quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zalm is smerig lief
kibbeling is kabeljauw, dus een kabeljauwfilet zal je ook lusten
Dan kan je iig in een visrestaurant iets bestellen.
Dan kan je ook aan de slibtong of lekkerbekkie gaan... want dat is ook witvis net als kabeljauw...
trust me je weet wat voor lastige eter ik ben
Ja en Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft je genegeerd en nu voel je je afgewezen?
Ik ookquote:
Mijne ook.quote:
Ik weet dat die smaken heel dicht bij elkaar liggen en dat de kans dus groot is dat ze ook die zal lustenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat jij een lastige eter bent weet je wel wat anderen zeker moeten lusten?
Heel verstandig, soms is dat beter om het op die manier te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoop dat het ooit nog beter wordt hoor. Maar niet zoals het in het verleden geweest is. Nu zal het onder mijn regels gebeuren omdat ik mezelf niet meer wil / kan verliezen
Vandaag nog even over gehad bij mijn psych
Bij mij komen uithuilenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijne ook.Zou niet weten wat ik zonder zou moeten.
Ach gossie. Zal ik chocolade brengen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paintbalplekken ook nog steeds te zien. Ik ben 1 brok zielig joh.
Misschien vind ze het alleen lekker vanwege de paneer en frituur. Weet jij veelquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet dat die smaken heel dicht bij elkaar liggen en dat de kans dus groot is dat ze ook die zal lusten
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf mijn moeder is een fucking schatje
Dagen aan een stuk, onafgebroken snikken en janken, kun je dat aan?quote:
Nu nog dit even goed uitdenkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel verstandig, soms is dat beter om het op die manier te doen.
Maak een fokgroepquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden voor een groep. Maar bedankt voor de tip
1 gele plek maar? Pfffwww..quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach gossie. Zal ik chocolade brengen?Ik heb zowaar een gele plek op mijn bovenarm.
En mijn krullen zijn weg...
Tondeuse?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach gossie. Zal ik chocolade brengen?Ik heb zowaar een gele plek op mijn bovenarm.
En mijn krullen zijn weg...
Dagen… Pffff…. Eitje… Mijn periode was wel langerquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dagen aan een stuk, onafgebroken snikken en janken, kun je dat aan?
Dan zit ze met die kabeljauwfilet toch goed, die is volgens mij ook vaak gepaneerd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien vind ze het alleen lekker vanwege de paneer en frituur. Weet jij veel
Haha ja ik weet het.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
1 gele plek maar? Pfffwww..
En ben je naar de kapper geweest? Echt zeg dat het niet waar is?
Dank je wel.quote:
Laatste keer was tijdens de begrafenis van mijn oma, een klein jaar geleden, toen heb ik denk ik een uur lang gejankt. Was beschamend.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een paar keer in mijn leven een kwartier ofzo gehuild, dat vond ik wel extreem lang al eigenlijk.
Zondequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het.En ja het is echt waar, maar nee de krullen zijn er nog, moest alleen wat bijgeknipt worden, voornamelijk aan de zijkanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |