quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Persoonlijk zou ik gaan voor een moderne 11 speed compact groep Sunrise. Dat is meer van deze tijd. Zelfs shimano is de triple aan het afbouwen. Opletten dat je lange kooi koopt zodat je een cassette tot 32 tanden kan steken.
34x32 rij je dan met 70 omwentelingen 6 km h. Een nog lichter verzet en je valt om
Deze route is leukquote:
Lichtste verzet op mijn triple is zwaarder dan het gros van de kant- en klaar instapcompacts.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je triple nodig hebt had je meer moeten trainen
Als je weg wilt fietsen vanuit Spa weet ik het niet. Als je met de auto eerst 40km naar het westen wil kan je misschien de Muur van Huy en Citadel van Namurs doen.quote:
wacht maar tot je een uurtje +10% omhoog moet dan piep je om je moeder , en waarom je zo dom wasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Lichtste verzet op mijn triple is zwaarder dan het gros van de kant- en klaar instapcompacts.
Vriendje van me heeft zo'n peloton gekocht, 34/32... Je kan net zo goed een ketting om je wielen leggen.
Niet.quote:
Op een fiets met een triple kan óók een andere cassette he? als t moet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:26 schreef dop het volgende:
[..]
wacht maar tot je een uurtje +10% omhoog moet dan piep je om je moeder , en waarom je zo dom was
hier in dit topic neuken ze anders de een na de ander hun vrouw zwanger , op een enkele lafaard naquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Ben best wel gehecht aan m'n prostaat wat dat betreft.
Dit heb ik je al een keer uitgelegd, ik zou me eerder zorgen om je geheugen maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Ben best wel gehecht aan m'n prostaat wat dat betreft.
Knut is zo'n lafaard?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:28 schreef dop het volgende:
[..]
hier in dit topic neuken ze anders de een na de ander hun vrouw zwanger , op een enkele lafaard na![]()
Dit heb je nog nooit aan mij uitgelegd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit heb ik je al een keer uitgelegd, ik zou me eerder zorgen om je geheugen maken.
Ik denk niet dat jij nu nog een andere cassette nodig zou hebben als je compact had.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef muzas het volgende:
Neemt niet weg dat ik nu ook een compact zou scoren. Die 30 gebruik ik hier in de omgeving sowieso nooit.
In limburg/ardennen is het enige voordeel dat ik niet met mn kettingbladen hoef te kutten en geen andere cassette hoef te steken, maar om voor dat kwartiertje werk nou de rest van het jaar die 30 mee te slepen...
Dan liever 11-speed.
vertel eens wat nieuwsquote:
Ik rij expres zoveel mogelijk zonder zadel om impotent te geraken voordat de eierstokken van mn vrouw op springen staan.quote:
Ik snap je zin niet helemaal.... Daarbuiten bedoelde ik meer dat het niet zou hóeven los van of ik het nodig heb ja of nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij nu nog een andere cassette nodig zou hebben als je compact had.
Jij hebt geluk dat sherlock het niet doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb je nog nooit aan mij uitgelegd.
Vast aan iemand anders, maar ik lees niet al jouw posts.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rij expres zoveel mogelijk zonder zadel, maar met een afgevlakte zadelpen, om impotent te geraken voordat de eierstokken van mn vrouw op springen staan.
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:32 schreef muzas het volgende:
Limburg zou ik zelf nu wel durven met een 39/28 of 34/25 denk ik.
Chouffie over 2 maanden ga ik weer heel bij zijn met mn 30... Al is het maar vanwege de kleinere stappen in ratio...
quote:
Heb er even een fatsoenlijke route van gemaakt:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:25 schreef very het volgende:
[..]
Deze route is leuk
(ik had er de grootste moeite mee, dat wel. Maar was ook op mijn specialized hybride en pas een week na aanschaf ofzo)
Kan je daarna om het circuit heen fietsen...ook best leuk. Het circuit zelf is jammer genoeg niet toegankelijk met de fiets (duh), maar je kan er praktisch helemaal omheen en tussendoor rijden. Wel geinig als er geraced wordt
Check!quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:39 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Heb er even een fatsoenlijke route van gemaakt:
https://www.strava.com/routes/2020458
![]()
Nee mijn kwaliteiten liggen op het vlakke.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:13 schreef dop het volgende:
[..]
ik ken je niet wat rij je normaal omhoog ? kan je een beetje klimmen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |