Zwaai even, dan zwaai ik terugquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga een xxl frikandel halen. met satesaus. Want dan valt het nog wel mee met de koolhydraten
je kan nooit teveel zuipenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt teveel gezopen woor de woensdag
woensdag drankdag vertelde mijne moeke altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt teveel gezopen woor de woensdag
Is goed. Ga je zo klaar zitten dan?quote:
If the price is right.quote:
Heb ik ook eens op, zijn awesomequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga een xxl frikandel halen. met satesaus. Want dan valt het nog wel mee met de koolhydraten
Ik ook, de FOK! sevrers ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga buiten even iets in de hens steken.
Nu denk ik meteen aan dat programma.quote:
Sevre, da comrad. we break sevre!quote:
Ik weet nog wat deuren voor je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga buiten even iets in de hens steken.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen aan dat programma.
gg kid
Daar heeft mijn hoofd weleens anders over gedacht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je kan nooit teveel zuipen
Beetje wel kaart is stukquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heeft mijn hoofd weleens anders over gedacht.
Verdwaald?
Ja Fokker neemt het zo heel even over. anders is de transition zo eng.quote:
We brengen je straks wel thuis hoor. Kom maar even bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Beetje wel kaart is stuk
Wait for it..... nopequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is goed. Ga je zo klaar zitten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |