SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Maag gewoon een gif dan, met je 8-bit resolutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Doe het lekker zelf joh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maag gewoon een gif dan, met je 8-bit resolutie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is wel een kansloos filmpje. Het gaat over voetbal toch?
Beperkte alles denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.
Maar het is wel duidelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.
Zijn stembanden functioneren anders primaquote:
Hmm dat is dan ook alles...quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn stembanden functioneren anders prima
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.quote:
Dat als je uit OSS komt je voor een andere team moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.
Volgens mij is zijn punt dat als je uit Oss komt je júist voor Top Oss moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat als je uit OSS komt je voor een andere team moet zijn.
Oh ja zo bedoel ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn punt dat als je uit Oss komt je júist voor Top Oss moet zijn.
Spreek dan ook gewoon Nederlands. Heb jij je inburgeringscursus bij een pakje boter gekregen ofzoquote:
Nou heb hem een keer online gedaan en toen ben ik dus gezakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek dan ook gewoon Nederlands. Heb jij je inburgeringscursus bij een pakje boter gekregen ofzo.
Blijkbaar moet die ene gozer zijn bek houden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.
En terecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou heb hem een keer online gedaan en toen ben ik dus gezakt.
Ga je nou weer tof doenquote:
Ja jij begon toch vriend?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou weer tof doen
Je kunt beter dit gaan doen http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
Sorry vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |