Juist wel, na 911 is de cockpit deur juist zo gemaakt dat je niet zomaar in de cockpit kan komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Sowieso de conclusie dat de veiligheidsmaatregelen omtrent de cockpitdeur niet in orde zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfmoord van iemand die aandachtsgeil is
En dat is nu net dat ervoor heeft gezorgd dat dit vliegtuig neer kon storten waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel, na 911 is de cockpit deur juist zo gemaakt dat je niet zomaar in de cockpit kan komen.
Ik mep dadelijk wel een willekeurige Amerikaan tegen de vlakte, altijd hun schuldquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is nu net dat ervoor heeft gezorgd dat dit vliegtuig neer kon storten waarschijnlijk.
Dit geeft mij wel een blij gevoel eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mep dadelijk wel een willekeurige Amerikaan tegen de vlakte, altijd hun schuld
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mep dadelijk wel een willekeurige Amerikaan tegen de vlakte, altijd hun schuld
Doe datquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is nu net dat ervoor heeft gezorgd dat dit vliegtuig neer kon storten waarschijnlijk.
Nee niet, dit was de makkelijkste en goedkoopste oplossing waarbij dit risico genomen is. Een risico wat je naar mijn mening niet mag nemen omdat ze hadden kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren. Er zijn na 9/11 verschillende andere opties bedacht om het veiliger te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel, na 911 is de cockpit deur juist zo gemaakt dat je niet zomaar in de cockpit kan komen.
Dan had dit nog steeds kunnen gebeuren. Dit is niet het eerste geval van een piloot die zoiets doet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet, dit was de makkelijkste en goedkoopste oplossing waarbij dit risico genomen is. Een risico wat je naar mijn mening niet mag nemen omdat ze hadden kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren. Er zijn na 9/11 verschillende andere opties bedacht om het veiliger te maken.
Plus daarbij dat ze het in de luchtvaart niet erg nauw nemen met de officiële regels dat er dus iemand van de bemanning moet wisselen met de (co-)piloot die zijn plek verlaat.
Ik post zo nu en dan in de Groningen Stad topic. Zit in Paddepoel, ergens achter de Spar. Jij ?quote:
Voor dit soort klootzakkige mongolen is een speciale plek in hel gereserveerd. Dit is gewoon massamoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef jodelahity het volgende:
Met zoveel mensen is het logisch dat er nou eenmaal mensen ongelukkig zijn. En dan krijg je dit soort zaken. Is niet tegen te houden.
Bij mijn vriendin in Korrewegwijk, eerst in Selwerd, de middelste studentenflatquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik post zo nu en dan in de Groningen Stad topic. Zit in Paddepoel, ergens achter de Spar. Jij ?
Had dan op zijn minst gepoogd een looping te maken, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor een ontzettend laag vuig egoïstisch wezen moet je zijn om 150 mensen mee te sleuren in je eigen zelfmoord. Gadverdamme. Ik kan er met mijn kop niet bij.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor dit soort klootzakkige mongolen is een speciale plek in hel gereserveerd. Dit is gewoon massamoord
Daar ligt toch ook ergens een subway of niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik post zo nu en dan in de Groningen Stad topic. Zit in Paddepoel, ergens achter de Spar. Jij ?
Ik keur het ook niet goed hoor. Maar het verbaast me dat mensen altijd zo verontwaardigd zijn dat met 7 miljard mensen er af en toe zoiets gebeurt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor dit soort klootzakkige mongolen is een speciale plek in hel gereserveerd. Dit is gewoon massamoord
Daarom zoeken ze nog naar de data-rec toch? Bewijs van die looping.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had dan op zijn minst gepoogd een looping te maken, zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ligt toch ook ergens een subway of niet?
Lees je anders even in Tijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had dit nog steeds kunnen gebeuren. Dit is niet het eerste geval van een piloot die zoiets doet.
Verontwaardigd, is tot daar een toe. Verbaasd en onvoorstelbaar dat iemand zo iets doet, dat het een statistische zekerheid is dat er zulke mensen zijn staat los van de reactie er op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed hoor. Maar het verbaast me dat mensen altijd zo verontwaardigd zijn dat met 7 miljard mensen er af en toe zoiets gebeurt.
Oh nice, en Selwerd ook wel. 3 Supermarkten in de wijk, ideaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin in Korrewegwijk, eerst in Selwerd, de middelste studentenflat
Dit was wel tegen te houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef jodelahity het volgende:
Met zoveel mensen is het logisch dat er nou eenmaal mensen ongelukkig zijn. En dan krijg je dit soort zaken. Is niet tegen te houden.
Dit is natuurlijk wat anders dan een ongeluk, hè...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed hoor. Maar het verbaast me dat mensen altijd zo verontwaardigd zijn dat met 7 miljard mensen er af en toe zoiets gebeurt.
Dat doet een Airbus niet, grijpt de computer in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had dan op zijn minst gepoogd een looping te maken, zou ik zeggen.
Klopt. In het Winkelcentrum.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ligt toch ook ergens een subway of niet?
Staat er blijkbaar los van ja dat klopt. Maar dat is eigenlijk niet logisch. Geeft gewoon aan dat mensen niet de hoeveelheid incidenten in de juiste verhouding kunnen zien tot het aantal mensen op de aarde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verontwaardigd, is tot daar een toe. Verbaasd en onvoorstelbaar dat iemand zo iets doet, dat het een statistische zekerheid is dat er zulke mensen zijn staat los van de reactie er op.
Ja nu vooral naar de Jumbo daar bij de Berend heet het volgens mijquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh nice, en Selwerd ook wel. 3 Supermarkten in de wijk, ideaal.
Hoe of wat je ook doet. Als een piloot een vliegtuig wil laten neerstorten dan hij/zij dat. Daar helpt geen enkel systeem tegenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Lees je anders even in Tijn.Er zijn genoeg opties waarbij dit niet had kunnen gebeuren. Er zijn zelfs oplossingen bedacht die uit gaan van biometrische beveiliging. Maar dat zou teveel geld gaan kosten en dat zijn mensen levens natuurlijk niet waard van te voren. Dat is altijd pas achteraf. Hetzelfde geldt voor de manier waarop de 'zwarte dozen' data opslaan. Sinds MH370 staat dat ineens hevig ter discussie maar is er een jaar later nog steeds niks veranderd.
Hoe dan? Want bij dit incident blijkbaar nog niet. Maar misschien heb je een bepaalde toekomstvisie waarvan je zeker weet dat het uit gaat komenquote:
Daarom zit er normaal gesproken niet maar 1 piloot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe of wat je ook doet. Als een piloot een vliegtuig wil laten neerstorten dan hij/zij dat. Daar helpt geen enkel systeem tegen
Ver van je bed show. Als je elke dag elke gruwelijkheid bewust zou meemaken die door het schuim van de aarde wordt gepleegd, dat wil je toch niet. Iets met glas halfvol en glas half leeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Staat er blijkbaar los van ja dat klopt. Maar dat is eigenlijk niet logisch. Geeft gewoon aan dat mensen niet de hoeveelheid incidenten in de juiste verhouding kunnen zien tot het aantal mensen op de aarde.
Je snapt niet wat ik stelquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wat anders dan een ongeluk, hè...
Dat is wel heel netjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
Godver, morgen m'n kleding al binnen als het goed is. Topwinkel
.
Eigenlijk toch min of meer een ondersteuning van wat ik stel? Of ik snap het niet, wat best zo kan zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ver van je bed show. Als je elke dag elke gruwelijkheid bewust zou meemaken die door het schuim van de aarde wordt gepleegd, dat wil je toch niet. Iets met glas halfvol en glas half leeg.
Ik stel dat met zoveel mensen ook gewoon de kans op mensen die bewust zoiets doen wel groot is. Ik sprak niet van ongelukken alleen, ik doelde juist op deze situatiequote:
Geen flauw idee, ik ga naar die in Reitdiep.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja nu vooral naar de Jumbo daar bij de Berend heet het volgens mij
Die kan je uitschakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zit er normaal gesproken niet maar 1 piloot.
Ha ha ha. Smakeloos Yv, echt.quote:
Je er bewust van zijn en negeren is wat anders dan verontwaardig zijn als het in je 'nabijheid' gebeurd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eigenlijk toch min of meer een ondersteuning van wat ik stel? Of ik snap het niet, wat best zo kan zijn
Oké.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik stel dat met zoveel mensen ook gewoon de kans op mensen die bewust zoiets doen wel groot is. Ik sprak niet van ongelukken alleen, ik doelde juist op deze situatie
Wordt zeker gerund door vrouwenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de klantenservice is echt ultiem.
Flauw. "Als het voorkomen had kunnen worden dan was het wel voorkomen." Als ze rekening hadden gehouden met dit plausibele scenario, had deze gebeurtenis niet plaats kunnen vinden door middel van wat aanpassingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoe dan? Want bij dit incident blijkbaar nog niet. Maar misschien heb je een bepaalde toekomstvisie waarvan je zeker weet dat het uit gaat komen
Het ging over het feit dat de captain de cockpit niet meer in kon, niet of hij het toestel uberhaupt had kunnen laten neerstorten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe of wat je ook doet. Als een piloot een vliegtuig wil laten neerstorten dan hij/zij dat. Daar helpt geen enkel systeem tegen
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wordt zeker gerund door vrouwen?! Die snappen elkaar enzo.
Nou nou, beetje in perspectief zien. We hebben het over 150 mensen de grond in storten zonder looping dus dan valt het smakeloos wel weer mee.quote:
Ik negeer het niet daarom praat ik er ook over... Naar mijn idee zijn mensen verontwaardigd terwijl het voor mijn idee net zo goed speciaal kan zijn dat er met 7 miljard mensen niet vaker zoiets gebeurt. Maar ik denk dat we beiden op een zijspoor van elkaar zitten terwijl we beiden wel een bepaald punt hebben dat klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je er bewust van zijn en negeren is wat anders dan verontwaardig zijn als het in je 'nabijheid' gebeurd.
Gezien mijn laatste werkervaring dat ook als een klap in het gezicht eindigde vind ik deze grap gewoon misplaatstquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou, beetje in perspectief zien. We hebben het over 150 mensen de grond in storten zonder looping dus dan valt het smakeloos wel weer mee.
Ja, zelfs als er 2 piloten in de cockpit zitten kan zoiets gebeuren. Ja het wordt moeilijker maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ging over het feit dat de captain de cockpit niet meer in kon, niet of hij het toestel uberhaupt had kunnen laten neerstorten.
Haha Nice ! Ben benieuwd hoe die zitquote:
Nou....quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wordt zeker gerund door vrouwen?! Die snappen elkaar enzo.
Zie mijn onderschriftquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha Nice ! Ben benieuwd hoe die zitKrijg zo'n Marilyn Monroe foto voor me, ja of zo'n Pin up girl met zo'n jurkje waar de wind onder komt
Jij stelt toch dat het voorkomen had kunnen worden. Maar in de praktijk gebeurt het... Dus is het blijkbaar niet te voorkomen op dat moment, in hindsight misschien. Maar dat is niks waard. Niet flauw... gewoon hoe het is in de praktijk in plaats van in theorie met een blik naar het verledenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Flauw. "Als het voorkomen had kunnen worden dan was het wel voorkomen." Als ze rekening hadden gehouden met dit plausibele scenario, had deze gebeurtenis niet plaats kunnen vinden door middel van wat aanpassingen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha Nice ! Ben benieuwd hoe die zitKrijg zo'n Marilyn Monroe foto voor me, ja of zo'n Pin up girl met zo'n jurkje waar de wind onder komt
En sommigen zijn geen mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef Dqod het volgende:
Het ene mens begrijp ik, het andere mens niet
Hou mij erbuitenquote:
Het kan alle kanten op met jou.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef Dqod het volgende:
Het ene mens begrijp ik, het andere mens niet
Oh jezusquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij stelt toch dat het voorkomen had kunnen worden. Maar in de praktijk gebeurt het... Dus is het blijkbaar niet te voorkomen op dat moment, in hindsight misschien. Maar dat is niks waard. Niet flauw... gewoon hoe het is in de praktijk in plaats van in theorie met een blik naar het verleden
Het gaat om de aangepaste beveiliging naar aanleiding van 9/11 en die is, naar nu blijkt, niet goed. En als die beveiliging beter is zodat de bemanning nog wel naar binnen kan, dan is een scenario zoals wat er nu vermoedelijk heeft plaats gevonden, een stuk minder waarschijnlijk om te gebeuren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zelfs als er 2 piloten in de cockpit zitten kan zoiets gebeuren. Ja het wordt moeilijker maar niet onmogelijk.
Oh, ik laat dat denken dan maar aan anderen overquote:
Daarom schreef ik het ook. Allang gezien schatquote:
Over slap wauwelen gesproken, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezus. In theorie had het voorkomen kunnen worden. Zo goed?
Daarom. Lekker veelzijdig, net kipquote:
Dat denk jij maar :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent wel een mens hoor. Kusjekroel
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, ik vind het prima om te zienquote:
Ja dat klopt. Helaas gebeuren dit soort dingen, helemaal voorkomen dat zulke dingen gebeuren is onmogelijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat om de aangepaste beveiliging naar aanleiding van 9/11 en die is, naar nu blijkt, niet goed. En als die beveiliging beter is zodat de bemanning nog wel naar binnen kan, dan is een scenario zoals wat er nu vermoedelijk heeft plaats gevonden, een stuk minder waarschijnlijk om te gebeuren.
of over zelfsquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
In theorie hadden ze langs die bergen kunnen vliegen
Niet op de foto gestaan, maar swingdresses willen nog wel eens opwaaien als de wind eronder komt. Daar zijn een aantal mensen wel getuige van geweest, helaasquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, ik vind het prima om te zienMaar vaker a la Paris op de foto gestaan dan?
Nee want dat kon juist nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt niet een variabele eruit lichten, veranderen en er van uitgaan dat de operator dan niet zijn gedrag had aangepast. Als een piloot kwaad wil dan kan dat, dat is inherent aan de functie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat om de aangepaste beveiliging naar aanleiding van 9/11 en die is, naar nu blijkt, niet goed. En als die beveiliging beter is zodat de bemanning nog wel naar binnen kan, dan is een scenario zoals wat er nu vermoedelijk heeft plaats gevonden, een stuk minder waarschijnlijk om te gebeuren.
Vuur moet branden, niet gedimd worden..quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Effe dimmen jij he ?!
Wow jaquote:
Zolang je me maar niet in mijn nek bijt als ik jouw kant op komquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom. Lekker veelzijdig, net kip
[..]
Dat denk jij maar :$![]()
^#*$((#&@)$)#~!!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je me maar niet in mijn nek bijt als ik jouw kant op kom
Ach, beetje bloed prikken magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |