SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Maag gewoon een gif dan, met je 8-bit resolutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Doe het lekker zelf joh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maag gewoon een gif dan, met je 8-bit resolutie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is wel een kansloos filmpje. Het gaat over voetbal toch?
Beperkte alles denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.
Maar het is wel duidelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.
Zijn stembanden functioneren anders primaquote:
Hmm dat is dan ook alles...quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn stembanden functioneren anders prima
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.quote:
Dat als je uit OSS komt je voor een andere team moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.
Volgens mij is zijn punt dat als je uit Oss komt je júist voor Top Oss moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat als je uit OSS komt je voor een andere team moet zijn.
Oh ja zo bedoel ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn punt dat als je uit Oss komt je júist voor Top Oss moet zijn.
Spreek dan ook gewoon Nederlands. Heb jij je inburgeringscursus bij een pakje boter gekregen ofzoquote:
Nou heb hem een keer online gedaan en toen ben ik dus gezakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek dan ook gewoon Nederlands. Heb jij je inburgeringscursus bij een pakje boter gekregen ofzo.
Blijkbaar moet die ene gozer zijn bek houden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.
En terecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou heb hem een keer online gedaan en toen ben ik dus gezakt.
Ga je nou weer tof doenquote:
Ja jij begon toch vriend?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou weer tof doen
Je kunt beter dit gaan doen http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
Sorry vriendinquote:
Ik heb 5.1 ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een allochtoon
[ afbeelding ]
Samen hebben we gewoon een 10.4quote:
Kunnen we toeslagen en uitkeringen gaan aanvragenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoef ik niet meer te werkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we toeslagen en uitkeringen gaan aanvragen.
Je bent ook gezakt dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ik zou wel even een overzichtje willen van de juiste antwoorden.
http://educatie.ntr.nl/na(...)ntwoorden_vragen.pdfquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ik zou wel even een overzichtje willen van de juiste antwoorden.
Je bent gezakt Elf?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bullshit-test. Vragen over wat je moet doen als je zwanger bent.
Henk had een 1,1.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bullshit-test. Vragen over wat je moet doen als je zwanger bent.
Maar is dit de officiële inburgeringstest trouwens?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had ook een 5,3. Bijna de helft van de vragen heeft niks met inburgering te maken.
Ja, als je dit fout hebt moet je eigenlijk op de trein.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar is dit de officiële inburgeringstest trouwens?
Ja, bij elke asielzoeker wordt de score met Fajah Lourens en Victoria Koblenko vergeleken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:OVERIG
ONLINE SPELLETJES VOOR VOLWASSENEN
4 NOVEMBER 2014 GEEF EEN REACTIE
Volwassenen zijn vaak gek op het spelen van
spelletjes. Het is daarbij mogelijk om te kiezen voor een leuk bordspel dat je
met vrienden kunt spelen, maar er kan ook gekozen worden voor de vele
verschillende online spelletjes. Deze kun je doen wanneer je hier zelf zin in
hebt, en bovendien zijn er geen meerdere spelers voor nodig om het spel te
kunnen spelen. Maar welke online spellen zijn er eigenlijk allemaal?
http://nationaleinburgeringtest.nl/quote:Gratis spelletjes
Het leuke van de online spelletjes is dat het hierbij om gratis spellen
gaat. Je hoeft er dus niets voor te betalen, en kunt altijd en overal de
spelletjes spelen. Dit is een van de redenen waarom zowel volwassenen als
kinderen het erg leuk vinden om online spelletjes te spelen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Best raar. Ik ga naar die site die in het pdf staat van de goede antwoorden en krijg dit:
[..]
[..]
http://nationaleinburgeringtest.nl/
Geen idee. Ik zag wel dat het een test uit 2005 was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het klopt wel. In NWS-SC worden ook heel vaak spelletjes gespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Best raar. Ik ga naar die site die in het pdf staat van de goede antwoorden en krijg dit:
[..]
[..]
http://nationaleinburgeringtest.nl/
LTKDV schijnt groot korfbalfan te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt wel. In NWS-SC worden ook heel vaak spelletjes gespeeld.
Ga weg met je valse beschuldigingen johquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV schijnt groot korfbalfan te zijn.
Nice.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
Dafuq. Echt ziek dit.
http://frontpage.fok.nl/w(...)rection-verlaat.html
Heb jij ook al Zyan in je arm gekrast?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
Dafuq. Echt ziek dit.
http://frontpage.fok.nl/w(...)rection-verlaat.html
En dat dan verkeerd spellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij ook al Zyan in je arm gekrast?
Neequote:Op donderdag 26 maart 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij ook al Zyan in je arm gekrast?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog Bassie in mijn bovenbeen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moest wel lachen he?
Geeft niet hoor, vond hem zelf ook wel goed.
Ik deed alleen maar Specularium na.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
Mooi, ik zie dat het niveau hier zo drastisch laag is geworden dat ik er met een gerust hart vandoor kan gaan.
Maakt haar geen pedo hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
oh zij
zij is bijna 2 jaar ouder dan ik toch?
Voel je niks vanquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
oh zij
zij is bijna 2 jaar ouder dan ik toch?
Het is wel weer goed geweest verdoemme. Heb al spierpijn als de tering, dus heb het lekker bij driekwartier crosstrainen gehoudenquote:
Je moet je spieren niet overbelasten. Crosstrainen is een prima keuze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is wel weer goed geweest verdoemme. Heb al spierpijn als de tering, dus heb het lekker bij driekwartier crosstrainen gehouden
2013 belde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 03:04 schreef anonymoussie het volgende:
Wat voor jou Spec?
KLB / Matthijs van Nieuwkerk
Ik word hier een beetje misselijk van. srslyquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook als ik deze foto zie.
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Ik vond het een hele vooruitgang.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Gewoon vrolijk zijn godverdommequote:Op donderdag 26 maart 2015 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
Dus iedereen hier is mad, sad, misselijk of ugly?
Gezellig....
Dit helpt zeker: Noorse band a-ha maakt comebackquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit helpt zeker: Noorse band a-ha maakt comeback
Trouwens mijn eerste nieuwsbericht waar ik een foto bij heb weten te plaatsen
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:49 schreef Uccie het volgende:
Vandaag...na >10jr zelf lijdend voorwerp te zijn....eindelijk de accountant van kastje naar muur gestuurd.
Het is een mooie dag
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:49 schreef Uccie het volgende:
Vandaag...na >10jr zelf lijdend voorwerp te zijn....eindelijk de accountant van kastje naar muur gestuurd.
Het is een mooie dag
Omdat mensen dat altijd bij mij dedenquote:
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit helpt zeker: Noorse band a-ha maakt comeback
Trouwens mijn eerste nieuwsbericht waar ik een foto bij heb weten te plaatsen
1.180 views, 23 reacties.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.
Zelfs een bericht over een random zoogdier loopt harderquote:
Statistisch is slapen gevaarlijker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Terwijl ik enkel mensen een spiegel wilde voorhouden dat vliegen gewoon levensgevaarlijk is.
Wat is dat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs een bericht over een random zoogdier loopt harder
[ afbeelding ]
Zeldzame Ili Pika is nog niet uitgestorvenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik ben trouwens tevreden met de views en reacties hoor
daar ben ik te oud voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kan jij trillen met je billen?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium die mijn gifje steelt. Een hele eer.
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Kennen jullie dat, van die dagen dat werkelijk alles kut gaat en tegen zit? Leuk joh
Ja, maar niet vandaagquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Kennen jullie dat, van die dagen dat werkelijk alles kut gaat en tegen zit? Leuk joh
Ruige jongenquote:
Ja nee dat viel nog niet opquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dat is dus bijzonder chagrijnigmakend.
Ik heb jou volgens mij nog nooit een muziekje zien posten wat niet verschrikkelijk matig isquote:
Begrijpelijk, maar om nou echt iedereen hier weg te jagen door speciaal voor jou Frans Bauer neer te zetten is ook niet leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nog nooit een muziekje zien posten wat niet verschrikkelijk matig is
Misschien helpt het als je het zelf inzingt, kan men het dan meer waarderen. Ik zou het gewoon proberenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar om nou echt iedereen hier weg te jagen door speciaal voor jou Frans Bauer neer te zetten is ook niet leuk.
Misschien kun je nog meer slechte ideeën gaan verzinnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je het zelf inzingt, kan men het dan meer waarderen. Ik zou het gewoon proberen
Nou oke, dan stel ik voor dat wanneer jij het ingezongen hebt, Fylax er een clip bij maaktquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je nog meer slechte ideeën gaan verzinnen.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed punt, dan noem ik em Specularium, volgens sommigen verkeerd maar toch is ie functioneel.
Met dansende Yasmine.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou oke, dan stel ik voor dat wanneer jij het ingezongen hebt, Fylax er een clip bij maakt
Boeiend, stel je niet aan joh. Koop lekker een dagboek met je gezeik over die radio. Ik ben er wel een beetje klaar meequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boeiend, stel je niet aan joh. Koop lekker een dagboek met je gezeik over die radio. Ik ben er wel een beetje klaar mee
Hoe zou jij het vinden als Danny volgende week ineens besluit de FP op te doekenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boeiend, stel je niet aan joh. Koop lekker een dagboek met je gezeik over die radio. Ik ben er wel een beetje klaar mee
Dan loopt ie achter mensen langs, daar heb je niks aan zonder geluid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie nog langer doorlopen, dat ie nog kwaaier is.
Timmm zou een verdrietige schedel zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als Danny volgende week ineens besluit de FP op te doeken
Ja en dat ben ik nu dus ook. Mensen snappen niet al die pijn en moeite die er in zitquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm zou een verdrietige schedel zijn.
Als ie dat zou doen, zou ik in ieder geval niet in een SC waar het niemand boeit behalve het gehandicapte broertje overloos doorzeiken. Hou dat lekker in de topics die daar voor zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als Danny volgende week ineens besluit de FP op te doeken
Zeg dat niet over fylax, dat is mijn maatquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen, zou ik in ieder geval niet in een SC waar het niemand boeit behalve het gehandicapte broertje overloos doorzeiken. Hou dat lekker in de topics die daar voor zijn.
Zeker billemaatjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg dat niet over fylax, dat is mijn maat
Dat is precies hoe ik ben. Ik heb wel harige benen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef Specularium het volgende:
Zo stel ik mij Penage voor. Lijkt me wel een boy die van nagellak houdt.
[ afbeelding ]
Mannen met make up...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies hoe ik ben. Ik heb wel harige benen.
Nja dat Gutter dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fok radio bestaat niet voor zover ik weet.
Heb je zeker van je moeder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies hoe ik ben. Ik heb wel harige benen.
Jij ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe niet stoer. Ik bitchslap je, bitch.
DAT Gutter, hebben wel een aantal mensen heel veel tijd en energie in gestoken.quote:
Ik stuur gewoon Marianne op je af, kijken wie er dan nog tof doet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe niet stoer. Ik bitchslap je, bitch.
Jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
DAT Gutter, hebben wel een aantal mensen heel veel tijd en energie in gestoken.
Een radio is er niet zomaar ineens.
Maar goed, straks niet meer.
Ligt een beetje gevoelig op moment.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer![]()
En dat bedoel ik natuurlijk niet zo.
Waarom stopt het trouwens?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan, Priscilla.
Vreemd...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Uccie het volgende:
Moet van Fok!.
Weet ook niet precies, we hebben niet echt verdere informatie gekregen.
Heb jij keuken dat je dat vreemd vindt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is pas vreemd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan, Priscilla.
Doe niet zo tof Joep.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is pas vreemd.
[ afbeelding ]
Daar krijg je het wel een beetje warm van zeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
Zie ik ineens Ivo Niehe weer en hoor ik over Aznavour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoe gaat het met Yoki-ei?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
Dat iemand dat hoedje zo even door zijn strot ramt.quote:
Dat is ook niet liefquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat iemand dat hoedje zo even door zijn strot ramt.
Ja, ik wilde het gisteren niet zeggen, maar ze gaan niet broeden. Dus er gaat geen Yoki-kuiken komen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het gisteren niet zeggen, maar ze gaan niet broeden. Dus er gaat geen Yoki-kuiken komen.
Dan maar een uitsmijter morgenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het gisteren niet zeggen, maar ze gaan niet broeden. Dus er gaat geen Yoki-kuiken komen.
Nee, mijn eten staat al te sudderen voor morgen.quote:
Ik kan niet altijd aardig zijnquote:
Rebel to the grain there's no way to barricade mequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms ben jij gewoon die ruige jongen.
Ja, misschien proberen ze het over een paar weken weer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien komt er ooit toch nog een Pyoki vogel.
Volgens mij niet iedereen.quote:
Pyoki klinkt wel als een vogel die kick-ass is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is ook wel een hele stap om een Pyokikater in huis te nemen.
Van de week nogquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij niet iedereen.
Maar ik heb ergens anders al gezegd dat ik erg tevreden ben over de hoeveelheid MarkGod op GutterFM.
Nee, ik wist niet dat je er niet was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja net toen ik niet kon
Complot?
In gedachte is Mani altijd bij me. Zijn geest leeft voort in mijn kamer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat je er niet was.
Maar zo waren jij en Mani wel in gedachte bij ons.
Wat een liefdequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In gedachte is Mani altijd bij me. Zijn geest leeft voort in mijn kamer.
Ik heb een boterham kaas op...maar ik had tussen de middag al warm gegeten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een Black Anus Burger op, dat was echt onwijs lekker.
[ afbeelding ]
Nou doei maar weer!
Ik wist niet dat ze 3 sterren restaurants in Sassem hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een Black Anus Burger op, dat was echt onwijs lekker.
[ afbeelding ]
Nou doei maar weer!
Morgen eindelijk gebakken parkiet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een boterham kaas op...maar ik had tussen de middag al warm gegeten.
En mijn vlees staat te stoven voor morgendaar kan jouw Angusburger niet tegenop hoor.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen eindelijk gebakken parkiet?
Zelfs onze McDonalds is 3 sterren. Wat een dorp.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze 3 sterren restaurants in Sassem hebben.
Ik kom ergens vandaan waar ze geen McDonalds hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs onze McDonalds is 3 sterren. Wat een dorp.
Dat vind ik ook superlekker. Eend dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eendenvlees is ook altijd heerlijk. Je hoort ze bijna nog kwaken
[..]
Ik kom ergens vandaan waar ze geen McDonalds hebben.
Wat een gehucht is het ook.
Baby-schaapjes ook goed?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht ik binnenkort uit eten gaan wil ik ergens waar eend is.
Kat ook goed?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht ik binnenkort uit eten gaan wil ik ergens waar eend is.
Wat jammer dat ik dit nu pas zie, gemist verdorie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
Corrie en ik gaan weer genieten van Sonja Barend bij Pauw.
Daar heb ik al veel complimenten over gekregen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dank je, ik vond je jas vorige keer ook erg leuk.
Wat zeggen ze dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik al veel complimenten over gekregen.
Dat het een leuke jas is. Of mooi.quote:
Zijn toevallig precies dezelfde geluiden die ik hoor over mijn UI.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat het een leuke jas is. Of mooi.
Eendenborstfilet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook superlekker. Eend dus.
Met verse aardappelpuree en sinaasappelsaus en sperzieboontjes in spek gerold.quote:
Met frambozensaus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met verse aardappelpuree en sinaasappelsaus en sperzieboontjes in spek gerold.
Ook lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met frambozensaus.
Ook lekker op stokbrood.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
Wie gaat er nou aan een banaan likken![]()
Raaaar.
Nee wel de Hustlequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
Wie heeft ooit de lambada gedaan?
Jup!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
Wie heeft ooit de lambada gedaan?
ja best goed, ik zat toen op dansles.quote:
Dat klinkt spannend allemaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja best goed, ik zat toen op dansles.
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ik was 9 of zo toen deze uitkwam.
Dus ook ik probeerde natuurlijk de lambada te imiteren.
Nee, is 25jr geleden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend allemaal.
Dans je nog?
Nou, ik heb eens mensen gezien die totaal geen ritmegevoel hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Met wat wijn op kan iedereen dansenDestijds was rose in de 'mode' dus toen lukte het prima.
Ja, heb ik van mijn 10e tot mijn 14e gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zat je dan op stijldansen of zo?
Dat verleer je toch niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, heb ik van mijn 10e tot mijn 14e gedaan.
mwah, de basis misschienquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat verleer je toch niet.
Dus die lambada moet nog best lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |