Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Paasveequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ha! Bedenk me net dat dat 1 dag na mijn verjaardag was… Dus elke keer de dag naar mijn verjaardag is mijn R49 jubileum
Twee dagen feest
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ha! Bedenk me net dat dat 1 dag na mijn verjaardag was… Dus elke keer de dag naar mijn verjaardag is mijn R49 jubileum
Twee dagen feest
Jij, de benjamin mag datquote:
yeayquote:
Ja dat was vandaagquote:
Schagenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was vandaag
* Symphonic is opgegroeid in Schagen en met Paasvee
Was wel leuk, bij de LHV.quote:
Nu ziet hork er tenminste weer uit zoals ik hem heb leren kennenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
blijft gek hork zwart te zien
Die is niet meer helaas..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schagen
Best leuk dorp
de Olde Smidse enzo
Spreek jij het ook uit als "Skaagen"?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Je schreef de naam wel op z'n Limbo's..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was wel leuk, bij de LHV.
Als laatste weggaan en dan de alarmcode verneuken..
2 minuten later zie ik twee politiewagens langs sjeezen![]()
Oh… das balen… Was daar altijd stervensdruk…quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is niet meer helaas..
Failliet..
Nu ook een of andere hippe tent geworden
Nee ik versta West Fries heel goed maar spreken doe ik het niet..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spreek jij het ook uit als "Skaagen"?
Ik kwam een keer van school met paasvee, Alkwaard College in Alkmaar, overstap in Schagenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was vandaag
Ik weet het, krijg al de hele dag FB-berichten van mensen uit Skage, zit ik ondertussen op kantoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was vandaag
na 2 weken in Maastricht kwam ik thuis en werd ik constant verbeterd omdat ik toen al een mestreechse tongval hadquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je schreef de naam wel op z'n Limbo's..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spreek jij het ook uit als "Skaagen"?
Nôh moid!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het, krijg al de hele dag FB-berichten van mensen uit Skage, zit ik ondertussen op kantoor
Wacht maar tot Lappendag motherfuckers
quote:
Daar ben ik ook een keer geweest..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het, krijg al de hele dag FB-berichten van mensen uit Skage, zit ik ondertussen op kantoor
Wacht maar tot Lappendag motherfuckers
Mestreeeeeeeeeeeechquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
na 2 weken in Maastricht kwam ik thuis en werd ik constant verbeterd omdat ik toen al een mestreechse tongval had
Het is als een ziekte opeens heb je die Limbo tongval. Is gewoon besmetting.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
na 2 weken in Maastricht kwam ik thuis en werd ik constant verbeterd omdat ik toen al een mestreechse tongval had
05:00 begonnen en om 23:00 geëindigd in een weiland met koeienkak naast je harses?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer geweest..
Dat was niet goed
idd leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke show Symph
Was ff bang dat ie nog maar een kwartiertje zou duren
Hoe ging die spreuk ook alweer?quote:
Ja! uhh... ik dacht dat ik dat had gesjrevehquote:
Ahhh, dit brengt herinneringen met zich mee. Scoutingquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
05:00 begonnen en om 23:00 geëindigd in een weiland met koeienkak naast je harses?
quote:
Nôh moid, hejje in je broek skait?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe ging die spreuk ook alweer?
I don't live in this shittown, i'm just passing through? of zoiets....
Komt goedquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is als een ziekte opeens heb je die Limbo tongval. Is gewoon besmetting.
Ik heb 3,5 jaar MBO in Weert gevolgd. 2 jaar na het behalen van mijn diploma zei ik nog steeds woorden als mich en dichquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leeuwenborgh?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar MBO in Weert gevolgd. 2 jaar na het behalen van mijn diploma zei ik nog steeds woorden als mich en dich
Dat is ook zeer aan te raden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Alhoewel ik er wel voor zorgde, dat ik op tijd Mestreech uit was voor Vastelaovend
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar MBO in Weert gevolgd. 2 jaar na het behalen van mijn diploma zei ik nog steeds woorden als mich en dich
Bosquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gilde Opleidingen (locatie Drakesteyn)quote:
Stond gewoon in MyAtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bos
U heeft het nieuwe adres kunnen vinden
Tot ik een keer vast kwam te zitten in een optocht van de Gay-Parade.. met een halfnaakte, vuurspuwende lesbo achter me.. Ik voelde me ietwat ongemakkelijk.. Werd nogal warm aan mijn jasjequote:
Ahh, dat zegt me niet veelquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gilde Opleidingen (locatie Drakesteyn)
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef D. het volgende:
Ik was helemaal vergeten over de TT te klagen
Ha, Deisyyquote:
quote:
Dat heeft even tijd nodigquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen nog niet echt een [MUZ] invasie!
eet smkeleijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Blink 182, voor al uw levensadviezen.
Dat ga ik niet beweren tussen al die 40+-ers hierquote:
Ik snap nooit dat mensen daar tegenaan hikken...quote:
Hugo huilt nuquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]Voor de hondenstaart cactus!
[ afbeelding ]
Dan zit ik nog in de prenatale fase?quote:
Ook jonkies genoeg hierquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ga ik niet beweren tussen al die 40+-ers hier
Gewoon de beestjes bij de naam noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ga ik niet beweren tussen al die 40+-ers hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |