er was ook een stukje waar een man zijn leuter door een pizza steektquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan bannen ze me voor het posten van gaymeuk.
Man man man, wat een achterlijk programma is het geworden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was ook een stukje waar een man zijn leuter door een pizza steekt
Aahhhhhhquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als hij rondloopt doet hij de hele tijd blij springen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als hij rondloopt doet hij de hele tijd blij springen
iets ouder als een jaar, en de vorige eigenaar had hem 'bij' genoemd dus laat ik dat maar zo.. ik geef mijn dieren eigenlijk nooit een naamquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
En aaien? Hoe oud is hij eigenlijk, en hoe heet ie
Ik vind Zuurtje wel een goeie naam
Wat ben jij voor monsterquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iets ouder als een jaar, en de vorige eigenaar had hem 'bij' genoemd dus laat ik dat maar zo.. ik geef mijn dieren eigenlijk nooit een naam
ik noem ze meestal bij kleur, of 'die kleine' of 'dat vrouwtje' ..quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor monsterHoe noem je hem dan
En tevens, bij, wtf
#viesdikquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Stickertje het volgende:
ik heb mijn avondeten op & nog steeds heb ik honger.. straks maar even naar de frietzaak denk ik
Nee alleen van geraldinequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan bannen ze me voor het posten van gaymeuk.
*friturequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Stickertje het volgende:
ik heb mijn avondeten op & nog steeds heb ik honger.. straks maar even naar de frietzaak denk ik
Dat heb ik van AF_ geleerd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wut? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
quote:
xDquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan moet hij dat woord maar eens AFleren
Frituur of friturequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb me net misselijk gegeten aan de frietenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Van de friture?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb me net misselijk gegeten aan de frieten![]()
Ohja die kan ook nogquote:
Gebruikt iedereen hierquote:
Ik hoorde idd een grafstemquote:
quote:
Zie jequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gebruikt iedereen hierOfja iedereen die dialect praat. De andere zeggen ook gewoon frituur ja.
Ja dat klopt. Introduceer dat ook in jou woonplaatsquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
? Je moet bij Stickertje zijn, ik zeg nu toch ook friture?
en zo veroverd limburg de rest van nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:33 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Introduceer dat ook in jou woonplaats
Steeds meer kinders vast in de kelders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en zo veroverd limburg de rest van nederland
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Steeds meer kinders vast in de kelders.
Heerlen be likequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Steeds meer kinders vast in de kelders.
veroverdquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en zo veroverd limburg de rest van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |