Ik heb toch liever even wat minder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Je krijgt vanzelf last van krakende scharnieren als je wat ouder wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb toch liever even wat minder.Dat is inderdaad niet fijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Nope, idd niet fijn, lang last van gehad, eindelijk voorbij en nu begint het terug te komen. Maar dit keer met kraken!quote:
Jij zit gewoon te losquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Als puber kraakte en knakte het al heel erg bij mij, zodanig dat bij het turnen de anderen zich aan de andere kant van de zaal afvroegen of het wel goed ging
Ik ben overigens ook bang dat ik weer tegen een frozen shoulder aanzit, alleen nu an de andere kant...quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope, idd niet fijn, lang last van gehad, eindelijk voorbij en nu begint het terug te komen. Maar dit keer met kraken!
Das ook niet fijn, al weet ik daar nog niet zo heel veel over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook bang dat ik weer tegen een frozen shoulder aanzit, alleen nu an de andere kant...
Ik kan mijn voorste vingerkootje in een 90 graden hoek krijgen tov de rest van de vinger.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Als puber kraakte en knakte het al heel erg bij mij, zodanig dat bij het turnen de anderen zich aan de andere kant van de zaal afvroegen of het wel goed ging
Van welke vinger?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan mijn voorste vingerkootje in een 90 graden hoek krijgen tov de rest van de vinger.
En is dat byzonder? Of bedoel je dat de rest rechtop blijft?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van alle vingers. En dan tel ik de duim niet mee.
Ik kan dat ook met de wijsvinger van mijn linkerhand, maar denk dat ik de 90 graden net niet haal, mijn dochter kan het met al haar vingers en dan echt een hoek van 90 gradenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan mijn voorste vingerkootje in een 90 graden hoek krijgen tov de rest van de vinger.
Of dat bijzonder is? Probeer het zelf eensquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En is dat byzonder? Of bedoel je dat de rest rechtop blijft?
Dan buigt de rst meequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat bijzonder is? Probeer het zelf eens
En terechtquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel staat klaar hier..
Over 50 minuutjes draaien. We zijn net van forum verhuisd
van ONZ naar muziek
Dus is het best bijzonder, helemaal als je het met alle vinger kan.quote:
Zoiets als op deze pic. Alleen kan ik dat met al mijn vingers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef drakin het volgende:
En is dat byzonder? Of bedoel je dat de rest rechtop blijft?
ik kan beide benen in mijn nek leggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan het ook!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoiets als op deze pic. Alleen kan ik dat met al mijn vingers.
[ afbeelding ]
Dat ga ik maar niet proberen, gaat niet goedkomenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan beide benen in mijn nek leggen
Ik kan mijn beide benen ook in jouw nek leggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En die benen zitten dan nog aan je vast of heb je van die kunstdingenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Andere hand vasthouden telt niet. Zal er wel een keer een pic van maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
Ik kan het ook!
Als ik het forceer door het met mijn andere hand vast te houden.
De mijne krijg ik maar tot zover.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoiets als op deze pic. Alleen kan ik dat met al mijn vingers.
[ afbeelding ]
klinkt als een logische verhuizingquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
van ONZ naar muziek
En dan moet ze dit shirt zeker aan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan mijn beide benen ook in jouw nek leggen.
Dat is vals spelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan het ook!
Als ik het forceer door het met mijn andere hand vast te houden.
Ik krijg ze dus echt in een 90 graden hoek. Zoals je het beschrijft bij je dochter.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
De mijne krijg ik maar tot zover.
http://www.asz.nl/images/uploads/cms_visual_2057.jpg
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan mijn beide benen ook in jouw nek leggen.
Ik zwijg. Ik ga nu als reeks killer door het leven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
van ONZ naar muziek
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zwijg. Ik ga nu als reeks killer door het leven.
Ik kan slapend liggenquote:
Daar moet ik ook iets op gaan verzinnen..quote:
Komt ws juist door die pijn dat je vreemd gaat liggen. Waar heb je precies last van en hoelang al?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar moet ik ook iets op gaan verzinnen..
Ik slaap opeens in zo'n rare houding dat ik een paar ker door een pijngrens hee moet om mijn lijf weer in normale vorm te krijgen..
ik ben 3 jaar geholpen aan verkalking van de pezen in mijn rechterschouder, en ik heb nu dezelfde symptomen linkss...quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt ws juist door die pijn dat je vreemd gaat liggen. Waar heb je precies last van en hoelang al?
Dan maar snel ermee heen waar je bij je rechterschouder geholpen bentquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben 3 jaar geholpen aan verkalking van de pezen in mijn rechterschouder, en ik heb nu dezelfde symptomen linkss...
Ik dacht een houten beenquote:
moet eigenlijk welquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar snel ermee heen waar je bij je rechterschouder geholpen bent
Ik loop ook weer bij fysio, thuis stilzitten gaat echt niet helpenquote:
En toen kwam je hier?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eeejjjjjj
Nee nieuwe tom tom gekocht
Ojee, dat gaat nog druk wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is hier zo leuk, uiteindelijk komt iedereen hier terecht
ik zat er al een tijdje aan te denken en nu de oversteek dan ook echt gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is hier zo leuk, uiteindelijk komt iedereen hier terecht
gezellig hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat er al een tijdje aan te denken en nu de oversteek dan ook echt gemaakt
Welkom danquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat er al een tijdje aan te denken en nu de oversteek dan ook echt gemaakt
Jaquote:
Het lijkt een rage, dat SC-hoppenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik kwam wat mensen van hier elders tegen, en het bevalt me hier wel
Same old, same oldquote:Alles goed met jou?
ik heb hem laatst ook maar even een update gegeven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn TomTom loopt wat achter merkte ik laatst, volgens het ding reed ik in een weiland.
Da's beter dan je een weg insturen waar je tegenwoordig niet meer in magquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn TomTom loopt wat achter merkte ik laatst, volgens het ding reed ik in een weiland.
Heb het ding eik alleen nodig voor laatste stukkie maar vind het wel prettig zo'n vrouwenstem in de auto waar ik niet naar luister.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem laatst ook maar even een update gegeven.
er iste inderdaad hier en daar wat wegen
Ach, we zwalken wat af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik kwam wat mensen van hier elders tegen, en het bevalt me hier wel
Alles goed met jou?
jawel alles redelijk welquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt een rage, dat SC-hoppen
[..]
Same old, same old
Met jou ook?
Ja, we zijn als schizofreen nooit alleen.quote:
Wel gezellig natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, we zijn als schizofreen nooit alleen.
Ga je nu bijdehand doen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Net als het woord, maar dan alle letters één voor één
Diner voor twee bij kaarslicht?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo gaat even eten, 'we' hebben nu wel honger voor twee![]()
Bij deze danquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet?
hij eet heel vaak bijdehandjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet?
Je hebt nog wel even de tijdquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef FANN het volgende:
ik ga lekker op de bank liggen en zie het morgen wel
Dat gaat niet goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
Ik dacht ik zal die scharniertjes mooi mee verven
met mijn gehoest schrik ik iedereen toch afquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geen wonder dat je geen goede kerel tegenkomt dan.
Je klinkt wel als iemand die met de gezondheid aan het tobben is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met mijn gehoest schrik ik iedereen toch af
Bijdehand.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
Scharniertjes moet je ook oliën, niet vervenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
Nah, zo erg zal het toch niet zijn, dus ik moet nu ipv veel helemaal niets posten....jeetje.quote:
heb nu wel warme voeten en mijn luchtwegen lijken iets gekalmeerd. Nu lust ik wel een kopje theequote:
Nou dan heeft het nut gehad, mooi.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb nu wel warme voeten en mijn luchtwegen lijken iets gekalmeerd. Nu lust ik wel een kopje thee
Mijn broer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je er een voor me in de aanbieding dan?
Sig is mijn neef, die is al bezet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die met die vage exen enzo? Lijkt me echt de hoofdprijs ja
Of bedoel je je broer hier?
Dat was me al eerder opgevallen, moet je niet doen joh, ga gewoon eens los..quote:
Vandaag niet meer, want ik moet op tijd opstaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was me al eerder opgevallen, moet je niet doen joh, ga gewoon eens los..
Je hebt mooi gezongen kerel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Zo het zit er weer op
Als ik draai lukt het niet twee topics tegelijk
Na, ik heb ze een beetje schoon gekrapt, nu gaat het wel beterquote:
Strak plan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Na, ik heb ze een beetje schoon gekrapt, nu gaat het wel beter![]()
maar nu wil ik het er voorlopig niet meer over hebben, ik heb het weg gezet en ik kijk
over 2 dagen wel weer
dat je dat durft joh, zo zingen. Doe je dat vaker?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Zo het zit er weer op
Als ik draai lukt het niet twee topics tegelijk
in dat radio topic waar iedereen nu zit zeker?quote:
ik vond het wel retespannend met alle nieuwe mensen erbijquote:
er wordt nu heerlijke muziek gedraaid om in bed te luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
in dat radio topic waar iedereen nu zit zeker?
Wat gebeurt daar allemaal, zingen er meer mensen of worden er ook plaatjes gedraaid?
Je toonde iig lef.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond het wel retespannend met alle nieuwe mensen erbij
The Voice ga i niet halen, maar ik vin het leuk om afentoe te doen
ik ben de enige idioot die afentoe een nummer zing (en dan ook maar 2-3x per jaar hoor, moet wel leuk blijvenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
in dat radio topic waar iedereen nu zit zeker?
Wat gebeurt daar allemaal, zingen er meer mensen of worden er ook plaatjes gedraaid?
ja ik had al gekeken dus hiero zitten jullie voortaan MUZ / [Radio 49] #4 Muziek waar je niet ziek van wordt...quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er wordt nu heerlijke muziek gedraaid om in bed te luisteren
best wel.. Hij draait altijd lekkere muziek en hij moet geloof ik nog 20 wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er wordt nu heerlijke muziek gedraaid om in bed te luisteren
We zitten overal en nergens, ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik had al gekeken dus hiero zitten jullie voortaan MUZ / [Radio 49] #4 Muziek waar je niet ziek van wordt...
nah... ga ik maar effe zappen
ah... verzoekjes? en moet je dan bellen naar een nummer ofzo ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben de enige idioot die afentoe een nummer zing (en dan ook maar 2-3x per jaar hoor, moet wel leuk blijvenZondag draai ik verzoekjes (en alles mag ) en op woensdag altijd thema
wowquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
best wel.. Hij draait altijd lekkere muziek en hij moet geloof ik nog 20 worden
Nee hoor kun je gewoon in het topic kwijt als ik draaiquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... verzoekjes? en moet je dan bellen naar een nummer ofzo ?![]()
zoiets hadden we ooit eens in de RLS
oké, misschien kom ik wel een keer langs, en waar moet ik dan naar luisteren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor kun je gewoon in het topic kwijt als ik draai
en zelfs mijn tehamshows pas ik tijdens het draaien aan op wat er in het topic gebeurt..
Vind ik het leukste van alles
dat staat daar in de OPquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, misschien kom ik wel een keer langs, en waar moet ik dan naar luisteren?
Je moet niks. Je mag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Schoonmaken met wasbenzine of terpentijn,,, en daarna eendruppeltje oliequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Na, ik heb ze een beetje schoon gekrapt, nu gaat het wel beter![]()
maar nu wil ik het er voorlopig niet meer over hebben, ik heb het weg gezet en ik kijk
over 2 dagen wel weer
je kut het luisterlinkje aankilkken in de OP en dan openen in bv Foobar of VLCquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
of je brengt het langs bij sjoef, die fixt het welquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoonmaken met wasbenzine of terpentijn,,, en daarna eendruppeltje olie
gedaan, ik hoor het alquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kut het luisterlinkje aankilkken in de OP en dan openen in bv Foobar of VLC
Foobar werkt echt geweldig
ah, dat zal ik ook nog even proberen Chuf! Met een wattenstaafje ofzo, gaat wel lukkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoonmaken met wasbenzine of terpentijn,,, en daarna eendruppeltje olie
Ik vertrouw op jequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, dat zal ik ook nog even proberen Chuf! Met een wattenstaafje ofzo, gaat wel lukken
hoop ik...
We zouden het even niet over je doosje hebben......quote:
Nee, ik begon er ook niet overquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zouden het even niet over je doosje hebben......
en bokkende scharnierenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zouden het even niet over je doosje hebben......
Yepquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
Ik hoor nu Hicos Pokus, dat klopt toch heh?
Ja, het is een heel werk zo een doos.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, dan weet ik voor volgende keer dat ik goed zit, ik zet hem nu weer uit, want ik ben moe
Hou op over die klote doosquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het is een heel werk zo een doos.
Je moet toch ergens zo moe van zijn, neem ik aan....quote:
Ja, het ging allemaal niet zoals ik wilde, maar ik heb drie jaar ofzo niet meer geschilderdquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet toch ergens zo moe van zijn, neem ik aan....
Zou kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat je uren in de keuken hebt staan koken.
Uiteindelijk kom je er wel, de kleur was leuk vond ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, het ging allemaal niet zoals ik wilde, maar ik heb drie jaar ofzo niet meer geschilderd
en die verf in die potjes was érg dik, en de kwastjes ook niet meer zo best, dus ging allemaal
een beetje kuttig zeg maar, maar tis wel gelukt ...
mja... hij is best mooi...quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je er wel, de kleur was leuk vond ik.
Een lange Afrikaan is dat wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, Piet heeft dus niks in de aanbieding. Next!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lange Afrikaan is dat wat?
DDM is al naar haar bedje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lange Afrikaan is dat wat?
Ik heb geen idee hoor, misschien is ze wel dol op Lange Afrikanenquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had al het vage vermoeden van niet.
Volgens mij valt ze daar niet op. Ik kan het natuurlijk mis hebben......quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had al het vage vermoeden van niet.
en ik ga niet chatten in het Smoelenboek, maar ik snap je nietquote:
Algemene Leden Vergaderingquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
Wat doe jij zo laat zo laat op Hut?
[..]
en ik ga niet chatten in het Smoelenboek, maar ik snap je niet
de Historische verenigingquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt gewichtig...
Leden van wat?
Aha!quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de Historische vereniging
Algemene Leden Vergadering dat is 1x per jaar
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha!
Vertel me er morgen maar meer over...
i'm going to hit the sack
dat verliep weer appeligquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Appaloosa ledenvergadering liep elk jaar weer uit de hand.
Truste.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha!
Vertel me er morgen maar meer over...
i'm going to hit the sack
whehehehe en stiekem is het mijn gedeelde grootste hobby (en niet stiekem ook)quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geweldige vergaderingen waren dat, aan het einde wist niemand meer waar het over ging,
Je schept graag verwarring?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe en stiekem is het mijn gedeelde grootste hobby (en niet stiekem ook)
appaloosa's zijn paarden..quote:
Ik heb wat paarden gefokt en ben soms DJ.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
appaloosa's zijn paarden..
Ik heb twee grote hobby's: Paarden en radio maken
Goed nummer Piet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wat paarden gefokt en ben soms DJ.
Tofquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wat paarden gefokt en ben soms DJ.
mijn dochter start met een fries en gaat nu binnenkort een andere jonge fries (5) uitbrengen als ze de knoppen erop heeft gezetquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, 2 Friezen en 1 met rare kleur.
als je dat over kan brengen is dat iets heel moois..quote:
En bejaardenhuizen genaamd "Avondrood".quote:Op donderdag 26 maart 2015 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw er bestaat een horecagelegenheid met de naam "Ochtendgloren"
Mijn opa had er vogels op de vensterbank.quote:Op donderdag 26 maart 2015 03:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En bejaardenhuizen genaamd "Avondrood".
Ikke? Ik ga zo wel een poging ondernemen te slapen ja!quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik denk dat mijn buurman de grote verdwijntruc heeft toegepast.
Ben alweer een half uur aan het werk..quote:
Zo vroeg al... Als het kan waarom ook niet... Ik begin ook het liefst vroegquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben alweer een half uur aan het werk..
Nu verder vloeken op het leerlingvolsysteem
Sorry, was ff druk in andere SC.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet te volgen, daar kijk je wel voor uit
Ik ook, vroeg beginnen is op tijd naar huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg al... Als het kan waarom ook niet... Ik begin ook het liefst vroeg
sollicitatiegesprek?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:15 schreef chufi het volgende:
heb straks een afspraak, maar pas over 2 uur....
ben je ook doof geworden? Was het geslaagd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen! Allemaal wakker worden met Underworld, zoals ik het gisterenavond heb meegemaakt:
Een lichte hoofdpijn heb ik nu nog wel...![]()
Huh, hč?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je ook doof geworden? Was het geslaagd?
ik kijk later wel, kan het nu nog ff niet hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh, hč?
Kijk zelf maar of het geslaagd was...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kijk later wel, kan het nu nog ff niet hebben
ik kan Underworld wel waarderen hoor, maar met een hoofd vol emoties kan het er ff niet bij. Zachte muziek op de achtergrond als een soort ruis werkt nog net.quote:
Was slechts een formaliteit.... UWV dingetje...quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mis ook wel een iets, maar bij jou gaat écht alles langs je heen
[..]
Hoe ging het Chuf?
oh ja tuurlijk, daar had je een nieuw paspoort voor nodig, wist ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Was slechts een formaliteit.... UWV dingetje...
Ja paspoort heeft de eerste test doorstaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, daar had je een nieuw paspoort voor nodig, wist ik eigenlijk ook wel
ah ja.. dat...quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Was slechts een formaliteit.... UWV dingetje...
Moet je de extender weer eens aansluiten of zit je al in de woonkamer bij het raam?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja.. dat...
sorry mijn verbinding was weer effe weg
Mja, ik zit nu weer in de woonkamer, maar in de slaapkamer doet hij het ook weer,quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je de extender weer eens aansluiten of zit je al in de woonkamer bij het raam?
Ja dan zou ik me er nu niet druk meer om maken....quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, ik zit nu weer in de woonkamer, maar in de slaapkamer doet hij het ook weer,
ik weet niet precies waar het aan ligt, zoek ik later wel uit...
moet ook zo weg...
U is niet ingetuned?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee waarom je danst, maar ik doe gewoon met je mee.
ja, brrquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef chufi het volgende:
Weinig te dansen met de melding van zo'n zelfmoord actie/aanslag
Ik vond het al verdacht met die 8 min. duikvlucht... Dan zoek je toch naar een uitwijkmogelijkheid...quote:
Shame on you !!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef ToT het volgende:
En nu pas zie ik dat ik in het verkeerde topic aan het posten was over de radio, kut!
Krijg je als je 2 topics naast elkaar open hebt staan.
multitasken is niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef ToT het volgende:
En nu pas zie ik dat ik in het verkeerde topic aan het posten was over de radio, kut!
Krijg je als je 2 topics naast elkaar open hebt staan.
Nee daar ben ik inmiddels ook achter...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
multitasken is niet voor iedereen weggelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |