SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mo_Muffin op 25-03-2015 19:48:29 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Ik vind het geweldig, dat is humor...quote:
Ahhhh.....hier op FOK! heeft iemand ook als onderschrift "Ik wou dat ik een ijsbeer was".quote:
Dan weet je waar die user van houdt....quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh.....hier op FOK! heeft iemand ook als onderschrift "Ik wou dat ik een ijsbeer was".
Ben ff kwijt wie, maar het is wel een bekende.
Als er maar humor in vage teksten zit vind ik het prima..quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:28 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is even op zoek naar een bepaalde video van Schwarzblut.. Volgens mij kan je die ook wel waarderen, Mo
Vage teksten... checkquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als er maar humor in vage teksten zit vind ik het prima..
Ik zal checken straks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vage teksten... check![]()
Schwarzblut is een band (industrial) die teksten van von Goethe op muziek zet.
Goethe? Goethes Erben!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vage teksten... check![]()
Schwarzblut is een band (industrial) die teksten van von Goethe op muziek zet.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind de teksten van Rammstein ook erg sterk.
Gewoon de humor ervan in kunnen zien, niet alles te serieus nemen. Eitje toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Pffff paar keer FLINK gezeik met mensen gehad toen ik "Spieluhr" liet horen en vervolgens globaal samenvatte wat de tekst was. VOORDAT ik de tekst uitlegde vond men het ook echt een zwaar tof nummer, maar toen ik de tekst uitlegde, werden ze VET pissed en vroegen me hoe ik in godsnaam naar zoiets kon luisteren?
Schwarzblut is ook echt geweldig..quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Goethe? Goethes Erben!Die hebben bizar zieke teksten! Heel veel over moord, kannibalisme, het einde der tijden, psychiatrie enz. Ook de performance bij hun optredens is echt enorm overtuigend, hoewel het ook echt wel fucking ziek is!
De band 'Blutengel' is ook wel geinig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Schwarzblut is ook echt geweldig..Man in driedelig pak die op drumpads loopt te hengsten, zijn lyrics door een megafoon doet en een dame in rok met een ongeloooooooooooflijk
stem
amor est vitae essentia, "love is the essence of life",...... meminerunt omnia amantes, "lovers remember all".
Tja ach gewoon relativeren idd!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon de humor ervan in kunnen zien, niet alles te serieus nemen. Eitje toch?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De band 'Blutengel' is ook wel geinig.
Dat bedoel ik, je gaat toch niet alles letterlijk nemen, het is theater joh.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De band 'Blutengel' is ook wel geinig.
Dit nummer vind ik echt HEEL intens! Gaat over schizofrenie en automutilatie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je gaat toch niet alles letterlijk nemen, het is theater joh.
Muziek is goed voor de ziel hequote:Op woensdag 25 maart 2015 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik echt HEEL intens! Gaat over schizofrenie en automutilatie.
Echt ziek, maar als je het optreden ziet, is het echt enorm intens en overtuigend.
Lang niet ieder z'n cup of tea, maar toen ik een paar jaar geleden psychisch volledig aan de grond zat, zat ik echt zwaar geobsedeerd naar hun muziek te luisteren.
Ja soms kom je bepaalde muziek echt op het juiste moment tegen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek is goed voor de ziel he![]()
Zo ben ik VNV Nation tegengekomen
Euzen moet ik nog eens gaan luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja soms kom je bepaalde muziek echt op het juiste moment tegen.
Had ik met Fever Ray en Euzen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Euzen moet ik nog eens gaan luisteren
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik echt HEEL intens! Gaat over schizofrenie en automutilatie.
Echt ziek, maar als je het optreden ziet, is het echt enorm intens en overtuigend.
Lang niet ieder z'n cup of tea, maar toen ik een paar jaar geleden psychisch volledig aan de grond zat, zat ik echt zwaar geobsedeerd naar hun muziek te luisteren.
Ja, met mij weer prima nu en met U?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ah, kut is dat.....
Maar gaat nu wel beter?
Gaat een heel stuk beter, nu!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, met mij weer prima nu en met U?
Ach, je hebt wel eens zo een periode, ik had dat 6 jaar geleden. Afijn je kent de gevolgen denk ik wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat een heel stuk beter, nu!Juist dankzij dat ik toen door zo'n hel ben gegaan.
Je komt er sterker uit hequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat een heel stuk beter, nu!Juist dankzij dat ik toen door zo'n hel ben gegaan.
Joah.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je hebt wel eens zo een periode, ik had dat 6 jaar geleden. Afijn je kent de gevolgen denk ik wel.
Ik werk ook niet..nuff said.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Als gevolg van die ellende ben ik nu 100% arbeidsongeschikt verklaard, en sindsdien gaat het gewoon een heel stuk beter met me. Ik heb een aantal therapieën gevolgd en ben er nu ook met eentje bezig. Ik kom steeds beter in m'n vel te zitten!
Ouch nee, zo ver is het bij mij niet gekomen. Ik ben wel vrijwillig naar een herstellingsoord gegaan voor anderhalve maand.quote:
Mja bij mij had het al VEEL eerder duidelijk moeten zijn dat werk echt niets voor mij is; de spanningen die dat met zich mee brengt, SLOPEN me gewoon echt. Ik ben al een keer eerder overspannen geraakt waardoor ik langdurig in de ziektewet geraakt ben.quote:
Ik mis het ook niet, ik kan mezelf prima bezighouden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja bij mij had het al VEEL eerder duidelijk moeten zijn dat werk echt niets voor mij is; de spanningen die dat met zich mee brengt, SLOPEN me gewoon echt. Ik ben al een keer eerder overspannen geraakt waardoor ik langdurig in de ziektewet geraakt ben.
Same here, hoewel ik wel wat eenzaam ben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis het ook niet, ik kan mezelf prima bezighouden.
Ach, als ik wil kan ik elke dag mensen om me heen hebben, ik ben gewoon vaak graag alleen. En vandaag, straks ben ik niet alleen dan komt de baardaap.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, hoewel ik wel wat eenzaam ben.
Ehhh whut?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, als ik wil kan ik elke dag mensen om me heen hebben, ik ben gewoon vaak graag alleen. En vandaag, straks ben ik niet alleen dan komt de baardaap.
Ik heb 2 jaar thuis gezeten, daarna via via wat leuks kunnen doen, uiteindelijk verkeersregelaar geworden. Tofquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis het ook niet, ik kan mezelf prima bezighouden.
Je bedoeld de baardaap neem ik aan, dat is mijn zoon, die van die band van gisteren.quote:
Owww okee dan!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld de baardaap neem ik aan, dat is mijn zoon, die van die band van gisteren.
Uhh?quote:
Hoi. Wat snap je niet?quote:
Dat was een snelle overzetting naar MUZ.quote:
Win-win situatie hequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Wow!Ik wist niet dat het al ZO snel geregeld zou worden!
Als ze het doen..quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Nu het niet meer in ONZ is, maar ik dan nog wel funny pics spammen?
quote:
Ach nee, ik maak me niet druk om dat soort zaken. Ik wil WEL VRIJWILLIGERSwerk gaan doen; daar heb ik onlangs zelfs een begin mee gemaakt; ik ben bij een paar vergaderingen aanwezig geweest voor hulp voor asielzoekers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ToT, vind je dat niet kut/jammer dat je 'niet mee kan in de maatschappij'? En wat is je maandelijkse inkomen dan als ik mag vragen?
quote:
Hé bedanktquote:
Tsjah... keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Nu kunnen we alleen geen tetten maar plaatsen
Als ik het specifieke bedrag mag weten mag het in DM #nieuwsgierig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach nee, ik maak me niet druk om dat soort zaken. Ik wil WEL VRIJWILLIGERSwerk gaan doen; daar heb ik onlangs zelfs een begin mee gemaakt; ik ben bij een paar vergaderingen aanwezig geweest voor hulp voor asielzoekers.
En @ inkomen: 70% van mijn laatstverdiende loon. Was te weinig om mijn vorige huis te kunnen houden, maar mijn huidige huur is vrij laag, dus nu kan ik goed rondkomen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
In ONZquote:
Manboobs mogen nog steeds.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
en dat sowieso natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Hé bedankt
En ook bedankt voor de jarenlange gastvrijheid in ONZ
Ik kan hier een plaatje op loslaten… maar dat zal ik je niet aan doenquote:
Dit! Absoluut!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Hé bedankt
En ook bedankt voor de jarenlange gastvrijheid in ONZ
Proficiatquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ToT&Knokkels, ben geslaagd voor mijn auto theorie(first try)
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeven niet hoorquote:
inderdaad jaquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Sweeeeeeet!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |