Ja ga zo evenaar buitenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm. Even een frisse neus halen? 5 minuutjes wandelen? Helpt mij vaak wel in ieder geval
21 graden, niet echt heel warmquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat is het enige wat ik mis aan ICT eigenlijk, die heerlijk warme server-ruimtes
Energie resistentquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zal ook wel een aardige tolerantie voor caffeine hebben inmiddels.
Maar kut. Ik heb ook geen energie over helaas.
Dan heb je daarna weer frisse energie om de laatste uurtjes af te rondenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ga zo evenaar buitenklimaat hier op kantoor is ook kut. Heb het nu weer snikheet.
Maar jij werkt toch ook in een redelijk oud pand toch? Die willen vaak nog wel lekker opwarmen in de zon. Hier gewoon airco hoor, anders kunnen ze in de zomer de tent wel sluitenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drama hier altijd, zit gewoon weg te zweten op mijn plek, maar ja, airco is niet "groen" he?.
Dag van de arbeid. Passendquote:
Ja, zijn gewoon woonhuizen omgebouwd tot kantoor. Die worden idd enorm warm bij 30+. Als het een beetje waait kunnen we ramen en balkon tegenoverelkaar open zetten, maar windstil ga je half dood hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij werkt toch ook in een redelijk oud pand toch? Die willen vaak nog wel lekker opwarmen in de zon. Hier gewoon airco hoor, anders kunnen ze in de zomer de tent wel sluiten
Toen ik nog in Nederland woonde werkte ik in een prachtig landhuis net buiten Amersfoort. Echt een geweldige werkplek, maar niet te doen in de zomerquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zijn gewoon woonhuizen omgebouwd tot kantoor. Die worden idd enorm warm bij 30+. Als het een beetje waait kunnen we ramen en balkon tegenoverelkaar open zetten, maar windstil ga je half dood hier.
Hoest met de kater?quote:
Mwah, had worse. Heb ik me zo misdragen hier dan?quote:
Google zegt Rwandaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef perro. het volgende:
oki. ik werd net gebeld door nummer +250 56302450?
iemand hier ooit van gehoord? +250?
google weet het niet.
Altijd toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, had worse. Heb ik me zo misdragen hier dan?
Hello, my friend. I have a business proposal for you my friend. Want to make eeeaaassy money?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef perro. het volgende:
oki. ik werd net gebeld door nummer +250 56302450?
iemand hier ooit van gehoord? +250?
google weet het niet.
Nee hoor. Behalve dat je met iedereen ruzie wilde maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, had worse. Heb ik me zo misdragen hier dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |