SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ja dat ga ik ook maar eens doen. Ik kan nu mijn hele kamer opnieuw behangenquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
Dafuq.
http://frontpage.fok.nl/w(...)rection-verlaat.html
Jij krijgt overal honger vanquote:
Ga jij dat ook doen als Ariana Grande liever een jointje gaat roken ipv te zingen in het Ziggo Dome?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
Dafuq.
Neequote:Op donderdag 26 maart 2015 00:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ga jij dat ook doen als Ariana Grande liever een jointje gaat roken ipv te zingen in het Ziggo Dome?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
Dafuq.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:48 schreef Fylax het volgende:
Gaan jullie moeders toevallig ook naar Marco Borsato?
Ohquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee Fylax had het over Harco Sorbato
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:52 schreef tralalala het volgende:
Ik kan echt elke Flodder-aflevering dromen inmiddels.
Misschien moet ik meedoen met "wedden dat"... Ik denk dat ik in 5 seconde van een willekeurige aflevering van Flodder de titel kan raden.
Ari met de i van isaakquote:
Het is dan ook eindelijk herhaald de afgelopen tig jaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:52 schreef tralalala het volgende:
Ik kan echt elke Flodder-aflevering dromen inmiddels.
Misschien moet ik meedoen met "wedden dat"... Ik denk dat ik in 5 seconde van een willekeurige aflevering van Flodder de titel kan raden.
Klopt jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dan ook eindelijk herhaald de afgelopen tig jaar
En de g van gewildquote:
quote:
De g van godverdomme wat lekkerquote:
Dit was toch kees met zijn dubbelgangerquote:
Ma was die met de dubbelganger, Kees was hier bezeten door een kwade geest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit was toch kees met zijn dubbelgangerOf nadat hij piano gespeeld had
dat was echt raarquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:09 schreef tralalala het volgende:
En je had inderdaad die ET Kees vanuit de ruimte.maar dat was weer een andere aflevering.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ma was die met de dubbelganger, Kees was hier bezeten door een kwade geest.
Ze ziet er nu ook nog wel goed uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:12 schreef tralalala het volgende:
Tatjana was toen wel heel lekker.![]()
Weten AF_ en Banaan tenminste gelijk wat ik bedoel met vleeesch
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zeker, ze is alleen nog zelfs wel een grotere gold digger dan Merel.
Nog niet helemaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar inmiddels vrede mee had?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef Maraca het volgende:
Er gaat niks boven wakker worden met een kopje koffie en lieve berichten van je fans
GAM / [GTA ONLINE] PS #104: Maraca, we missen je :'(
En daarom kinders, daarom is dit af en toe GTA SC
Daarom is deze reeks inderdaad echt intens triest gewordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef Maraca het volgende:
Er gaat niks boven wakker worden met een kopje koffie en lieve berichten van je fans
GAM / [GTA ONLINE] PS #104: Maraca, we missen je :'(
En daarom kinders, daarom is dit af en toe GTA SC
Daarom ben jij als user ook intens triestquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom is deze reeks inderdaad echt intens triest geworden
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom is deze reeks inderdaad echt intens triest geworden
Welke negatieve reacties?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef WcPot het volgende:
Wij als TVSC steunenMaraca
tegen alle negatieve reactie's
Poehquote:
#hashtagszijntopquote:
quote:
Ah nu kun je socializen in de treinquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:41 schreef tralalala het volgende:
Vroegah had je nog treinen met aparte hokjes.Net als de Zweinsteinexpres.
Ik had toen een keer het raampje open gedaan en toen kwam er een trein uit de andere richting, hele gordijn weggezogen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had toen een keer het raampje open gedaan en toen kwam er een trein uit de andere richting, hele gordijn weggezogen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef WcPot het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef WcPot het volgende:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef tralalala het volgende:
Ik zie er maar eentje, niet zo aanstellen Maraca.
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitzquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Goeie omschrijving van dat forum
quote:First half of the flight was great, started to go downhill in the second hour though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef Stickertje het volgende:
fipo
fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Moest lachen, wat best erg isquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef Stickertje het volgende:
fipo
fotoRood oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, hij gromt eerst en wil dat je hem daarna aait
Jaaaaa kiekeboe ballenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de aflevering van vorige week nog niet gezien, aanrader?
Werkze!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eerst nog maar even 4 minuten werken.
quote:Monique en Diana zijn tien jaar na zijn overlijden nog steeds enorm grote André Hazes-fans. Monique heeft een speciale band met André. Aangezien zij over een zesde zintuig beschikt, heeft zij het gevoel dat ze nog dagelijks met hem op de bank zit en dat sterkt haar. Speciaal voor zijn verjaardag laat Monique een grote André op haar onderarm tatoeëren. Ze heeft ook een brief aan hem geschreven waarin ze hem vertelt wat hij voor haar betekent. De 42-jarige single Henry is een groot fan van de Drentse rockformatie Mooi Wark. Omdat hij hier al zijn tijd aan besteedt, heeft hij nog altijd geen vrouw kunnen vinden. Maar echte Mooi Wark-fans zijn nooit alleen, dus gaat hij vandaag met Mariska en Yvon naar een optreden van de band. Ze hebben een mooie verrassing voor de heren van Mooi Wark: een heuse stripteasetaart.
Dat zegt die gast van RTL boulevard ookquote:
Ik zit in mijn eentje op een nieuwe locatie, moet heel af en toe wat stekkertjes inpluggen als mij dat gevraagd wordt vanaf de andere locatie. Eens per uur ofzo.quote:
Oh ja nuttigquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zit in mijn eentje op een nieuwe locatie, moet heel af en toe wat stekkertjes inpluggen als mij dat gevraagd wordt vanaf de andere locatie. Eens per uur ofzo.
Hoeveel zou Rachel hiermee verdienen?quote:
Vorige week heb ik gewoon een stoel gepakt en ben toen buiten wezen zonnen.quote:
Dat gaat een mooie aflevering wordenquote:
Klopt. Blijft maar een week staanquote:
Waarom plaats jij foto's van jezelfquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef AF_ het volgende:
En omdat FOK! nog niet zo geemancipeerd als Ijsland is
[ afbeelding ]
#FreeTheNipple!
quote:
Ik ben nu helemaal verslaafd aan dat gifjesmaakprogramma dus nu komen er elke dag tig gifjes langs.quote:
Laat maar komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal verslaafd aan dat gifjesmaakprogramma dus nu komen er elke dag tig gifjes langs.
Nee, daar hebben we tim89 voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Laat maar komen.Maak je ook gifjes van het RTL nieuws
Gisteren ook nog een gifje gemaakt van een RTL nieuws uitzendingquote:
Maak eens S&S gifjesquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan bannen ze me voor het posten van gaymeuk.
er was ook een stukje waar een man zijn leuter door een pizza steektquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Man man man, wat een achterlijk programma is het geworden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was ook een stukje waar een man zijn leuter door een pizza steekt
Aahhhhhhquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als hij rondloopt doet hij de hele tijd blij springen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als hij rondloopt doet hij de hele tijd blij springen
iets ouder als een jaar, en de vorige eigenaar had hem 'bij' genoemd dus laat ik dat maar zo.. ik geef mijn dieren eigenlijk nooit een naamquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
En aaien? Hoe oud is hij eigenlijk, en hoe heet ie
Ik vind Zuurtje wel een goeie naam
Wat ben jij voor monsterquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iets ouder als een jaar, en de vorige eigenaar had hem 'bij' genoemd dus laat ik dat maar zo.. ik geef mijn dieren eigenlijk nooit een naam
ik noem ze meestal bij kleur, of 'die kleine' of 'dat vrouwtje' ..quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor monsterHoe noem je hem dan
En tevens, bij, wtf
#viesdikquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Stickertje het volgende:
ik heb mijn avondeten op & nog steeds heb ik honger.. straks maar even naar de frietzaak denk ik
Nee alleen van geraldinequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
*friturequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Stickertje het volgende:
ik heb mijn avondeten op & nog steeds heb ik honger.. straks maar even naar de frietzaak denk ik
Dat heb ik van AF_ geleerd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wut? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
quote:
xDquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan moet hij dat woord maar eens AFleren
Frituur of friturequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb me net misselijk gegeten aan de frietenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Van de friture?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb me net misselijk gegeten aan de frieten![]()
Ohja die kan ook nogquote:
Gebruikt iedereen hierquote:
Ik hoorde idd een grafstemquote:
quote:
Zie jequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gebruikt iedereen hierOfja iedereen die dialect praat. De andere zeggen ook gewoon frituur ja.
Ja dat klopt. Introduceer dat ook in jou woonplaatsquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
? Je moet bij Stickertje zijn, ik zeg nu toch ook friture?
en zo veroverd limburg de rest van nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:33 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Introduceer dat ook in jou woonplaats
Steeds meer kinders vast in de kelders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en zo veroverd limburg de rest van nederland
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Steeds meer kinders vast in de kelders.
Heerlen be likequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Steeds meer kinders vast in de kelders.
veroverdquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en zo veroverd limburg de rest van nederland
Welke zenderquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik kijk nu naar gekke mensen die hun Albert Heijn moestuin obsessie wat te ver heb laten gaan.
Foute vrienden is ook goed te doen, maar de Belgen zijn beter ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef AF_ het volgende:
Foute vrienden![]()
Slap aftreksel van dat belgische programma
NPO 1quote:
Tot nu toe vind ik het alles behalve grappigquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Foute vrienden is ook goed te doen, maar de Belgen zijn beter ja.
Nee zeer matigquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:43 schreef tralalala het volgende:
Is er geen foute vrienden topic? Stiekem is de NL versie best grappig
Ja maar dit vind ik eerder asociaal dan grappigquote:
Die was goud jaquote:
quote:
*friturequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
zo, even vriend naar de frietzaak gestuurd
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
Josjequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef AF_ het volgende:
Ik moet trouwens zeggen. Als ik Nederlanders hoor praten in een Belgisch programma irriteer ik me mateloos aan die harde g
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef AF_ het volgende:
Ik moet trouwens zeggen. Als ik Nederlanders hoor praten in een Belgisch programma irriteer ik me mateloos aan die harde g
Ik wist nieteens dat je een slaaf vriend hadquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
Is dit een teleurstelling voor je?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat je een slaaf vriend had
al een paar jaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stickertje is aan het hosselen geweestquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
word het niet eens tijd dat jij ook gaat hosselen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Stickertje is aan het hosselen geweest
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
word het niet eens tijd dat jij ook gaat hosselen?
Damn, dan heb je hem goed onder de plak.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Stickertje is aan het hosselen geweest
Eerder een verbazingquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dit een teleurstelling voor je?
Stalken=Hosselen voor WcPotquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
word het niet eens tijd dat jij ook gaat hosselen?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn, dan heb je hem goed onder de plak.
[..]
[..]
Eerder een verbazing![]()
Ik ga nog wel een keer motormuizen naar Rhenenquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een keer motormuizen naar Rhenen
Goed ideequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef tralalala het volgende:
Misschien kan Stickertje onze relatietherapeut worden.
stap 1: kom van je zolderkamerquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef tralalala het volgende:
Misschien kan Stickertje onze relatietherapeut worden.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stap 1: kom van je zolderkamer
onmogelijke opgave
Nu moet ik huilenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stap 1: kom van je zolderkamer
onmogelijke opgave
ik vind het ook wel geinigquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de NL versie echt leukik lijk Fylax wel
Als dat zo is ben ik zwaar teleurgesteld dat ze een vriend heeft jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef AF_ het volgende:
Ik hoorde stickertje leek op onderstaande foto![]()
[ afbeelding ]
Bohhhhquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef AF_ het volgende:
Ik hoorde stickertje leek op onderstaande foto![]()
[ afbeelding ]
Stickertje. Als jij, en jouw vriend, een trio zouden doen, zou je dat dan liever met Gerrie of met Vicks willen? Er van uitgaande dat je móet kiezen.quote:
Wat lees ik hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stickertje. Als jij, en jouw vriend, een trio zouden doen, zou je dat dan liever met Gerrie of met Vicks willen? Er van uitgaande dat je móet kiezen.
Gewoon, vroeg ik me zo net af. (hihaho AF_ snapje)
maar beide hebben geen pen0rquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stickertje. Als jij, en jouw vriend, een trio zouden doen, zou je dat dan liever met Gerrie of met Vicks willen? Er van uitgaande dat je móet kiezen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds geen UI. Mijn autisme doe er wat aanquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep. En je moet de "El" er tegenwoordig afhalen
wie de neuk is vick danquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja godver ik zei toch dat je een van de 2 moest kiezenEn trouwens, dat mag ik hopen ja
Oh sorry hoor. Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds geen UI. Mijn autisme doe er wat aan
quote:
Mag ik wel GK posten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe nou niet, krijgen we weer 999 pics van anorexia Vicky
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe nou niet, krijgen we weer 999 pics van anorexia Vicky
Nee, maar niet goed genoeg voor TV SC, wij hebben een hoge standaard.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Nee dat kan ze googlen. En dat zij niet jouw top3 is kan zeker, maar zeggen dat ze lelijk is dan spoor je niet G.
Dat rookt aardigquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Gebouw in de Vick in New York. Laifstreem
http://cbsn.cbsnews.com/
Zitten zeker ook krakers inquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Gebouw in de Vick in New York. Laifstreem
http://cbsn.cbsnews.com/
Ben jij studiotje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |