ik vind het ook wel geinigquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de NL versie echt leukik lijk Fylax wel
Als dat zo is ben ik zwaar teleurgesteld dat ze een vriend heeft jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef AF_ het volgende:
Ik hoorde stickertje leek op onderstaande foto![]()
[ afbeelding ]
Bohhhhquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef AF_ het volgende:
Ik hoorde stickertje leek op onderstaande foto![]()
[ afbeelding ]
Stickertje. Als jij, en jouw vriend, een trio zouden doen, zou je dat dan liever met Gerrie of met Vicks willen? Er van uitgaande dat je móet kiezen.quote:
Wat lees ik hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stickertje. Als jij, en jouw vriend, een trio zouden doen, zou je dat dan liever met Gerrie of met Vicks willen? Er van uitgaande dat je móet kiezen.
Gewoon, vroeg ik me zo net af. (hihaho AF_ snapje)
maar beide hebben geen pen0rquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stickertje. Als jij, en jouw vriend, een trio zouden doen, zou je dat dan liever met Gerrie of met Vicks willen? Er van uitgaande dat je móet kiezen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds geen UI. Mijn autisme doe er wat aanquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep. En je moet de "El" er tegenwoordig afhalen
wie de neuk is vick danquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja godver ik zei toch dat je een van de 2 moest kiezenEn trouwens, dat mag ik hopen ja
Oh sorry hoor. Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds geen UI. Mijn autisme doe er wat aan
quote:
Mag ik wel GK posten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe nou niet, krijgen we weer 999 pics van anorexia Vicky
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe nou niet, krijgen we weer 999 pics van anorexia Vicky
Nee, maar niet goed genoeg voor TV SC, wij hebben een hoge standaard.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Nee dat kan ze googlen. En dat zij niet jouw top3 is kan zeker, maar zeggen dat ze lelijk is dan spoor je niet G.
Dat rookt aardigquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Gebouw in de Vick in New York. Laifstreem
http://cbsn.cbsnews.com/
Zitten zeker ook krakers inquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Gebouw in de Vick in New York. Laifstreem
http://cbsn.cbsnews.com/
Ben jij studiotje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |