Nee mangquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
Zanger klinkt een beetje als die dude van Enter Shikari.
Zonder glijmiddel zekerquote:
Als je dat doet ben je echt een koningquote:
Grote kans. En dit zit in mijn legerquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ben ik nu misschien aan het overdoseren op cafeïne.
Wanneer is de lunch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook daar heb ik een abo hoor. Ik vind het prima.
Nee, ik heb niet dát abo, dat abo wat er onder zit.quote:
Oeh, dan kun je op de mame kast spelen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet dát abo, dat abo wat er onder zit.
Lunchen mag ik er sowieso, ben al eens uitgenodigd.
Yishquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je op de mame kast spelen!
Kan hier ook hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish
Ik ben een oudgediende daar man. Oude school alles.
Een hont, een kad en drie fissen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
luitjes
eens even luisteren wat pixel allemaal in huis heeft
Tellquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef pixelbitty het volgende:
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TOLD ME!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
luitjes
eens even luisteren wat pixel allemaal in huis heeft
Nou..welkom he.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef pixelbitty het volgende:
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TOLD ME!
DubbelDrank is ook zo'n ouwe knakker op Tweakersquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan hier ook hoor
Orly? Man, ik weet niks van mijn (ex) collega's.
Wacht. Ik heb dat gelezen laatst.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DubbelDrank is ook zo'n ouwe knakker op Tweakers
ja, dat is nogal een verwelkomingquote:
Neen, ik wil niet dat je weer moeilijk in slaap kan komen.quote:
We moeten nu eigenlijk gewoon zo'n boat that rocked achtige uitzending doen met alle DJ's op skypequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
Hoiiiiii
Je mag hem ook opsparen voor....ja voor wanneer
ze wacht tot de kad de fissen op eet en daarna de hont de kad?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een hont, een kad en drie fissen.
Deze man weetquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een hont, een kad en drie fissen.
Volgende week maken we wel een extralange uitzending! op de laatste avommdquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We moeten nu eigenlijk gewoon zo'n boat that rocked achtige uitzending doen met alle DJ's op skype
En dan de hont in de oven. Een soort van natuurlijke Turducken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze wacht tot de kad de fissen op eet en daarna de hont de kad?
met blackjack en hoerenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende week maken we wel een extralange uitzending! op de laatste avommd
Zo kjoetquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, ik wil niet dat je weer moeilijk in slaap kan komen.
#respectthecode
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan de hont in de oven. Een soort van natuurlijke Turducken.
bami bij?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan de hont in de oven. Een soort van natuurlijke Turducken.
We zullen doorgaan!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
Over een week, wat nou precies de einddatum is hoor je dan weer niet
laatste avondquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende week maken we wel een extralange uitzending! op de laatste avommd
Die film moet ik nog kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef pixelbitty het volgende:
We moeten nu eigenlijk gewoon zo'n boat that rocked achtige uitzending doen met alle DJ's op skype
Wait a minute, over een week is het 1 aprilquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
Over een week, wat nou precies de einddatum is hoor je dan weer niet
Zomgquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wait a minute, over een week is het 1 april
Doen, is leuk.quote:
Illuminati confirmquote:
ik zou die zanger doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef pixelbitty het volgende:
ICH SCHREI IN DIE NACHT FUR DIIIICH!
Het is ook net een meisje, ze ziet er tegenwoordig wel iets mannelijker uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou die zanger doen
ow wacht...
Die vent is een mooi meisje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou die zanger doen
ow wacht...
Ja daar dachten wij ook wel aan, alleen R49 zit niet voor jan lul bij MUZ, er schijnt wel meer te gaan gebeurenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wait a minute, over een week is het 1 april
Wat is R49quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja daar dachten wij ook wel aan, alleen R49 zit niet voor jan lul bij MUZ, er schijnt wel meer te gaan gebeuren
Het is Tokio Hotel, for now, be glad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik kan niet luisteren, VPN van een klant blocked streaming mediafml
Radio49, heeft hier heel lang in ONZ geresideerdquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is R49![]()
Of gaat heel FOK! op de schop
Ik word FA. Mocht ik eigenlijk niet verklappen, maar ja ik wilde jullie niet al te veel afschrikken met mijn paarsblauwe kleur strakjes.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ja daar dachten wij ook wel aan, alleen R49 zit niet voor jan lul bij MUZ, er schijnt wel meer te gaan gebeuren
* LompeHork zweet van voorhoofd veegtquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is Tokio Hotel, for now, be glad.
MUZ / [Radio 49] #2 waar broertje de primeur heeft op nr 2quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is R49![]()
Of gaat heel FOK! op de schop
Ah oke, dank horkquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Radio49, heeft hier heel lang in ONZ geresideerd
Net SoaD - Boom! though.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zweet van voorhoofd veegt
Ik heb voor jou al pinkfloyd gedaan omdat ik dacht dat je luisterdequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zweet van voorhoofd veegt
Shit gebeurd man, als ik me verveel kom ik vast wel weer terugquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah oke, dank hork
Ik moet er nog wel even aan wennen dat je niet meer blauw bent
FMLquote:
Maar waarom zouden er geen 2 radiostations kunnen zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
MUZ / [Radio 49] #2 waar broertje de primeur heeft op nr 2
Dit radiostation wat er al jaren was, in ONZ is vandaag ook ineens verplaatst. Maar hun waren er langer, dus hun mogen wel blijven
Radio 6 is al wegquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar waarom zouden er geen 2 radiostations kunnen zijn?
Dat zou lachen zijn, alle Nederlandse zenders samengevoegd tot 1.
Van avicii naar bach en van metallica naar frans bauer
Vreemde beslissing
Ga je mijn verzoekje ook nog draaienquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga zometeen godverdomme koolhydraten eten. ik heb het nodig...
oh schijt stuur eens opnieuw?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga je mijn verzoekje ook nog draaien
#dtv
Is er nog op internet.quote:
Radio 6 was klassiek toch?quote:
Niet echt, wij kregen het in PM, en R49 staat nu in Muziekquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
valt er ergens iets over die verplaatsing en opheffing terug te lezen?
Soul en Jazzquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Radio 6 was klassiek toch?
Als er niet genoeg luisteraars voor zijn moet je op een gegeven moment een zender opdoeken.
Ik luister in de auto ook heel weinig radio, heb mijn muziek gewoon op een stickje staan van 16GB
oke, dus kort samengevat: GutterFM moet stoppen en R49 blijft maar dan in MUZquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet echt, wij kregen het in PM, en R49 staat nu in Muziek
Jup, geen ruimte meer in ONZ voor Radio ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, dus kort samengevat: GutterFM moet stoppen en R49 blijft maar dan in MUZ
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ker-uit-Radio-6.html
Per 2016
Wie was afzender?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet echt, wij kregen het in PM, en R49 staat nu in Muziek
Gewoon Radio 2quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]alsof mijn avond nog niet kut genoeg was.
Tyfuszooi.
Laat ze lekker gaan fietsen ofzo, als dit is wat ''het volk'' wil, kunnen ze daar toch ook rekening mee houdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jup, geen ruimte meer in ONZ voor Radio ofzo
ej mangquote:
Koenquote:
Precies. Het is hier geen totalitair regime!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat ze lekker gaan fietsen ofzo, als dit is wat ''het volk'' wil, kunnen ze daar toch ook rekening mee houden
wat doen we?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej mang
wil je bij de gang van zwabber en mij?
Ja, dat wel. En sander de Heer weg op de ochtendquote:
Inb4: iets met Noord Koreaquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Precies. Het is hier geen totalitair regime!
Koop BO2 of Battlefield Hardline dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb sicke killstreaks op o.a CoD en PvZ:GW.
u r doomed m8 get rekt
Je moet echt niet raar opkijken als heel ONZ dit jaar weg is volgens mij, het loopt toch voor geen kut meerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Precies. Het is hier geen totalitair regime!
Op dit moment nog niks, maar Zwabber en ik bereiden ons voor op wat moge komen.quote:
bah, overal bezuinigingenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jup, geen ruimte meer in ONZ voor Radio ofzo
Ik heb wel BO2 voor X360quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koop BO2 of Battlefield Hardline dan.
Luister ik nooit. Stassen is neat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En sander de Heer weg op de ochtend
Ze doen maar, ik word dan de eerste protest banneling van GUTTER FMquote:
Daar kan je trots op zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik word dan de eerste protest banneling van GUTTER FM
Geen goed idee, dan breekt de pleuris los in KLBquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet echt niet raar opkijken als heel ONZ dit jaar weg is volgens mij, het loopt toch voor geen kut meer
Zekerquote:
Ja maar ze betalen er al niks voor, GutterFM is gefinancierd door Uccie en Fokker89quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef DrNick het volgende:
Boegbeeld van de revolutie: Sgt Porkbeans
koop x360 danquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar schiet ik niets mee op vrind
heel Fok loopt niet meer zoquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet echt niet raar opkijken als heel ONZ dit jaar weg is volgens mij, het loopt toch voor geen kut meer
Ze denken het beter te kunnen makenquote:
ik weet dat ze er niks voor betalenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar ze betalen er al niks voor, GutterFM is gefinancierd door Uccie en Fokker89
Ik denk dat dat vooral komt door de opkomst van andere (sociale) media, dat zal FOK! uiteindelijk nog wel de kop gaan kostenquote:
hoe?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ze denken het beter te kunnen maken.
ja, en dan beginnen ze met een lelijke FPquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ze denken het beter te kunnen maken.
en je eigen joystick lukt wel zekerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan geen shooters spelen zonder muis en keyboard
Heb je een forum vol autisten, ga je dingen veranderen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral komt door de opkomst van andere (sociale) media, dat zal FOK! uiteindelijk nog wel de kop gaan kosten
Dat gaat alleen omhoog en naar beneden, das anders!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en je eigen joystick lukt wel zeker
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je een forum vol autisten, ga je dingen veranderen.
Goed genoegquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, dat zou de betreffende moderator of a zijn, jij bent meer een Che Guevara
Geen idee, ik vermoed omdat er zoveel zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar komt eigenlijk vandaan dat elke FOK! ker een autist is
wie is er geen autist dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans steekt hand opquote:
Awesome katten zijn awesomequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
1 van mijn katten kijkt mij aan van dude, wtf is deze, maak jij dat geluid, u ok?
Mijn wekker is Leen van Frisiaquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
Holy shit die smerige compressor.
Dit is het eerste nummer van het Toxicity album. En was voor een goed jaar het nummer dat dus afspeelde als mijn wekker dat CDtje ging afspelen.
BWAM!!
Goedemorgen.
Henk blijft rustig slapen. die wordt pas wakker van/voor een goede basquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
1 van mijn katten kijkt mij aan van dude, wtf is deze, maak jij dat geluid, u ok?
Ik heb een hendig kastje waarmee ik keyboard en muis kan gebruiken op Xbox/Playstation.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan geen shooters spelen zonder muis en keyboard
Hoe oud is Henk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henk blijft rustig slapen. die wordt pas wakker van/voor een goede bas
en op de zolderkamer zittenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
henk is een Baardagaam van 4 jaar oud ofzoquote:
Daar heb ik nog aan zitten denken en heb ik getest, maar dat leverde bij mij zeer veel vertraging opquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een hendig kastje waarmee ik keyboard en muis kan gebruiken op Xbox/Playstation.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
henk is een Baardagaam van 4 jaar oud ofzo
heb je teamviewer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Wie kan de radio in de gaten houden terwijl ik even patat ga halen. Ik heb koolhydraten nodig!
Hou het nog anderhalf uur vol en dan is de Kersepit dicht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Wie kan de radio in de gaten houden terwijl ik even patat ga halen. Ik heb koolhydraten nodig!
Ik gebruikte gewoon de USB-ingang.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een hendig kastje waarmee ik keyboard en muis kan gebruiken op Xbox/Playstation.
[ afbeelding ]
Patat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ja en dan al mijn naaktfoto's op fok straksquote:
zou ik ook doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:
nee, die hou ik gewoon op m'n eigen pcquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja en dan al mijn naaktfoto's op fok straks
je kan ze net zo makkelijk zelf plaatsenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja en dan al mijn naaktfoto's op fok straks
plsquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Gekke dingen![]()
IB4 nickj0n die karaoke gaat doen
Patatje Pindaquote:
nomzzzquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Patatje Pinda
De saus, niet dat ik een Indonesier in mijn bakje wil.
Ik heb alleen potgrondquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
ZORG EENS VOOR AARDE IN JE STOPCONTACT![]()
ach waarom eigenlijk
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Patatje Pinda
De saus, niet dat ik een Indonesier in mijn bakje wil.
Nee, dat zijn pataturen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen gekwalificeerde frituren.
Jij kweekt lesbo's?quote:
daar een halve bats van in je systeemkastquote:
IB4 vieze opmerkingen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga een xxl frikandel halen. met satesaus. Want dan valt het nog wel mee met de koolhydraten
HAHA VOOR IN JE KUT ZEKERquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga een xxl frikandel halen. met satesaus. Want dan valt het nog wel mee met de koolhydraten
Ja.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
Ik wil ook iets vets. Ik ga gewoon een saucijzenbroodje ondooien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
Zwaai even, dan zwaai ik terugquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
je kan nooit teveel zuipenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt teveel gezopen woor de woensdag
woensdag drankdag vertelde mijne moeke altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt teveel gezopen woor de woensdag
Is goed. Ga je zo klaar zitten dan?quote:
If the price is right.quote:
Heb ik ook eens op, zijn awesomequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ook, de FOK! sevrers ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga buiten even iets in de hens steken.
Nu denk ik meteen aan dat programma.quote:
Sevre, da comrad. we break sevre!quote:
Ik weet nog wat deuren voor je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga buiten even iets in de hens steken.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen aan dat programma.
gg kid
Daar heeft mijn hoofd weleens anders over gedacht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je kan nooit teveel zuipen
Beetje wel kaart is stukquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heeft mijn hoofd weleens anders over gedacht.
Verdwaald?
Ja Fokker neemt het zo heel even over. anders is de transition zo eng.quote:
We brengen je straks wel thuis hoor. Kom maar even bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Beetje wel kaart is stuk
Wait for it..... nopequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is goed. Ga je zo klaar zitten dan?
Ik hoop nog op een misplaatste 1 aprilgrap.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Dit past wel bij mijn gevoel vanavondklinkt misschien kinderachtig, maar er zit wel tyfusveel werk in, van meerdere kanten, en zo ineens krijg je zoiets te horen
Nu wil ik eigenlijk alle plaatjes posten die we toen tijdens de lullenavond hadden gepost, maar kan ze niet vinden. Je snapt iig wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Dit past wel bij mijn gevoel vanavondklinkt misschien kinderachtig, maar er zit wel tyfusveel werk in, van meerdere kanten, en zo ineens krijg je zoiets te horen
Das aardigquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
We brengen je straks wel thuis hoor. Kom maar even bij.
Alsjeblieft, ik zit aan de thee dus je hoeft niet bang te zijn.quote:
proostquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ik zit aan de thee dus je hoeft niet bang te zijn.
[ afbeelding ]
Nee dat is de echo in je hoofd...quote:
Oh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hoefde niet opnieuw in te tunen/
die uiquote:
ZELFS UCCIE!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
Jezus, daar ga ik zelfs van aan de drank.
Nou daar was vanavond niet zoveel voor nodig.quote:
Eens.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou daar was vanavond niet zoveel voor nodig.
Alle tijd die in Gutter zit, ging nu hardstikke leuk en alles.
daar is de stekker uitgetrokkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
Doe maar iets leuks. Bestaat B&H nog?
Waar is Radio Bendeleider heen trouwens?
Zondequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar is de stekker uitgetrokken
Die hebben wij nog wel draaiende, maar dat zal ook dicht gaan vrees ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar is de stekker uitgetrokken
gl/hfquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens neuken, tot laters
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Neukzequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Ik zie nog geen actie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
die stream doet het niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die hebben wij nog wel draaiende, maar dat zal ook dicht gaan vrees ik
quote:
Coincidence? I think not.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:52 schreef pixelbitty het volgende:
Spontaan trekt hork zijn gordijnen dicht![]()
Was het Schaakmeester?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef pixelbitty het volgende:
Kansloze hangjeugd, mag ik 2 zure matjes?
Omg je houdt me in de gatenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Haha pixel in een joggingpak bij de snackbar.
tuurlijk.quote:
sorry Nickj0n ik wilde je niet in de war maken.quote:
Que?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sorry Nickj0n ik wilde je niet in de war maken.
Ik ben heul geen nicht....oh wacht, ik ben wel iemands nicht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sorry Nickj0n ik wilde je niet in de war maken.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben heul geen nicht....oh wacht, ik ben wel iemands nicht.
quote:
Precies het goede genre voorquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
Als deze muziek te nichterig is hoor ik het graag, ;') ik weet ff niet hoe of wat
Ik ben een nicht, dus dat kan,quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
Als deze muziek te nichterig is hoor ik het graag, ;') ik weet ff niet hoe of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |