Fixedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, liever 40+ dan het Viva forum
Dat is echt een verschrikkelijk forum…
Zo dat moest er uit
Mijn zus wil vanaf nu haar verjaardag niet vieren. Ze is net 39 gewordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen daar tegenaan hikken...
HEt gaat vanzelf ook als je je er druk om maakt
Volgend jaar dus een Sarah voor 40 voor haar huis zetten…quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn zus wil vanaf nu haar verjaardag niet vieren. Ze is net 39 geworden
Gewoon doortellen. Tien-en-dertig, elf-en-dertig... Zo blijft ze achter in de 30.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mja 30 worden vond ik behoorlijk kut.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vier ik al sinds mijn 18e niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vind het juist wel leuk die verschillende leeftijden door elkaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook jonkies genoeg hier
En die hebben over het algemeen best een grote mond
Echt ik zou de hele straat versieren en bordjes ophangenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgend jaar dus een Sarah voor 40 voor haar huis zetten…
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, onderzoek bewijst telkens weer; Mensen die meer verjaardagen vieren, leven langer
Ja toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt ik zou de hele straat versieren en bordjes ophangen
Dan moet ik heul naar Appingedam. En daar hebben ze aardbevingen. Kan ik niet handelen hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt ik zou de hele straat versieren en bordjes ophangen
En muziek is leeftijdloosquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vind het juist wel leuk die verschillende leeftijden door elkaar
Dat bestaat volgend jaar niet meer johquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet ik heul naar Appingedam. En daar hebben ze aardbevingen. Kan ik niet handelen hoor
Geannexeerd door de NAM.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat bestaat volgend jaar niet meer joh
Tijd voor een Top of Flopquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef 44rdbei het volgende:
Gutter FM mag nog een week door.
Over precies een week is het.....
Alles voor het geldquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geannexeerd door de NAM.
Lees: Opgegaan in een sinkhole.
quote:
verdachte datumquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef 44rdbei het volgende:
Gutter FM mag nog een week door.
Over precies een week is het.....
Ja, hier komt het vooral door het Vout-virusquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
Altijd al geweten dat 40-plussers traag van begrip zijn....
Whehe echt he!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
ToT, is dit een bnw topic waardig
dit duurde wel serieus lang inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
Altijd al geweten dat 40 plussers traag van begrip zijn....
Volgend jaar pas 20quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben er ook met open ogen ingetuind. Chapeau.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:09 schreef robdriessen het volgende:
En nu ga ik slapies doen. Een hele fijne avond nog, muziekvriendjes en vriendinnetjes. El Presidente has left the building.
En nu ga ik slapies doen. Een hele fijne avond nog, muziekvriendjes en vriendinnetjes. El Presidente has left the building.
Tot weer een keerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:09 schreef robdriessen het volgende:
oyasumi, el Presidentequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:09 schreef robdriessen het volgende:
Echt he!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Deze move niet… Die was geplandquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:11 schreef D. het volgende:
Maar de verhuizing van dit topic heeft niets met 1 april te maken toch?
Het zou een hele flauwe grap zijn als wij op 1 april weer terug verhuizen naar ONZquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:11 schreef D. het volgende:
Het is vandaag 25 maartquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:11 schreef D. het volgende:
Dat heb ik vandaag in een uur tijd maar een keer of 20 of zo herhaaldquote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag in een uur tijd maar een keer of 20 of zo herhaald
Frisse startquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef Koen66 het volgende:
waarom is met de verhuizing de teller reset?
Ik had een 'Vandaag de Dag' show, dus herhaal iedere keer wat op 25 maart in het verleden is gebeurtquote:
Ja, klopt, maar het is niet de eerste keer dat een 'grap' veel eerder gemaakt wordt, en op 1 april bekend gemaakt wordt dat het dus een grap wasquote:
Hear hear.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begrijp nu waarom WT meerdere koptelefoons heeft
Ik leer langzaamquote:
quote:
quote:
Ik had dus eigenlijk gewoon naar MaryMouse moeten luisteren, helaas, ik was benieuwd of Glenn Helder Emile Ratelband op zijn bek zou slaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een 'Vandaag de Dag' show, dus herhaal iedere keer wat op 25 maart in het verleden is gebeurt
En?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus eigenlijk gewoon naar MaryMouse moeten luisteren, helaas, ik was benieuwd of Glenn Helder Emile Ratelband op zijn bek zou slaan.
Deed ie dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus eigenlijk gewoon naar MaryMouse moeten luisteren, helaas, ik was benieuwd of Glenn Helder Emile Ratelband op zijn bek zou slaan.
Want da's allemaal niet in scene gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel heb je er inmiddels dan? Ik kan ze inmiddels niet meer op een hand tellen.quote:
Mijn TV zapt automatisch als ratelband op de buis verschijntquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
hahaha iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk is dat wel in scene gezet, de eerste aflevering van het seizoen en dan met zo'n voorstukje komen, dan willen er nogal wat mensen kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Want da's allemaal niet in scene gezet?
*voorstukje gezien had, wel 10 keer
nou, die Helder is toch wel een tikkie asocialerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch als ratelband op de buis verschijnt
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 z'n TV heeft een WW uitkering
Hey, die fout maakte ik net ook alquote:
Er naar toe, of er van weg?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch als ratelband op de buis verschijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |