Geen idee, ik vermoed omdat er zoveel zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar komt eigenlijk vandaan dat elke FOK! ker een autist is
wie is er geen autist dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans steekt hand opquote:
Awesome katten zijn awesomequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
1 van mijn katten kijkt mij aan van dude, wtf is deze, maak jij dat geluid, u ok?
Mijn wekker is Leen van Frisiaquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
Holy shit die smerige compressor.
Dit is het eerste nummer van het Toxicity album. En was voor een goed jaar het nummer dat dus afspeelde als mijn wekker dat CDtje ging afspelen.
BWAM!!
Goedemorgen.
Henk blijft rustig slapen. die wordt pas wakker van/voor een goede basquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
1 van mijn katten kijkt mij aan van dude, wtf is deze, maak jij dat geluid, u ok?
Ik heb een hendig kastje waarmee ik keyboard en muis kan gebruiken op Xbox/Playstation.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan geen shooters spelen zonder muis en keyboard
Hoe oud is Henk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henk blijft rustig slapen. die wordt pas wakker van/voor een goede bas
en op de zolderkamer zittenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
henk is een Baardagaam van 4 jaar oud ofzoquote:
Daar heb ik nog aan zitten denken en heb ik getest, maar dat leverde bij mij zeer veel vertraging opquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een hendig kastje waarmee ik keyboard en muis kan gebruiken op Xbox/Playstation.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
henk is een Baardagaam van 4 jaar oud ofzo
heb je teamviewer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Wie kan de radio in de gaten houden terwijl ik even patat ga halen. Ik heb koolhydraten nodig!
Hou het nog anderhalf uur vol en dan is de Kersepit dicht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Wie kan de radio in de gaten houden terwijl ik even patat ga halen. Ik heb koolhydraten nodig!
Ik gebruikte gewoon de USB-ingang.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een hendig kastje waarmee ik keyboard en muis kan gebruiken op Xbox/Playstation.
[ afbeelding ]
Patat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ja en dan al mijn naaktfoto's op fok straksquote:
zou ik ook doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |