Nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, uitslag sollicitatie: Aangenomen![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat vind ik wel erg warm.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef perro. het volgende:
[..]
geef mij maar 25+. minimaal. ik vind 35+ ook niet erg, dan is iedereen aan het zeiken.
Heb koffie gepakt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Banaantje, koffie, dextro, redbull, suikerklontjes, iets met veel kleurstoffen in huis?
Oh wacht, je bent op werk denk ik![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hm. Even een frisse neus halen? 5 minuutjes wandelen? Helpt mij vaak wel in ieder gevalquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb koffie gepakt.maar dat heeft toch geen nut.
Je zal ook wel een aardige tolerantie voor caffeine hebben inmiddels.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb koffie gepakt.maar dat heeft toch geen nut.
Heerlijk is datquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef perro. het volgende:
[..]
geef mij maar 25+. minimaal. ik vind 35+ ook niet erg, dan is iedereen aan het zeiken.
Feliquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja, dan is het al minder, maar als ik moet werken, zonder aircoquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit
Al vind ik rond de 30 ook niet erg, als ik vrij ben en dus lekker kan zwemmen ofzo
Ja, dan inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan is het al minder, maar als ik moet werken, zonder airco.
Drama hier altijd, zit gewoon weg te zweten op mijn plek, maar ja, airco is niet "groen" he?quote:
Gelukkig werkt de airco bij ons wel aardig goed. Maar als je in de keuken bij de grills in de buurt staat, of bij het frietstation, dan smelt je wegquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drama hier altijd, zit gewoon weg te zweten op mijn plek, maar ja, airco is niet "groen" he?.
neem een usb-ventilator.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drama hier altijd, zit gewoon weg te zweten op mijn plek, maar ja, airco is niet "groen" he?.
Wij hebben idd wel een keuken, maar daar kom ik alleen met borrels om meer bier te pakkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig werkt de airco bij ons wel aardig goed. Maar als je in de keuken bij de grills in de buurt staat, of bij het frietstation, dan smelt je weg
Heb ikquote:
Hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben idd wel een keuken, maar daar kom ik alleen met borrels om meer bier te pakken.
Wanneer ga je beginnen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank u dank u vrinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |