Jij stelt toch dat het voorkomen had kunnen worden. Maar in de praktijk gebeurt het... Dus is het blijkbaar niet te voorkomen op dat moment, in hindsight misschien. Maar dat is niks waard. Niet flauw... gewoon hoe het is in de praktijk in plaats van in theorie met een blik naar het verledenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Flauw. "Als het voorkomen had kunnen worden dan was het wel voorkomen." Als ze rekening hadden gehouden met dit plausibele scenario, had deze gebeurtenis niet plaats kunnen vinden door middel van wat aanpassingen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha Nice ! Ben benieuwd hoe die zitKrijg zo'n Marilyn Monroe foto voor me, ja of zo'n Pin up girl met zo'n jurkje waar de wind onder komt
En sommigen zijn geen mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef Dqod het volgende:
Het ene mens begrijp ik, het andere mens niet
Hou mij erbuitenquote:
Het kan alle kanten op met jou.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef Dqod het volgende:
Het ene mens begrijp ik, het andere mens niet
Oh jezusquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij stelt toch dat het voorkomen had kunnen worden. Maar in de praktijk gebeurt het... Dus is het blijkbaar niet te voorkomen op dat moment, in hindsight misschien. Maar dat is niks waard. Niet flauw... gewoon hoe het is in de praktijk in plaats van in theorie met een blik naar het verleden
Het gaat om de aangepaste beveiliging naar aanleiding van 9/11 en die is, naar nu blijkt, niet goed. En als die beveiliging beter is zodat de bemanning nog wel naar binnen kan, dan is een scenario zoals wat er nu vermoedelijk heeft plaats gevonden, een stuk minder waarschijnlijk om te gebeuren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zelfs als er 2 piloten in de cockpit zitten kan zoiets gebeuren. Ja het wordt moeilijker maar niet onmogelijk.
Oh, ik laat dat denken dan maar aan anderen overquote:
Daarom schreef ik het ook. Allang gezien schatquote:
Over slap wauwelen gesproken, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezus. In theorie had het voorkomen kunnen worden. Zo goed?
Daarom. Lekker veelzijdig, net kipquote:
Dat denk jij maar :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent wel een mens hoor. Kusjekroel
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, ik vind het prima om te zienquote:
Ja dat klopt. Helaas gebeuren dit soort dingen, helemaal voorkomen dat zulke dingen gebeuren is onmogelijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat om de aangepaste beveiliging naar aanleiding van 9/11 en die is, naar nu blijkt, niet goed. En als die beveiliging beter is zodat de bemanning nog wel naar binnen kan, dan is een scenario zoals wat er nu vermoedelijk heeft plaats gevonden, een stuk minder waarschijnlijk om te gebeuren.
of over zelfsquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
In theorie hadden ze langs die bergen kunnen vliegen
Niet op de foto gestaan, maar swingdresses willen nog wel eens opwaaien als de wind eronder komt. Daar zijn een aantal mensen wel getuige van geweest, helaasquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, ik vind het prima om te zienMaar vaker a la Paris op de foto gestaan dan?
Nee want dat kon juist nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt niet een variabele eruit lichten, veranderen en er van uitgaan dat de operator dan niet zijn gedrag had aangepast. Als een piloot kwaad wil dan kan dat, dat is inherent aan de functie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat om de aangepaste beveiliging naar aanleiding van 9/11 en die is, naar nu blijkt, niet goed. En als die beveiliging beter is zodat de bemanning nog wel naar binnen kan, dan is een scenario zoals wat er nu vermoedelijk heeft plaats gevonden, een stuk minder waarschijnlijk om te gebeuren.
Vuur moet branden, niet gedimd worden..quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Effe dimmen jij he ?!
Wow jaquote:
Zolang je me maar niet in mijn nek bijt als ik jouw kant op komquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom. Lekker veelzijdig, net kip
[..]
Dat denk jij maar :$![]()
^#*$((#&@)$)#~!!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je me maar niet in mijn nek bijt als ik jouw kant op kom
Ach, beetje bloed prikken magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |