is gedaan door de onderzoekers lijkt het zelfmoordscenario het meest waarschijnlijk, maar ligt het niet vast.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:32:41 #122
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075131
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is wel een extra drempel
Maar nog steeds schijnveiligheid. Als je toch al van plan bent om zelfmoord te plegen met medeneming van tig passagiers dan is een stewardessje naast je echt geen drempel meer.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:34:22 #123
862 Arcee
Look closer
pi_151075228
quote:
Inderdaad, volgens 2 gepensioneerde piloten bij DWDD zou het geen enkel nut hebben. Snap ik niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:35:49 #124
862 Arcee
Look closer
pi_151075295
quote:
Maar hij kan dan nooit juist door het alleen zijn ineens een opwelling krijgen.
pi_151075347
NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:35:56 BREAKING: Reports that German police have found "something of significance" in the home of #Germanwings co-pilot Andreas Lubitz. reageer retweet
Benieuwd wat ze hebben gevonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')