Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zeker, ze is alleen nog zelfs wel een grotere gold digger dan Merel.
Nog niet helemaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar inmiddels vrede mee had?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef Maraca het volgende:
Er gaat niks boven wakker worden met een kopje koffie en lieve berichten van je fans
GAM / [GTA ONLINE] PS #104: Maraca, we missen je :'(
En daarom kinders, daarom is dit af en toe GTA SC
Daarom is deze reeks inderdaad echt intens triest gewordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef Maraca het volgende:
Er gaat niks boven wakker worden met een kopje koffie en lieve berichten van je fans
GAM / [GTA ONLINE] PS #104: Maraca, we missen je :'(
En daarom kinders, daarom is dit af en toe GTA SC
Daarom ben jij als user ook intens triestquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom is deze reeks inderdaad echt intens triest geworden
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom is deze reeks inderdaad echt intens triest geworden
Welke negatieve reacties?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef WcPot het volgende:
Wij als TVSC steunenMaraca
tegen alle negatieve reactie's
Poehquote:
#hashtagszijntopquote:
quote:
Ah nu kun je socializen in de treinquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:41 schreef tralalala het volgende:
Vroegah had je nog treinen met aparte hokjes.Net als de Zweinsteinexpres.
Ik had toen een keer het raampje open gedaan en toen kwam er een trein uit de andere richting, hele gordijn weggezogen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had toen een keer het raampje open gedaan en toen kwam er een trein uit de andere richting, hele gordijn weggezogen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef WcPot het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef WcPot het volgende:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef tralalala het volgende:
Ik zie er maar eentje, niet zo aanstellen Maraca.
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitzquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Goeie omschrijving van dat forum
quote:First half of the flight was great, started to go downhill in the second hour though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef Stickertje het volgende:
fipo
fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Moest lachen, wat best erg isquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef Stickertje het volgende:
fipo
fotoRood oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |