SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Maag gewoon een gif dan, met je 8-bit resolutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Doe het lekker zelf joh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maag gewoon een gif dan, met je 8-bit resolutie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is wel een kansloos filmpje. Het gaat over voetbal toch?
Beperkte alles denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.
Maar het is wel duidelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval over iemand met een zeer beperkt vocabulaire.
Zijn stembanden functioneren anders primaquote:
Hmm dat is dan ook alles...quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn stembanden functioneren anders prima
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.quote:
Dat als je uit OSS komt je voor een andere team moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.
Volgens mij is zijn punt dat als je uit Oss komt je júist voor Top Oss moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat als je uit OSS komt je voor een andere team moet zijn.
Oh ja zo bedoel ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn punt dat als je uit Oss komt je júist voor Top Oss moet zijn.
Spreek dan ook gewoon Nederlands. Heb jij je inburgeringscursus bij een pakje boter gekregen ofzoquote:
Nou heb hem een keer online gedaan en toen ben ik dus gezakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek dan ook gewoon Nederlands. Heb jij je inburgeringscursus bij een pakje boter gekregen ofzo.
Blijkbaar moet die ene gozer zijn bek houden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is zijn punt, hij maakt zich wel heel erg druk.
En terecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou heb hem een keer online gedaan en toen ben ik dus gezakt.
Ga je nou weer tof doenquote:
Ja jij begon toch vriend?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou weer tof doen
Je kunt beter dit gaan doen http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
Sorry vriendinquote:
Ik heb 5.1 ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een allochtoon
[ afbeelding ]
Samen hebben we gewoon een 10.4quote:
Kunnen we toeslagen en uitkeringen gaan aanvragenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoef ik niet meer te werkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we toeslagen en uitkeringen gaan aanvragen.
Je bent ook gezakt dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ik zou wel even een overzichtje willen van de juiste antwoorden.
http://educatie.ntr.nl/na(...)ntwoorden_vragen.pdfquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ik zou wel even een overzichtje willen van de juiste antwoorden.
Je bent gezakt Elf?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bullshit-test. Vragen over wat je moet doen als je zwanger bent.
Henk had een 1,1.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bullshit-test. Vragen over wat je moet doen als je zwanger bent.
Maar is dit de officiële inburgeringstest trouwens?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had ook een 5,3. Bijna de helft van de vragen heeft niks met inburgering te maken.
Ja, als je dit fout hebt moet je eigenlijk op de trein.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar is dit de officiële inburgeringstest trouwens?
Ja, bij elke asielzoeker wordt de score met Fajah Lourens en Victoria Koblenko vergeleken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar is dit de officiële inburgeringstest trouwens?
quote:OVERIG
ONLINE SPELLETJES VOOR VOLWASSENEN
4 NOVEMBER 2014 GEEF EEN REACTIE
Volwassenen zijn vaak gek op het spelen van
spelletjes. Het is daarbij mogelijk om te kiezen voor een leuk bordspel dat je
met vrienden kunt spelen, maar er kan ook gekozen worden voor de vele
verschillende online spelletjes. Deze kun je doen wanneer je hier zelf zin in
hebt, en bovendien zijn er geen meerdere spelers voor nodig om het spel te
kunnen spelen. Maar welke online spellen zijn er eigenlijk allemaal?
http://nationaleinburgeringtest.nl/quote:Gratis spelletjes
Het leuke van de online spelletjes is dat het hierbij om gratis spellen
gaat. Je hoeft er dus niets voor te betalen, en kunt altijd en overal de
spelletjes spelen. Dit is een van de redenen waarom zowel volwassenen als
kinderen het erg leuk vinden om online spelletjes te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |