Luister ik nooit. Stassen is neat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En sander de Heer weg op de ochtend
Ze doen maar, ik word dan de eerste protest banneling van GUTTER FMquote:
Daar kan je trots op zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik word dan de eerste protest banneling van GUTTER FM
Geen goed idee, dan breekt de pleuris los in KLBquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet echt niet raar opkijken als heel ONZ dit jaar weg is volgens mij, het loopt toch voor geen kut meer
Zekerquote:
Ja maar ze betalen er al niks voor, GutterFM is gefinancierd door Uccie en Fokker89quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef DrNick het volgende:
Boegbeeld van de revolutie: Sgt Porkbeans
koop x360 danquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar schiet ik niets mee op vrind
heel Fok loopt niet meer zoquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet echt niet raar opkijken als heel ONZ dit jaar weg is volgens mij, het loopt toch voor geen kut meer
Ze denken het beter te kunnen makenquote:
ik weet dat ze er niks voor betalenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar ze betalen er al niks voor, GutterFM is gefinancierd door Uccie en Fokker89
Ik denk dat dat vooral komt door de opkomst van andere (sociale) media, dat zal FOK! uiteindelijk nog wel de kop gaan kostenquote:
hoe?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ze denken het beter te kunnen maken.
ja, en dan beginnen ze met een lelijke FPquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ze denken het beter te kunnen maken.
en je eigen joystick lukt wel zekerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan geen shooters spelen zonder muis en keyboard
Heb je een forum vol autisten, ga je dingen veranderen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral komt door de opkomst van andere (sociale) media, dat zal FOK! uiteindelijk nog wel de kop gaan kosten
Dat gaat alleen omhoog en naar beneden, das anders!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en je eigen joystick lukt wel zeker
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je een forum vol autisten, ga je dingen veranderen.
Goed genoegquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, dat zou de betreffende moderator of a zijn, jij bent meer een Che Guevara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |