Dit zou idd ook gebeurt kunnen zijn bij de MH370quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:41 schreef A_Fortiori het volgende:
Zou dit ook met de MH370 gebeurd kunnen zijn? Of spreken we hier over andere regels betreft de cockpit?
Je zou toch verwachten dat je ook de crash hoort de laatste paar seconden?quote:
Die is nieuw voor mij maar als het al echte footage zou zijn (wat me hoogstonwaarschijnlijk lijkt) dan zijn het in ieder geval niet de laatste 60 seconden, want op de persconferentie werd gesproken over gegil op het allerlaatst en daar is hier geen sprake van. Ik vermoed dat dit een van die fijne internethelden is die hier een ziek soort 15 minutes of fame uit denken te kunnen halen.quote:
Dat zou verdomde handig zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef A_Fortiori het volgende:
Is er geen software die de gesprekken in de cockpit opneemt, zodat deze later, na een crash in te lezen zijn?
Dat zou handig zijn, en dan noemen we het 'voicerecorder', en dan stoppen we het in een soort grote zwarte, stevige doos, die noemen we dan de black box?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef A_Fortiori het volgende:
Is er geen software die de gesprekken in de cockpit opneemt, zodat deze later, na een crash in te lezen zijn?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef A_Fortiori het volgende:
Is er geen software die de gesprekken in de cockpit opneemt, zodat deze later, na een crash in te lezen zijn?
Die voicerecorder bestaat, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef A_Fortiori het volgende:
Is er geen software die de gesprekken in de cockpit opneemt, zodat deze later, na een crash in te lezen zijn?
Waar we na een crash altijd nara moeten zoeken ;') Upload die dingen gelijk op een of andere server ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, en dan noemen we het 'voicerecorder', en dan stoppen we het in een soort grote zwarte, stevige doos, die noemen we dan de black box?
Dat is om ervoor te zorgen dat een piloot buiten de cockpit niet de cockpit in kan als hij bijvoorbeeld onder schot wordt gehouden door een terrorist. Er zit wel een zekere logica achter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef Loekie1 het volgende:
Het is sowieso naief om een veiligheidssysteem te bedenken waarbij de achtergebleven piloot in de cockpit alles kan overrulen. Hoe dom kun je zijn.
Nee, beter stoppen we het in een rode doos en noemen het een blackbox. Gewoon omdat het logisch is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, en dan noemen we het 'voicerecorder', en dan stoppen we het in een soort grote zwarte, stevige doos, die noemen we dan de black box?
Truequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Nee, beter stoppen we het in een rode doos en noemen het een blackbox. Gewoon omdat het logisch is.
De beelden zeker.quote:
Weet je wat? Laten we zo'n ding oranje verven. Beter te vinden na een crash.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, en dan noemen we het 'voicerecorder', en dan stoppen we het in een soort grote zwarte, stevige doos, die noemen we dan de black box?
Beacon er in die pings afgeeft. We komen er welquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weet je wat? Laten we zo'n ding oranje verven. Beter te vinden na een crash.
Maar waarom noemen ze het dan de zwarte doos?!??!!?!? :Squote:Op donderdag 26 maart 2015 15:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weet je wat? Laten we zo'n ding oranje verven. Beter te vinden na een crash.
Pandora.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waarom noemen ze het dan de zwarte doos?!??!!?!? :S
Goedkoper is het om een chemisch toilet in de cockpit te zettenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:47 schreef niels0 het volgende:
Ik zie als enige oplossing meer mensen (piloten/boordwerktuigkundigen).
Hiermee 'ondervangt' men niet alleen dit soort akties.
Er zijn veel werkloze piloten. Het creëert heel veel banen. Kijk maar 'ns op flightradar24 wat er zoal rondvliegt. Het moet dan natuurlijk wel voor iedereen gaan gelden, anders krijg je oneerlijke concurrentie. Prima taak voor de International Civil Aviation Organisation dat te gaan regelen.
Een extra piloot of de aanwezigheid van een boordwerktuigkundige verhoogt de vliegveiligheid sowieso.
Als het dan voor iedereen gaat gelden krijgen alle maatschappijen te maken met een kostenverhoging, dus wordt vliegen gewoon duurder.
Ik vind het niet normaal hoe weinig vliegen vandaag de dag kost. Mag best wat duurder.
Voor dat extra personeel zijn heus wel klusjes voor aan boord te bedenken.
Hulp bij een technisch dingetje dit, hulp bij een technisch dingetje dat, extra hulp aan behoevenden, betere service, betere security.
Nou, en als je dan zegt; 'ja maar wij westerlingen zijn duurder.'
Ik werk al jaren internationaal en heb dus ook al jaren te maken met internationale concurrentie, maar mijn werkgevers krijgen een korting op mijn inkomstenbelasting, waardoor ze me beter kunnen betalen.
Voer dat ook maar in voor vliegend personeel dan.
Wat lijkt het me heerlijk als je alle ellende in de wereld als "nep" af kunt doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beelden zeker.
Maar ik vrees net zo nep als dit "ongeluk" van Germanwings.
Omdat het een luguber doel dient vermoed ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waarom noemen ze het dan de zwarte doos?!??!!?!? :S
Die laatste zin maakt het allemaal nog triesterquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Morendo het volgende:
Waar zouden de mensen in het vliegtuig eigenlijk aan gestorven zijn? En is er een manier om je kansen te vergroten wanneer je chill een boekje aan het lezen bent en je merkt opeens dat de piloot snode bedoelingen heeft? Springen op het moment van landen zodat je vrij in de lucht bent en dan minder kans hebt op botbreuken?
Dit is een serieuze vraag en ik verwacht dus ook serieuze antwoorden.
Inderdaad. Het meest onwaarschijnlijke altijd waarschijnlijker achten dan het meest waarschijnlijkequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat lijkt het me heerlijk als je alle ellende in de wereld als "nep" af kunt doen
Is een vertaling van Black Box.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waarom noemen ze het dan de zwarte doos?!??!!?!? :S
Jij gelooft echt alleen maar jezelf hé?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beelden zeker.
Maar ik vrees net zo nep als dit "ongeluk" van Germanwings.
Je zou eventueel net voor impact met z'n alleen naar de staart kunnen rennen zodat het gewicht zich verplaatst en het vliegtuig omhoog helt, en zodoende een buiklanding maakt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Morendo het volgende:
Waar zouden de mensen in het vliegtuig eigenlijk aan gestorven zijn? En is er een manier om je kansen te vergroten wanneer je chill een boekje aan het lezen bent en je merkt opeens dat de piloot snode bedoelingen heeft? Springen op het moment van landen zodat je vrij in de lucht bent en dan minder kans hebt op botbreuken?
Dit is een serieuze vraag en ik verwacht dus ook serieuze antwoorden.
En in hoaxes en false flags.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij gelooft echt alleen maar jezelf hé?![]()
![]()
Dan heb ik ook een serieuze vraag voor jou. Heb je de luchtbeelden gezien van de rampplek?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Morendo het volgende:
Waar zouden de mensen in het vliegtuig eigenlijk aan gestorven zijn? En is er een manier om je kansen te vergroten wanneer je chill een boekje aan het lezen bent en je merkt opeens dat de piloot snode bedoelingen heeft? Springen op het moment van landen zodat je vrij in de lucht bent en dan minder kans hebt op botbreuken?
Dit is een serieuze vraag en ik verwacht dus ook serieuze antwoorden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_doosquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waarom noemen ze het dan de zwarte doos?!??!!?!? :S
Het is vooral ziek.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij gelooft echt alleen maar jezelf hé?![]()
![]()
Godverdomme, dat ik hier nooit eerder op gekomen benquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_doos
Buiklanding met 700kmh. Klinkt fantastisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zou eventueel net voor impact met z'n alleen naar de staart kunnen rennen zodat het gewicht zich verplaatst en het vliegtuig omhoog helt, en zodoende een buiklanding maakt?
Dat doe ik niet en ik weet het hier niet zeke, vandaar "ik vrees". Er zijn alleen nogal opvallende punten die niet kloppen hier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat lijkt het me heerlijk als je alle ellende in de wereld als "nep" af kunt doen
Allemaal vlak voor impact keihard blazen, dan vliegt ie weer terug.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Morendo het volgende:
Waar zouden de mensen in het vliegtuig eigenlijk aan gestorven zijn? En is er een manier om je kansen te vergroten wanneer je chill een boekje aan het lezen bent en je merkt opeens dat de piloot snode bedoelingen heeft? Springen op het moment van landen zodat je vrij in de lucht bent en dan minder kans hebt op botbreuken?
Dit is een serieuze vraag en ik verwacht dus ook serieuze antwoorden.
Zou kunnen idd. Komen we niet meer achter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dit zou idd ook gebeurt kunnen zijn bij de MH370
Natuurlijk niet, je rent toch tegen de vliegrichting in, dus je remt ook meteen af.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Buiklanding met 700kmh. Klinkt fantastisch.
Ik heb er een tijdje geleden over gelezen na het neerhalen van MH17. Toen las ik onder andere dit interessante artikel: How to Fall 35,000 Feet--And Survive. Maar dat was natuurlijk wel een andere situatie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Morendo het volgende:
Waar zouden de mensen in het vliegtuig eigenlijk aan gestorven zijn? En is er een manier om je kansen te vergroten wanneer je chill een boekje aan het lezen bent en je merkt opeens dat de piloot snode bedoelingen heeft? Springen op het moment van landen zodat je vrij in de lucht bent en dan minder kans hebt op botbreuken?
Dit is een serieuze vraag en ik verwacht dus ook serieuze antwoorden.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou ook verongelijkt zijn als ik dood was.
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen om jou.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en ik weet het hier niet zekwr. Er zijn alleen nogal opvallende punten die niet kloppen hier.
Om te beginnen de "nose dive" waar men over sprak. Het afnemende snelheidsprofiel en het hoogteprofiel kloppen niet met dat statement.
Kijk dat maakt opzich niet uit. Op het moment van impact, de inslag, staat het vliegtuig stil. Wanneer je juist op dit moment bijvoorbeeld opspringt dan hang je zeg maar in de lucht, de lucht beschermt je dan, en merk je in principe niets van de impact. Dat is mijn hele punt. En volgens mij berust dat gewoon op natuurkundige principes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Buiklanding met 700kmh. Klinkt fantastisch.
Dat de media verkeerde termen gebruikt uit onwetendheid maakt niet dat het verzonnen isquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en ik weet het hier niet zeke, vandaar "ik vrees". Er zijn alleen nogal opvallende punten die niet kloppen hier.
Om te beginnen de "nose dive" waar men over sprak. Het afnemende snelheidsprofiel en het hoogteprofiel kloppen niet met dat statement.
Ingaan op het inhoudelijke punt wellicht een idee?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen om jou.
Ninja-edit. Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 26-03-2015 15:55quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:58 schreef LouisLitt het volgende:
Ik zei verongelukt en niet verongelijkt.
Lees zijn 'wetenschappelijke' claims in het Apollo-en het Moonhoaxtopic in BNW en je lacht de ballen uit je broek. Helaas is Matador daar met de staart tussen de benen vertrokken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen om jou.
En een fractie van een seconde eerder heb je nog een snelheid van 700km/u?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kijk dat maakt opzich niet uit. Op het moment van impact, de inslag, staat het vliegtuig stil. Wanneer je juist op dit moment bijvoorbeeld opspringt dan hang je zeg maar in de lucht, de lucht beschermt je dan, en merk je in principe niets van de impact. Dat is mijn hele punt. En volgens mij berust dat gewoon op natuurkundige principes.
Heb je hem nou serieus aangepast?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ninja-edit. Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 26-03-2015 15:55
Het is een Zwarte doos hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik vind het dom, dat er vanaf de grond geen geluidsopnames van de cockpit te beluisteren zijn, zonder gekleurde boxen.
+ Charlie Hebdo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees zijn 'wetenschappelijke' claims in het Apollo-en het Moonhoaxtopic in BNW en je lacht de ballen uit je broek. Helaas is Matador daar met de staart tussen de benen vertrokken.
Bron voor je forse nose dive? Aangezien alles verder wijst op geleidelijke daling, en FlightRadar het er over heeft dat de koers gewoon aangepast was naar een hoogte van 100ft, wat dus lager dan die bergen was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingaan op het inhoudelijke punt wellicht een idee?
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meer vliegen. Nooit meer met de trein. Nooit meer met de bus. Nooit meer over de snelweg.
Tsja, ik zou misschien wel de nooddeur openen op net het juiste moment. Je moet sowieso iets.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En een fractie van een seconde eerder heb je nog een snelheid van 700km/u?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, ik zou misschien wel de nooddeur openen op net het juiste moment. Je moet sowieso iets.
De trein en de bus lijken wel het meest veilig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Staal het volgende:
[..]
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.
Nooit meer alles.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Staal het volgende:
[..]
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.
Say whut?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Echt!!!???quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Je overleeft het ook niet als je precies op het moment dat het vliegtuig op de berg knalt, naast dat vliegtuig terecht komt, want je hebt zelf ook dezelfde snelheid en knalt gewoon naast het vliegtuig tegen die berg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, ik zou misschien wel de nooddeur openen op net het juiste moment. Je moet sowieso iets.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Staal het volgende:
[..]
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.
Dankjewelquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Dit is wél een open deur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Wat wat wat watquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Als je uitstapt dan vlieg je ook met 700 km/h door en knal je dus alsnog met 700 km/h tegen de berg aan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, ik zou misschien wel de nooddeur openen op net het juiste moment. Je moet sowieso iets.
NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
jaarlijks genoeg bussen die in ravijnen storten door slapende chauffeurs...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De trein en de bus lijken wel het meest veilig.
bron?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Of een vlucht eerder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Re het volgende:
hij heeft dus gewoon op een mogelijkheid gewacht, had ook een volgende vlucht geweest kunnen zijn indien hij niet alleen was gelaten
WTF WAT EEN KLOOTZAK!!!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Heb jij een lieve baas?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Of een vlucht eerder.
Mijn baas zat op die vlucht, dan komt het toch ook erg dichtbij...
Ik snap je reactie niet. Hoe weet je nou dat dezelfde piloot op een vlucht eerder zat waar je baas inzat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Of een vlucht eerder.
Mijn baas zat op die vlucht, dan komt het toch ook erg dichtbij...
Even iets heel anders. Als je in een vliegtuig de 100 meter loopt ben je dus eigenlijk veeeeel sneller dan die Useen Boltquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je overleeft het ook niet als je precies op het moment dat het vliegtuig op de berg knalt, naast dat vliegtuig terecht komt, want je hebt zelf ook dezelfde snelheid en knalt gewoon naast het vliegtuig tegen die berg.
De Daily Mail had een enorm uitgebreide pagina, waar die "nosedive" beschreven stond. Zit mobiel, maar googelen op Germanwings Daily Mail zou je haar moeten geven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bron voor je forse nose dive? Aangezien alles verder wijst op geleidelijke daling, en FlightRadar het er over heeft dat de koers gewoon aangepast was naar een hoogte van 100ft, wat dus lager dan die bergen was.
En echte bron dan hé, geen aluhoedjesblog die een boer van 93 quoten die zei dat hij wellicht had gezien dat er een vliegtuig misschien toevalling rond de tijd van de crash weleens een flinke daling had gemaakt.
Brave New Worldquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Daily Mail had een enorm uitgebreide pagina, waar die "nosedive" beschreven stond. Zit mobiel, maar googelen op Germanwings Daily Mail zou je haar moeten geven.
Ook "toevallig" is dat het "ongeluk" precies plaatsvond op het moment dat Koning Felipe op de thee was bij Fransie Holland.
En de claim dat er geen lichamen gevonden zouden worden de eerste dagen, terwijl het convenient afgelegen gebied vol lag met "brokstukken". Maar geen lichamen? Die verdwijnen magisch genoeg?
watquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Daily Mail had een enorm uitgebreide pagina, waar die "nosedive" beschreven stond. Zit mobiel, maar googelen op Germanwings Daily Mail zou je haar moeten geven.
Ook "toevallig" is dat het "ongeluk" precies plaatsvond op het moment dat Koning Felipe op de thee was bij Fransie Holland.
En de claim dat er geen lichamen gevonden zouden worden de eerste dagen, terwijl het convenient afgelegen gebied vol lag met "brokstukken". Maar geen lichamen? Die verdwijnen magisch genoeg?
A) Ga zelf maar googlen, jij komt met dat statementquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Daily Mail had een enorm uitgebreide pagina, waar die "nosedive" beschreven stond. Zit mobiel, maar googelen op Germanwings Daily Mail zou je haar moeten geven.
Ook "toevallig" is dat het "ongeluk" precies plaatsvond op het moment dat Koning Felipe op de thee was bij Fransie Holland.
En de claim dat er geen lichamen gevonden zouden worden de eerste dagen, terwijl het convenient afgelegen gebied vol lag met "brokstukken". Maar geen lichamen? Die verdwijnen magisch genoeg?
Nee nee en nog eens nee, niet ieder topic wordt een el_matador topic.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Daily Mail had een enorm uitgebreide pagina, waar die "nosedive" beschreven stond. Zit mobiel, maar googelen op Germanwings Daily Mail zou je haar moeten geven.
Ook "toevallig" is dat het "ongeluk" precies plaatsvond op het moment dat Koning Felipe op de thee was bij Fransie Holland.
En de claim dat er geen lichamen gevonden zouden worden de eerste dagen, terwijl het convenient afgelegen gebied vol lag met "brokstukken". Maar geen lichamen? Die verdwijnen magisch genoeg?
Oh mijn God je begint hier ook al dingen te roepenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Daily Mail had een enorm uitgebreide pagina, waar die "nosedive" beschreven stond. Zit mobiel, maar googelen op Germanwings Daily Mail zou je haar moeten geven.
Ook "toevallig" is dat het "ongeluk" precies plaatsvond op het moment dat Koning Felipe op de thee was bij Fransie Holland.
En de claim dat er geen lichamen gevonden zouden worden de eerste dagen, terwijl het convenient afgelegen gebied vol lag met "brokstukken". Maar geen lichamen? Die verdwijnen magisch genoeg?
"Nog" geen lichamen gevonden... Fantastquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Daily Mail had een enorm uitgebreide pagina, waar die "nosedive" beschreven stond. Zit mobiel, maar googelen op Germanwings Daily Mail zou je haar moeten geven.
Ook "toevallig" is dat het "ongeluk" precies plaatsvond op het moment dat Koning Felipe op de thee was bij Fransie Holland.
En de claim dat er geen lichamen gevonden zouden worden de eerste dagen, terwijl het convenient afgelegen gebied vol lag met "brokstukken". Maar geen lichamen? Die verdwijnen magisch genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |