Ik bemoei me echt niet met andermans ruziesquote:
savage blood mee kopen en op AH zettenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:58 schreef DJ_ het volgende:
Inmiddels 10k aan primal spirits, geen idee wat ik er mee moet atm.
Krijg je misschien 50k voor ofzo, zijn niet zo duur meer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
savage blood mee kopen en op AH zetten
Nee, voor het echte geldmaken met savage blood is het nu wat laat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:36 schreef DJ_ het volgende:
Krijg je misschien 50k voor ofzo, zijn niet zo duur meer.
Savage blood open en verkopen op AHquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:58 schreef DJ_ het volgende:
Inmiddels 10k aan primal spirits, geen idee wat ik er mee moet atm.
BT is zo lang om elke week zovaak te doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bemoei me echt niet met andermans ruzies
Anyway. Ik doe al een paar weken Black Temple op verschillende chars voor de pets. Maar heb nog niet 1 Fragment of X. Ik word er een beetje chagrijnig van
Je bent vooral aan het lopenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef Roma-Totti het volgende:
BT is zo lang om elke week zovaak te doen
Iddquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent vooral aan het lopenZelfs 'buiten' kan je niet mounten.
In black temple kan je gewoon in de courtyard mounten, die overige buiten plekken niet. Vind hem ook vrij vervelend om te doen, maar ja, mn garrison track dropt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent vooral aan het lopenZelfs 'buiten' kan je niet mounten.
Ja, dat is maar een klein stukjequote:Op dinsdag 14 april 2015 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
In black temple kan je gewoon in de courtyard mounten, die overige buiten plekken niet. Vind hem ook vrij vervelend om te doen, maar ja, mn garrison track dropt niet.
Dat zou zoveel lopen schelenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:38 schreef Denni5 het volgende:
Ze zouden in BT eigenlijk die deur naar Den of Mortal Delights gewoon altijd open moeten laten. Scheelt toch weer een flink stuk lopen en 4 bosses.
Sommigen welquote:Op woensdag 15 april 2015 08:35 schreef schaakkipje het volgende:
Wat leuk, een heel topic over wow. Nooit gezien, terwijl ik al een tijd op fok zit en 10 jaar wow speel
Weten jullie ook wie wie is ingame?
Dat zal, maar het is geen standaard om jezelf te introduceren dusquote:
Nee hoor. Maar we helpen elkaar wel eens met dingen en doen zo heel af en toe samen een (oude) raid of zo. Er is wel een fokguild geweest (meerdere geloof ik), maar dat duurde nooit heel lang. Ik zit met een aantal andere fokkers op Frostmane (alliance), maar geloof dat we verder allemaal wel aardig verspreid spelen.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:47 schreef schaakkipje het volgende:
Dat zal, maar het is geen standaard om jezelf te introduceren dus
Daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:38 schreef Denni5 het volgende:
Ik zit in elk geval op Terenas (Horde) in een NL-talige guild en op Emerald Dream (Alliance) ben ik nog zoekende naar een leuke guild
De ronde tafel ?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:38 schreef Denni5 het volgende:
Ik zit in elk geval op Terenas (Horde) in een NL-talige guild en op Emerald Dream (Alliance) ben ik nog zoekende naar een leuke guild
Idem dito, heb er nog maar 1quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bemoei me echt niet met andermans ruzies
Anyway. Ik doe al een paar weken Black Temple op verschillende chars voor de pets. Maar heb nog niet 1 Fragment of X. Ik word er een beetje chagrijnig van
Nee, die heb ik ook niet. Wel 3x Abyssius (van Supremus)quote:Op woensdag 15 april 2015 16:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Idem dito, heb er nog maar 1![]()
Die Chaos Pup wilt trouwens ook niet droppen!
Welke guild?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb echt slechte herinneringen aan bloodhoofLege realm en een kut guild
Ja en neequote:Op woensdag 15 april 2015 17:44 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Jij kent Moeders toch? Of zit je er zelf ook in?
Ow? Zitten er mensen van die guild hier dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:10 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Uhm zal dat wel ff via pm sturen
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ow? Zitten er mensen van die guild hier dan?
Er was hier iemand die een paar keer kwam vertellen hoever hij was met heroic en ik dacht: erm...mijn guild? En ja hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Toch lachen als je elkaar via WoW misschien al zou kennen, niet wetende dat je beiden ook op Fok! zit!
86 xp of zoquote:Op donderdag 16 april 2015 10:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Wel jammer trouwens dat ze Erris naar beneden gescaled hebben qua XP voor je pets. Blijkbaar was er een exploit, maar tot dat gefixed is, krijgt je low level pet vrijwel geen XP(Ik dacht al dat ik gek werd, die lage nummers, maar heb net forum gechecked hiervoor!)
Ja, ik ram ze nu er doorheen voor die 3 battle stonesquote:Op donderdag 16 april 2015 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
86 xp of zoJa, daar doe ik het niet voor.
Die heb ik ook al danquote:Op donderdag 16 april 2015 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, ik ram ze nu er doorheen voor die 3 battle stones, maar zet zeker geen lowbie in!
Jammer trouwens dat ze geen 150 pets tot level 25 achievement hebben!
Wowquote:Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ook al dan
647 unieke pets, 209 pets max lvl
Ik wil dat beeld in mijn garrison, dus misschien eind deze week 300+ lvl 25 petsquote:Op donderdag 16 april 2015 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
WowZover ben ik nog niet!
Denk dat ik nu richting de 90 zit!
Roma Totti en ik zitten allebei in dezelfde guild en kwamen daar via Fok achterquote:Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Toch lachen als je elkaar via WoW misschien al zou kennen, niet wetende dat je beiden ook op Fok! zit!
Gaafquote:Op donderdag 16 april 2015 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Roma Totti en ik zitten allebei in dezelfde guild en kwamen daar via Fok achter
Heb er 118 max lvl,maar ben pas 2 maanden bezig met pets collectenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ook al dan
Eerst volgende ik gewoon de teller op die achievement (75 pets naar level 25). Nu ik daar over ben weet ik eigenlijk niet waar je dat precies kan zien!quote:Op donderdag 16 april 2015 17:56 schreef schaakkipje het volgende:
Bij die andere petmaster kan je bij een zon fight nog wel veel xp krijgen. Welke weet ik niet meer (dacht fly of dragons).
Ik doe zelf elke dag dat meisje in shadowmoon, want dat is toch 12 lvls.
Ik heb 684 unieke pets maar dat max lvl kan ik niet zien. Jullie tellen gewoon?
Op warcraftpets.com kan je dat zien als je een account daar maaktquote:Op donderdag 16 april 2015 17:56 schreef schaakkipje het volgende:
Bij die andere petmaster kan je bij een zon fight nog wel veel xp krijgen. Welke weet ik niet meer (dacht fly of dragons).
Ik doe zelf elke dag dat meisje in shadowmoon, want dat is toch 12 lvls.
Ik heb 684 unieke pets maar dat max lvl kan ik niet zien. Jullie tellen gewoon?
350 voor een petquote:Op donderdag 16 april 2015 18:53 schreef schaakkipje het volgende:
Met alle easy pets zoals ore trader en van de petshop haal ik 690 wel, maar die 700 (laat staan 715) is echt wel veel. Alle blizzcons bijwonen en alle diablos starcraft etc kopen. Dat is echt wel voor 10k, zo niet meer, denk ik.
Lurky kan je ook wel voor minder kopen. Beetje dezelfde prijs als de eerste collectors edition. Ik heb weleens een pet gekocht voor 350, maar dat zou ik nu echt niet meer doen.
Bij warcraftpets heb ik 306 max lvl. Valt me tegen omdat ik altijd zoveel moet scrollen.
Ik weet...quote:Op donderdag 16 april 2015 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
350 voor een petomg! één pet!
Ik zie overigens net dat mijn vriend Spirit of Competition heeft. Twee keer en non tradeble![]()
![]()
Nee, dat kan niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:30 schreef schaakkipje het volgende:
Ik weet...Ik zou dat nu ook nooit meer doen.
Als je gaat trouwen kan je wel mergen he
209 max level .. nicequote:
Ja maar hij wordt toch niet meneer Isabeau?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet meer.
Je kan nu alleen een character transferren tussen battle.net accounts als je dezelfde achternaam hebt. Maar als hij zijn char met de unieke achievements + pets naar mijn account zet verliest hij al die dingenDe achievements, mounts en pets die bij dat character horen gaan dan mee.
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Roma Totti en ik zitten allebei in dezelfde guild en kwamen daar via Fok achter
Jezusquote:Op donderdag 16 april 2015 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit met iemand op Frostmane te kletsen met meer dan 700 petsEn het meeste is iemand met 715 pets
Daar zal ik nooit komen. Te veel pets die je nooit (meer) kan krijgen. Tenzij rijk. Lurky bijv is wel te koop. Op eBay voor 5000 echte dollars
![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 16 april 2015 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
350 voor een petomg! één pet!
Ik zie overigens net dat mijn vriend Spirit of Competition heeft. Twee keer en non tradeble![]()
![]()
13 pets zelfs, en een paar pet toys. In elk geval tijd om de pet charms te sparen want daar moet het gros mee bekostigd worden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Komen er weer 4 bij met de nieuwe patch![]()
658 unique, 262 max level hier.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ook al dan
Oh die maak ik steeds op als ik ze krijgquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
13 pets zelfs, en een paar pet toys. In elk geval tijd om de pet charms te sparen want daar moet het gros mee bekostigd worden.
WOW, dat is wel een prestatiequote:Op vrijdag 17 april 2015 14:26 schreef Messina het volgende:
[..]
658 unique, 262 max level hier.
Average pet level: 18.
Nog 180 te gaan voor de 5000 PVP battles. Dan ben ik eindelijk klaar
Yep, uit je barnquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:53 schreef schaakkipje het volgende:
Die pet site is toch wel handig. Ik dacht dat die koe gewoon een drop was, maar ik zag daar dat je die kon looten van een glas melk.
Heb geen level 3quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.warcraftpets.c(...)ellaneous/pygmy-cow/
Die
Duurt wel wat langer als je ook de lvl 3 barn schematic eerst nog moet unlocken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:05 schreef schaakkipje het volgende:
3 uurtjes wachten en je hebt hem? Daarna switch je gewoon terug.
Ja, dat klopt. Was vergeten dat je voor alle lvl 3 iets moest doen. Al gaat dat best snel als je met alle toons een barn neemtquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Duurt wel wat langer als je ook de lvl 3 barn schematic eerst nog moet unlocken.
Oh wowquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:26 schreef Messina het volgende:
658 unique, 262 max level hier.
Average pet level: 18.
Nog 180 te gaan voor de 5000 PVP battles. Dan ben ik eindelijk klaar
Heb er zelfs nog nooit 1 gedaan, moet nog een keer naar de 250 voor die pet maar zo luiquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wowDie 5000 pvp pet battles klinkt als hel. Ik ben nog niet eens halverwege geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |