Ik had een 'Vandaag de Dag' show, dus herhaal iedere keer wat op 25 maart in het verleden is gebeurtquote:
Ja, klopt, maar het is niet de eerste keer dat een 'grap' veel eerder gemaakt wordt, en op 1 april bekend gemaakt wordt dat het dus een grap wasquote:
Hear hear.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begrijp nu waarom WT meerdere koptelefoons heeft
Ik leer langzaamquote:
quote:
quote:
Ik had dus eigenlijk gewoon naar MaryMouse moeten luisteren, helaas, ik was benieuwd of Glenn Helder Emile Ratelband op zijn bek zou slaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een 'Vandaag de Dag' show, dus herhaal iedere keer wat op 25 maart in het verleden is gebeurt
En?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus eigenlijk gewoon naar MaryMouse moeten luisteren, helaas, ik was benieuwd of Glenn Helder Emile Ratelband op zijn bek zou slaan.
Deed ie dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus eigenlijk gewoon naar MaryMouse moeten luisteren, helaas, ik was benieuwd of Glenn Helder Emile Ratelband op zijn bek zou slaan.
Want da's allemaal niet in scene gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel heb je er inmiddels dan? Ik kan ze inmiddels niet meer op een hand tellen.quote:
Mijn TV zapt automatisch als ratelband op de buis verschijntquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
hahaha iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk is dat wel in scene gezet, de eerste aflevering van het seizoen en dan met zo'n voorstukje komen, dan willen er nogal wat mensen kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Want da's allemaal niet in scene gezet?
*voorstukje gezien had, wel 10 keer
nou, die Helder is toch wel een tikkie asocialerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch als ratelband op de buis verschijnt
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 z'n TV heeft een WW uitkering
Hey, die fout maakte ik net ook alquote:
Er naar toe, of er van weg?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch als ratelband op de buis verschijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |