abonnement Unibet Coolblue
pi_151655896
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Isabeau het volgende:

Alvast sorry maar niet heus voor de stereotypering, maar als iemand een jerk is, dan is het meestal de tank. En wipen heb ik ook geen zin in :+
Als healer kan ik het hier vrijwel helemaal mee eens zijn :D

Als ik dungeons tank is het meestal een hunter of een mage die irritant is en ninja pulled, gogogo schreeuwt, etc.

Healers zijn eigenlijk vrijwel nooit jerks lijkt het.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151655975
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef Asschen_sukar het volgende:

Healers zijn eigenlijk vrijwel nooit jerks lijkt het.
Mijn ervaring is dat dat toch vaak meisjes zijn :@ En het vereist een bepaald type denk ik om te 'ondersteunen'. Want je doet geen enkele competitie qua dps en je leidt ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151656138
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat dat toch vaak meisjes zijn :@ En het vereist een bepaald type denk ik om te 'ondersteunen'. Want je doet geen enkele competitie qua dps en je leidt ook niet.
Nu is het mijn beurt: Sorry voor het generaliseren, maar ik heb zoveel slechte ervaringen met vrouwelijke healers in ons guild, dat ik altijd blij ben als een nieuwe aanwinst dat niet is.
Als ze niet mee konden komen lag het altijd aan de rest van de raid, en nooit aan hen. Advies geven was helemaal uit den boze. :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151656925
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alvast sorry maar niet heus voor de stereotypering, maar als iemand een jerk is, dan is het meestal de tank. En wipen heb ik ook geen zin in :+
Snel leaven voordat je doodgaat _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151656988
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nu is het mijn beurt: Sorry voor het generaliseren, maar ik heb zoveel slechte ervaringen met vrouwelijke healers in ons guild, dat ik altijd blij ben als een nieuwe aanwinst dat niet is.
Als ze niet mee konden komen lag het altijd aan de rest van de raid, en nooit aan hen. Advies geven was helemaal uit den boze. :P
Een vriend probeerde is te healen maar dat was echt drama _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151657332
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef Roma-Totti het volgende:

Een vriend probeerde is te healen maar dat was echt drama _O- _O-
Vroeger was een goede tank onmogelijk te recruiten, tegenwoordig lijkt er een massaal tekort aan healers.
Ik hoef maar 1 keer in trade te vragen welke guilds er healers recruiten, en je wordt de rest van de dag met whispers bestookt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151657473
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

Nu is het mijn beurt: Sorry voor het generaliseren, maar ik heb zoveel slechte ervaringen met vrouwelijke healers in ons guild, dat ik altijd blij ben als een nieuwe aanwinst dat niet is.
Als ze niet mee konden komen lag het altijd aan de rest van de raid, en nooit aan hen. Advies geven was helemaal uit den boze. :P
We hebben een hele berg vrouwelijke raiders :P Doen het prima.

Er is wel net een meisje uit ons team gestapt omdat ze een onenigheid had met een ander meisje :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151657559
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben een hele berg vrouwelijke raiders :P Doen het prima.

Er is wel net een meisje uit ons team gestapt omdat ze een onenigheid had met een ander meisje :')
Recruiten jullie nog monk healers? :P

Nog een maandje of 3, dan zal er wel een tijdje niet meer geraid worden in huize Sukar. Baby + raiden is geen optie gok ik, :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_151657619
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Recruiten jullie nog monk healers? :P

Nog een maandje of 3, dan zal er wel een tijdje niet meer geraid worden in huize Sukar. Baby + raiden is geen optie gok ik, :P
Moet je op de website kijken :P Ik heb geen idee. En mijn casual team heeft al een dreamhealteam O+ We vullen elkaar geweldig aan :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151661166
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben een hele berg vrouwelijke raiders :P Doen het prima.

Er is wel net een meisje uit ons team gestapt omdat ze een onenigheid had met een ander meisje :')
Ohh Catfight :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151663621
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef Roma-Totti het volgende:

Ohh Catfight :D
Ja, zoiets. Snap er alleen geen reet van, want zijn beide echt lieve meiden :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151669445
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
zoveel slechte ervaringen met vrouwelijke healers in ons guild, dat ik altijd blij ben als een nieuwe aanwinst dat niet is.
Als ze niet mee konden komen lag het altijd aan de rest van de raid, en nooit aan hen. Advies geven was helemaal uit den boze. :P
Als we dan toch lekker aan het generaliseren zijn wilde ik dat maar naar vrouwelijke raiders in het algemeen en die samen met hun vriend raiden in het bijzonder trekken.

Toen ik nog raidde hadden we een vrouwelijke tank die op geen enkele manier advies aannam, maar wel erg vaak verantwoordelijk was voor wipes. Een zucht van opluchting door de hele guild toen ze stopte met spelen.

Als we koppeltjes in de raid hadden was het vaak ook nog zo dat de man redelijk tot goed was maar dat z'n vriendin (die echt gecarried werd maar wel mee mocht en een grote mond had vanwege haar vriend) er niks van kon.

Uiteindelijk is die guild uit elkaar gevallen nadat een vrouwelijke healer,die officer werd door constant poeslief te doen tegen officers (maar vaak wel de mindere van de healers was), de guild in twee kampen tegen elkaar opzette waardoor veel goede mensen stopten met WoW.

Om nog maar te zwijgen over spelers die ineens heel anders gaan doen zodra ze er achter komen dat iemand vrouwelijk is...
Comfortably numb
pi_151669928
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 07:25 schreef Denni5 het volgende:
Om nog maar te zwijgen over spelers die ineens heel anders gaan doen zodra ze er achter komen dat iemand vrouwelijk is...
Dat slaat al helemaal nergens op :')

Wat je boven beschrijft heb ik overigens ook als ervaring met broers, rl vrienden, moeders (ja ja). Iemand meenemen enkel en alleen omdat het familie is oid is meestal sowieso een slecht idee.

Maar goed, overal bestaan uitzonderingen op. We hadden ook een stel in het guild waarbij hij tank was en zij healer en daar verbleekt jullie kunnen op raiding gebied waarschijnlijk bij 8-) Jammer dat ze weg zijn (verhuisd naar Singapore geloof ik).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:42:43 #214
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151671204
Hebben wij ook hoor, iemands vriendin die dan mee wilt, maar eigenlijk nog helemaal de gear niet heeft voor heroic _O-
pi_151671502
Hatelijk zeg, kom niet door silver proving grounds met mijn destro warlock :') Terwijl green fire wel gewoon lukte :')
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:04:37 #216
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151671762
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alvast sorry maar niet heus voor de stereotypering, maar als iemand een jerk is, dan is het meestal de tank. En wipen heb ik ook geen zin in :+
Moest gniffelen als tank zijnde _O-
pi_151672052
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:

Moest gniffelen als tank zijnde _O-
Ik ken hele lieve en leuke tanks hoor O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151672164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:54 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hatelijk zeg, kom niet door silver proving grounds met mijn destro warlock :') Terwijl green fire wel gewoon lukte :')
Lol wat gisteravond maar niet lukte, nu vanmorgen een oneshot met nog tijd over :')
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:28:17 #219
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151673622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken hele lieve en leuke tanks hoor O+
Neh ik zie het gewoon vaak gebeuren dat een tank totaal niet durft te vragen en dan maar een Leeroytje pullt. Of erger: juist gewoon compleet z'n eigen ding doet, en o wee als je daar iets van durft te zeggen.
pi_151674082
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zoiets. Snap er alleen geen reet van, want zijn beide echt lieve meiden :+
Ahw heb je niet kunnen oplossen ?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151674115
Ik heb trouwens iemand in mn guild die 71 is en ook meeraid en die doet ook best veel dps :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:05:47 #222
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151674605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef Roma-Totti het volgende:
Ik heb trouwens iemand in mn guild die 71 is en ook meeraid en die doet ook best veel dps :')
Vet toch. ^O^
pi_151674631
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef Roma-Totti het volgende:
Ik heb trouwens iemand in mn guild die 71 is en ook meeraid en die doet ook best veel dps :')
Maar hoe weet je nu zeker dat hij ook 71 is?
pi_151675442
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Maar hoe weet je nu zeker dat hij ook 71 is?
Hoor je ook wel aan dr stem op TS, zon omastemmetje :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151676010
Inmiddels 10k aan primal spirits, geen idee wat ik er mee moet atm. :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_151676847
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef Roma-Totti het volgende:

Ahw heb je niet kunnen oplossen ?
Ik bemoei me echt niet met andermans ruzies :D

Anyway. Ik doe al een paar weken Black Temple op verschillende chars voor de pets. Maar heb nog niet 1 Fragment of X. Ik word er een beetje chagrijnig van :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151676863
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:58 schreef DJ_ het volgende:
Inmiddels 10k aan primal spirits, geen idee wat ik er mee moet atm. :@
savage blood mee kopen en op AH zetten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151676924
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

savage blood mee kopen en op AH zetten
Krijg je misschien 50k voor ofzo, zijn niet zo duur meer.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_151676936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:36 schreef DJ_ het volgende:

Krijg je misschien 50k voor ofzo, zijn niet zo duur meer.
Nee, voor het echte geldmaken met savage blood is het nu wat laat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151678053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:58 schreef DJ_ het volgende:
Inmiddels 10k aan primal spirits, geen idee wat ik er mee moet atm. :@
Savage blood open en verkopen op AH :P
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151678069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bemoei me echt niet met andermans ruzies :D

Anyway. Ik doe al een paar weken Black Temple op verschillende chars voor de pets. Maar heb nog niet 1 Fragment of X. Ik word er een beetje chagrijnig van :{
BT is zo lang om elke week zovaak te doen :P
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151678466
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef Roma-Totti het volgende:

BT is zo lang om elke week zovaak te doen :P
Je bent vooral aan het lopen -O- Zelfs 'buiten' kan je niet mounten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151680834
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent vooral aan het lopen -O- Zelfs 'buiten' kan je niet mounten.
Idd :{w
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151681456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent vooral aan het lopen -O- Zelfs 'buiten' kan je niet mounten.
In black temple kan je gewoon in de courtyard mounten, die overige buiten plekken niet. Vind hem ook vrij vervelend om te doen, maar ja, mn garrison track dropt niet. ;(
pi_151681873
Ze zouden in BT eigenlijk die deur naar Den of Mortal Delights gewoon altijd open moeten laten. Scheelt toch weer een flink stuk lopen en 4 bosses.
Comfortably numb
pi_151687371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:

In black temple kan je gewoon in de courtyard mounten, die overige buiten plekken niet. Vind hem ook vrij vervelend om te doen, maar ja, mn garrison track dropt niet. ;(
Ja, dat is maar een klein stukje :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151687400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:38 schreef Denni5 het volgende:
Ze zouden in BT eigenlijk die deur naar Den of Mortal Delights gewoon altijd open moeten laten. Scheelt toch weer een flink stuk lopen en 4 bosses.
Dat zou zoveel lopen schelen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151701166
Wat leuk, een heel topic over wow. Nooit gezien, terwijl ik al een tijd op fok zit en 10 jaar wow speel :)
Weten jullie ook wie wie is ingame?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_151701180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:35 schreef schaakkipje het volgende:
Wat leuk, een heel topic over wow. Nooit gezien, terwijl ik al een tijd op fok zit en 10 jaar wow speel :)
Weten jullie ook wie wie is ingame?
Sommigen wel :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151701332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sommigen wel :Y
Dat zal, maar het is geen standaard om jezelf te introduceren dus :)
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_151702071
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:47 schreef schaakkipje het volgende:

Dat zal, maar het is geen standaard om jezelf te introduceren dus :)
Nee hoor. Maar we helpen elkaar wel eens met dingen en doen zo heel af en toe samen een (oude) raid of zo. Er is wel een fokguild geweest (meerdere geloof ik), maar dat duurde nooit heel lang. Ik zit met een aantal andere fokkers op Frostmane (alliance), maar geloof dat we verder allemaal wel aardig verspreid spelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151702289
Ik zit in elk geval op Terenas (Horde) in een NL-talige guild en op Emerald Dream (Alliance) ben ik nog zoekende naar een leuke guild :P
Comfortably numb
pi_151703525
Bloodhoof/Khadgar hier *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_151703554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:38 schreef Denni5 het volgende:
Ik zit in elk geval op Terenas (Horde) in een NL-talige guild en op Emerald Dream (Alliance) ben ik nog zoekende naar een leuke guild :P
Daar kan ik je niet mee helpen. :o Ik zit op Ravencrest in een elitair en ongezellig guild :{w
Ben te laks om wat anders te zoeken.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  woensdag 15 april 2015 @ 13:25:12 #245
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_151707937
Mythic dungeons en timewalker dungeons lijken me wel vet. Maar toch zie ik liever dat blizzard gewoon een paar nieuwe maakt.
pi_151712869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:38 schreef Denni5 het volgende:
Ik zit in elk geval op Terenas (Horde) in een NL-talige guild en op Emerald Dream (Alliance) ben ik nog zoekende naar een leuke guild :P
De ronde tafel ? ;)
pi_151712936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:31 schreef Roma-Totti het volgende:
Bloodhoof/Khadgar hier *O*
Ik heb echt slechte herinneringen aan bloodhoof :D Lege realm en een kut guild :')
  woensdag 15 april 2015 @ 16:39:39 #248
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151713156
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bemoei me echt niet met andermans ruzies :D

Anyway. Ik doe al een paar weken Black Temple op verschillende chars voor de pets. Maar heb nog niet 1 Fragment of X. Ik word er een beetje chagrijnig van :{
Idem dito, heb er nog maar 1 }:|

Die Chaos Pup wilt trouwens ook niet droppen!
pi_151713405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Idem dito, heb er nog maar 1 }:|

Die Chaos Pup wilt trouwens ook niet droppen!
Nee, die heb ik ook niet. Wel 3x Abyssius (van Supremus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151714758
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:29 schreef Maureentje het volgende:

[..]

De ronde tafel ? ;)
Jij kent Moeders toch? Of zit je er zelf ook in? :o
Comfortably numb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')