Mestreeeeeeeeeeeechquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
na 2 weken in Maastricht kwam ik thuis en werd ik constant verbeterd omdat ik toen al een mestreechse tongval had
Het is als een ziekte opeens heb je die Limbo tongval. Is gewoon besmetting.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
na 2 weken in Maastricht kwam ik thuis en werd ik constant verbeterd omdat ik toen al een mestreechse tongval had
05:00 begonnen en om 23:00 geëindigd in een weiland met koeienkak naast je harses?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer geweest..
Dat was niet goed
idd leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke show Symph
Was ff bang dat ie nog maar een kwartiertje zou duren
Hoe ging die spreuk ook alweer?quote:
Ja! uhh... ik dacht dat ik dat had gesjrevehquote:
Ahhh, dit brengt herinneringen met zich mee. Scoutingquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
05:00 begonnen en om 23:00 geëindigd in een weiland met koeienkak naast je harses?
quote:
Nôh moid, hejje in je broek skait?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe ging die spreuk ook alweer?
I don't live in this shittown, i'm just passing through? of zoiets....
Komt goedquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is als een ziekte opeens heb je die Limbo tongval. Is gewoon besmetting.
Ik heb 3,5 jaar MBO in Weert gevolgd. 2 jaar na het behalen van mijn diploma zei ik nog steeds woorden als mich en dichquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leeuwenborgh?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar MBO in Weert gevolgd. 2 jaar na het behalen van mijn diploma zei ik nog steeds woorden als mich en dich
Dat is ook zeer aan te raden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Alhoewel ik er wel voor zorgde, dat ik op tijd Mestreech uit was voor Vastelaovend
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar MBO in Weert gevolgd. 2 jaar na het behalen van mijn diploma zei ik nog steeds woorden als mich en dich
Bosquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gilde Opleidingen (locatie Drakesteyn)quote:
Stond gewoon in MyAtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bos
U heeft het nieuwe adres kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |